W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Gminy Osielsko

 

ul. Szosa Gdańska 55A,

86-031 Osielsko

 

tel. (+48 52) 324 18 00

fax (+48 52) 324 18 03

e-mail: gmina@osielsko.pl

Serwis www: www.osielsko.pl

ePUAP: /4ivyi6y194/skrytka

 

NIP: 554-28-32-610
REGON: 092350688 

 

Kod teryt.: 0403062

Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego
Status zamówienia rozstrzygnięte
Nr sprawy 14/GZK/2009
Zamawiający Gminny Zakład Komunalny Żołędowo
Tryb zamówienia przetarg nieograniczony
Wartość zamówienia poniżej progów unijnych
Termin składania ofert
rozstrzygnięcie
w treści ogłoszenia
Osielsko: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego
Numer ogłoszenia: 360620 - 2009; data zamieszczenia: 15.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi


Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Zakład Komunalny , Żołędowo, ul. Jastrzębia 62, 86-031 Osielsko, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3282600, faks 052 3282574.

Adres strony internetowej zamawiającego: www.gzk-zoledowo.pl I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach pełnienia funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego do podstawowych obowiązków Wykonawcy należy w szczególności: - reprezentowanie Inwestora na budowie poprzez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej - sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wybudowanych wyrobów budowlanych a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczalnych do stosowania w budownictwie - sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania - potwierdzenie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcie wad, a także na żądanie Inwestora kontrolowanie rozliczeń budowy OBOWIĄZKI OGÓLNE Inspektor nadzoru jest zobowiązany do wykonywania obowiązków a w szczególności: 1. Nadzorowanie inwestycji w ścisłej współpracy z Zamawiającym, mając zawsze na względzie pomyślne ukończenie robót w sposób poprawny jakościowo zgodnie z harmonogramem rzeczowo - finansowym. 2. Uczestnictwa w przekazywaniu przez Zamawiającego Wykonawcy robót terenu budowy 3. Sprawnego nadzorowania inwestycji codziennie w sposób umożliwiający: - kontrolę i rejestrację postępu robót - rejestrację zmian 4. Oceny użytych przez Wykonawcę materiałów budowlanych 5. Kontrola robót - prowadzenie codziennych regularnych inspekcji na terenie budowy w celu sprawdzenia jakości wykonanych robót - monitorowanie realizacji zawartej umowy i składanie comiesięcznych raportów Zamawiającemu - żądanie od kierownika budowy lub robót dokonania poprawek bądż poprawnego wykonania wadliwie wykonanych robót - podejmowanie decyzji o wstrzymaniu części lub całości robót, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę - kontroli zgodności oznakowania robót z zatwierdzonym projektem tymczasowej organizacji ruchu - dokonywanie obmiaru wykonanych robót - odbioru robót zanikających i ulegających zakryciu 6. Kontroli prawidłowości prowadzenia dziennika budowy, książek obmiarów i dokonywania wpisów 7. Sporządzania i przechowywania dokumentacji dotyczącej prowadzonego nadzoru 8. Badań, pomiarów, zlecania i wykonywania ekspertyz, kontrolnych badań laboratoryjnych i pomiarów geodezyjnych wykonywanych robór w razie zaistnienia uzasadnionej potrzeby. 9. Udzielania Wykonawcy robót wszelkich dostępnych informacji i wyjaśnień dotyczących danego zadania. 10.Współdziałania - porozumiewania z autorem dokumentacji projektowej w zakresie sprawowanego przez niego nadzoru autorskiego i uzyskiwania od Projektanta gody na zmiany w zakresie projektu budowlanego 11. Organizowania, przeprowadzania i dokonywania po uprzednim zawiadomieniu Zamawiającego czynności odbiorów poszczególnych części zadania od Wykonawcy robót a w szczególności: - sprawdzanie gotowości do odbioru - przeprowadzania komisyjnych odbiorów - wystawiania świadectwa odbioru końcowego - przekazywania przedmiotu odbioru Zamawiającemu wraz z dokumentacją powykonawczą - dokonywanie odbioru końcowego po upływie terminu gwarancji 12. Sporządzanie i przekazywanie Zamawiającemu podpisanych protokołów odbiorów częściowych robót wraz ze sprawdzonym rozliczeniem finansowym tych prac, dokumentacji rzeczowo - finansowej powykonawczej w sposób zapewniający sprawne i terminowe płatności Wykonawcy robót 13. Egzekwowanie od Wykonawcy robót obsługi geodezyjnej i inwentaryzacji powykonawczej robót 14. Rozliczenia umowy o roboty budowlane w przypadku jej wypowiedzenia 15. Kontrolowanie przestrzegania zasad BHP oraz utrzymania porządku na terenie budowy 16. Zachowania wymagań ochrony środowiska 17.Informowania z wypowiedzeniem i uzgadnianie z Zamawiającym odstępstw od zakresu podstawowego inwestycji /zmian technologii, robót dodatkowych/ 18. Przedstawianie Zamawiającemu pisemnych zleceń na temat wyceny stawek wszelkich nieprzewidzianych robót 19. Zapobieganie roszczeniom Wykonawcy robót 20. Powiadamiania Zamawiającego o wszelkich roszczeniach Wykonawcy robót oraz rozbieżności między dokumentacją Zamawiającego a stanem faktycznym na terenie budowy 21. W przypadku wszczętych procedur sądowych między Zamawiającym a Wykonawcą robót dotyczących realizacji inwestycji wsparcie Zamawiającego. Inspektor nadzoru działając na zasadzie starannego stosowania się do przepisów kodeksu cywilnego ponosi wobec Zamawiającego odpowiedzialność za wyrządzone szkody będące następstwem nienależytego wykonania czynności objętych niniejszym zamówieniem publicznym do wysokości poniesionych strat. ETAP PO ZAKOŃCZENIU ROBÓT Obsługa okresu gwarancyjnego: 1. Nadzór nad usunięciem usterek stwierdzonych w trakcie końcowego odbioru i w trakcie okresu gwarancyjnego oraz protokolarne potwierdzenie ich usunięcia 2. Przeprowadzenie przeglądów gwarancyjnych z udziałem Zamawiającego..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00-1.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU

Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych oraz spełniający warunki określone w art. 22 ww. ustawy. Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożą oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub, którzy złożyli dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1 ww. ustawy zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana w oparciu o kompletność i prawidłowość złożonych wraz z formularzem oferty oświadczeń i dokumentów, jakich żąda Zamawiający i zostanie dokonana według formuły - spełnia-nie spełnia..
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 i 24 ustawy Prawo zamówień publicznych stanowiący zał. Nr 1 do formularza oferty. Na potwierdzenie, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych: 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 3) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu przetargowym. 4) aktualnej informacji z KRK w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt 4-9 ustawy Prawo Zamówień Publicznych wystawione nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed terminem składania ofert. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów wymienionych w pkt 2, 3, 4 - składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty te winny być wystawione w terminach analogicznych do odpowiadających im dokumentów wymienionych w pkt 2 i 3 oraz 4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w celu potwierdzenia spełnienia powyższych warunków, dokumenty wymienione powyżej winny być przedłożone przez każdego Wykonawcę. Dodatkowo, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zwarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia oraz załączyć pełnomocnictwo do oferty. 6.2. Warunki szczegółowe Na potwierdzenie, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 1) wykaz wykonanych, zadań nadzoru, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia - na formularzu stanowiącym zał. Nr 3 do formularza oferty - a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania oraz odbiorców. Do wykazu należy załączyć dodatkowo dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (np. referencje, rekomendacje, listy polecające podpisane przez odbiorcę) 2) informacja o osobie, która będzie wykonywać zamówienie - wykaz osób na formularzu zgodnym z treścią zał. Nr 4 do formularza oferty- Potencjał kadrowy. Informacja musi zawierać dane na temat kwalifikacji tej osoby. Do wykazu powinny być dołączone dokumenty stwierdzające, iż wskazana przez Wykonawcę osoba posiada wymagane uprawnienia budowlane oraz aktualne zaświadczenie o przynależność do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa. Wykonawca przedstawi w swej ofercie kandydata na stanowisko wymienione poniżej: - uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno budowlanej, - uprawnienia budowlane w specjalności drogowej, - uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, - uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. - uprawnienia geologiczne. SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.osielsko.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Zakład Komunalny ul.Jastrzębia 62 Żołędowo 86-031 Osielsko.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.10.2009 godzina 09:00, miejsce: Gminny Zakład Komunalny ul.Jastrzębia 62 Żołędowo 86-031 Osielsko.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
SIWZ
Wszelkie dokumenty dotyczące budowy stacji wodociągowej są dostępne w na stronie bip

Dotyczy: wyjaśnień do zapytań odnośnie treści SIWZ na pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przez okres realizacji zadania SUW Niwy.
    Pytanie 1.
Jaka jest wymagalna ilość dni w których inspektorzy mają pojawiać się na przedmiotowej budowie?
Czy aby Wykonawca spełniał wymagania zawarte w SIWZ każdorazowo na budowie musi pojawiać się wszyscy inspektorzy branżowi, czy jest to uzależnione od realizacji poszczególnych etapów prac?
Odpowiedź 1.
Dni w których musi być inspektor na budowie to każdy dzień w którym Wykonawcy robót będą przebywać na budowie.
Na budowie nie muszą przebywać wszyscy inspektorzy naraz jest to uzależnione od branży wykonywanej w danym czasie i na danym etapie.

Pytanie 2.
W jaki sposób Zamawiający będzie rozliczał się z inspektorem nadzoru? Czy będzie to fakturowanie częściowe – miesięczne obliczane na podstawie zaawansowania robót? Jeżeli nie to w jakich transzach będzie ono realizowane?
Odpowiedź 2.
Faktury będą wystawiane w terminach jak wykonawca robót tj. pierwsza do końca 2009 roku i nie może przekraczać 25% wartości całego zamówienia, kolejne faktury w terminach 28-02-2010; 30-04-2010;30-06-2009 po zakończeniu wszystkich robót.

Pytanie 3.
Jaki jest okres gwarancyjny dla powyższego zadania inwestycyjnego?
Odpowiedź 3.
Okres gwarancyjny dla zadania inwestycyjnego wynosi 5 lat.

Pytanie 4.
Prosimy o podanie szacunkowej wartości robót dla przedmiotowej inwestycji?
Odpowiedź 4.
Wartość robót przedmiotowej inwestycji wg najkorzystniejszej oferty złożonej na daną inwestycję wynosi 3 508 648,11 zł brutto.



Żołędowo, dnia 23 października 2009 r.
 
14/GZK/2009
 
 
OGŁOSZENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

 
dot. Przetargu nieograniczonego na „Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania SUW Niwy.”
 
W dniu 23 października 2009 r. o godzinie 9:00 upłynął termin składania ofert przetargowych.
Zamawiający zgodnie z terminem zamieszczonym w specyfikacji przystąpił do otwarcia ofert tego samego dnia o godzinie 9:15.

1.   Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 1 Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że Komisja po zatwierdzeniu decyzji przez kierownika Zamawiającego wybrała ofertę firmy:
Zakład Usługowy Instalacji Wod-Kan Gaz i C. O.
Bronisław Mogiełka
ul. Paderewskiego 15
89-100 Nakło n. Notecią


 
Uzasadnienie wyboru:
Oferta jest zgodna z ustawą Prawo zamówień publicznych, jej treść odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Oferta nie podlega odrzuceniu. Oferta uzyskała najwyższą liczbę punktów – 100 pkt obliczonych w oparciu o ustalone kryteria.
 
Wartość: 1,37% (netto) – realizowanego zadania inwestycyjnego
 
Podstawą prawną dokonanego wyboru jest art. 91 ust. 1 Pzp oraz Kodeks Cywilny
 
2. W prowadzonym postępowaniu złożono następujące oferty:
Oferta nr 1
Zakład Usług Technicznych Sp. z o.o. PROBUDIN
ul. Hetmańska 28
85-039 Bydgoszcz
Wartość 1,90 % netto – realizowanego zadania inwestycyjnego
Oferta nr 2
Invest-Plus Biuro Inwestycyjne Budownictwa Sp. z o.o.
ul. Chodkiewicza 14/2
85-064 Bydgoszcz
Wartość 1,80 % netto – realizowanego zadania inwestycyjnego
Oferta nr 3
Zakład Usługowy Instalacji Wod-Kan Gaz i C. O. Bronisław Mogiełka
ul. Paderewskiego 15
89-100 Nakło n. Notecią
Wartość 1,37 % netto – realizowanego zadania inwestycyjnego
 
2. Streszczenie oceny i porównania złożonych ofert (liczba pkt w kryterium cena):
Nr oferty
Punktacja
1           72,10
2           76,11
3         100,00
 
3. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu nie zostali wykluczeni żadni wykonawcy.

Od rozstrzygnięcia przysługują środki ochrony prawnej zdefiniowane w ustawie Prawo Zamówień Publicznych dział VI.
 



Załączniki

SIWZ doc, 202 kB

Powiadom znajomego