W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Gminy Osielsko

 

ul. Szosa Gdańska 55A,

86-031 Osielsko

 

tel. (+48 52) 324 18 00

fax (+48 52) 324 18 03

e-mail: gmina@osielsko.pl

Serwis www: www.osielsko.pl

ePUAP: /4ivyi6y194/skrytka

 

NIP: 554-28-32-610
REGON: 092350688 

 

Kod teryt.: 0403062

Zagospodarowanie terenu placów zabaw wraz z dostawą i montażem urządzeń w sołectwach na terenie Gminy Osielsko

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na Zagospodarowanie terenu placów zabaw wraz z dostawą i montażem urządzeń w sołectwach na terenie Gminy Osielsko
Status zamówienia unieważnione
Nr sprawy 341B/12/09
Zamawiający Urząd Gminy Osielsko
Tryb zamówienia przetarg nieograniczony
Wartość zamówienia powyżej 14 tys. euro
Termin składania ofert
unieważnienie
Unieważnienie przetargu
Osielsko: Zagospodarowanie terenu placów zabaw wraz z dostawą i montażem urządzeń w sołectwach na terenie Gminy Osielsko
Numer ogłoszenia: 168949 - 2009; data zamieszczenia: 02.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Osielsko , ul. Szosa Gdańska 55A, 86-031 Osielsko, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 324 18 00, faks 052 324 18 03.
· Adres strony internetowej zamawiającego: www.osielsko.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zagospodarowanie terenu placów zabaw wraz z dostawą i montażem urządzeń w sołectwach na terenie Gminy Osielsko.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Etap I. Zagospodarowanie terenu placu zabaw w miejscowości Bożenkowo na działce nr 117 Zagospodarowanie terenu placu zabaw w miejscowości Jarużyn na działce nr 74/4 Etap II. Zagospodarowanie terenu placu zabaw w miejscowości Niemcz na działce nr 238/4 Zagospodarowanie terenu placu zabaw w miejscowości Osielsko na działce nr 546/27 Zagospodarowanie terenu placu zabaw w miejscowości Żołędowo na działce nr 257/11 Zagospodarowanie terenu placu zabaw w miejscowości Maksymilianowo na działce nr 163/53 Zakres rzeczowy przedsięwzięcia: Zagospodarowanie terenu placu zabaw dla dzieci wraz z dostawą i montażem gotowych urządzeń do zabaw oraz ich uruchomienie w tym: - roboty drogowe, w tym: wykonanie przejść pieszych i placów o nawierzchni z kostki betonowej i nawierzchni żwirowej, -roboty budowlane obejmujące wykonanie i montaż elementów małej architektury; w tym urządzeń zabawowych dla dzieci, -roboty ogrodnicze w zakresie urządzania zieleni (wykonanie trawników, sadzenie krzewów i drzew), zgodnie z kosztorysem inwestorskim, projektem oraz przedmiarem. Wyposażenie dla każdego placu zabaw. 1) zestaw zabawowy składający się z dwóch wież z dachem dwuspadowym i 2 z dachem kopertowym sklejkowym, zjeżdżalni dla maluchów i zjeżdżalni głębokiej, rury strażackiej, pomostu wiszącego, pomostu ruchomego, pomostu z klockami. wymagane są bynajmniej trzy drogi wejścia na zestaw o różnym stopniu trudności( np. trap schodki, trap drabinka i trap wspinaczkowy-koci grzbiet. należy zastosować zabezpieczenia sklejkowe .wysokość najwyższego podestu 1,3 m. Orientacyjne wymiary strefy bezpieczeństwa: 13,5 na 11,00 m. Ilość sztuk: 1 2) Urządzenie kółko i krzyżyk wolnostojące urządzenia zabawowe służące do gry w kółko krzyżyk. Ilość sztuk: 1 3) Huśtawka podwójna drewniana, zawiesia łańcuchowe, siedziska gumowe. Średnica słupów przynajmniej 120mm, a belki poziomej 140mm. Orientacyjne wymiary strefy bezpieczeństwa : 7,8 na 5 m .Ilość sztuk 1. 4) Piaskownica - Piaskownica z desek 3x3m z siedziskiem wokół całej piaskownicy. Grubość desek powyżej 25 mm. Orientacyjne wymiary strefy bezpieczeństwa: 4,30 x 4,30m. Ilość sztuk 1. 5) Bujaki sprężynowe - Wykonane ze sklejki wodoodpornej, osadzone na sprężynie stalowej i betonowym bloczku fundamentowym. Kształt powinien przedstawiać różne zwierzęta lub pojazdy. Orientacyjne wymiary strefy bezpieczeństwa: koło o średnicy 3,20 m. Ilość: 3 sztuki 6) Karuzela tarczowa - Karuzela tarczowa o średnicy 120 cm, wykonana z metalu, podłoga z ryflowanej blachy nierdzewnej. Orientacyjne wymiary strefy bezpieczeństwa: koło o średnicy 5,20 m. Ilość sztuk: 1 7) Ławka z oparciem - Ławka z bali drewnianych, z oparciem, mocowana na stałe w gruncie. Długość przynajmniej 1,80 m. Ilość sztuk: 4. 8) Kosz na śmieci - Kosz o konstrukcji drewnianej, osadzony na stałe w gruncie. Ilość sztuk: 3. 9) Regulamin. Tablica regulamin , osadzona w gruncie za pomocą dwóch słupów drewnianych. Ilość sztuk: 1 10) Stojak na rowery, metalowy, na przynajmniej 5 stanowisk. Zamocowany na stałe w gruncie. Ilość sztuk: 1. 11) Urządzenia rehabilitacyjno-rekreacyjne o konstrukcji metalowej - urządzenia fitness surf, Ilość sztuk 1.- Urządzenie dwustanowiskowe, którego konstrukcja oparta jest na metalowym słupie. W jego górnej części na stałe zamocowane są uchwyty dla rąk i pionowe, ruchome ramię zakończone platformą na postawienie stóp. Ćwiczenie polega na stanięciu na platformie, złapaniu się drążków i wykonywaniu wahadłowych ruchów całego ciała. Służy to wzmocnieniu mięśni pasa i poprawieniu giętkość i koordynacji całego ciała. Ćwiczy kręgosłup i biodra. Orientacyjne wymiary: 960x1110x1285 mm - urządzenia fitness pony, Ilość sztuk: 1- Urządzenie jednostanowiskowe o konstrukcji metalowej, składającej się z ruchomego siedziska połączonego systemem dźwigni z uchwytem dla rąk i pedałami dla stóp. Ćwiczenie polega na naciskaniu nogami na pedały co powoduje podnoszenie siedziska i odchylenie uchwytu dla rąk. Wzmacnia mięśnie ramion, nóg i pasa, brzucha, pleców i klatki piersiowej, usprawniając ruch kończyn. Poprawia wydolność krążeniowo-oddechową. Orientacyjne wymiary: 1060x600x1160 mm. - urządzenia fitness narty, Ilość sztuk 1. - Urządzenie jednostanowiskowe o konstrukcji metalowej, składającej się z ruchomych płóz połączonych systemem dźwigni z drążkami dla rąk. Ćwiczenie polega na poruszaniu nogami i rękami w sposób naśladujący ruchy narciarza biegowego. Poprawia sprawność kończyn górnych i dolnych oraz stawów. Orientacyjne wymiary: 1270x530x1480. Uwaga!!! Wymagania odnośnie przedmiotu zamówienia 1) Wykonawca ma obowiązek udzielić na wykonane roboty gwarancji co najmniej na 36 miesięcy. 2) Materiały użyte przez Wykonawcę do wykonania przedmiotu zamówienia będą posiadać odpowiednie atesty, i będą zgodne z przewidzianymi prawem normami. 3) Do oferty należy dołączyć karty katalogowe produktów. 4) Wykonawca jest obowiązany wykonać oraz umieścić na placu zabaw tablicę pamiątkowa wraz z regulaminem Wszelkie, użyte w dokumentacji stanowiącej opis przedmiotu zamówienia wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia materiałów należy traktować jako materiał informacyjny. We wszystkich przypadkach dopuszczalne jest zastosowanie materiałów równoważnych. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia we własnym zakresie wszelkich materiałów niezbędnych do wykonania robót. Wykonawca zobowiązany jest do sprawdzenia przedmiaru robót oraz dokładnego przeanalizowania projektu budowlanego w celu prawidłowej wyceny prac..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.21.21.40-9, 45.11.27.23-9, 45.11.12.91-4, 45.23.32.00-1.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: tak.

II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wadium w kwocie 3.000 zł słownie: trzy tysiące złotych, należy wpłacić na konto BS w Bydgoszczy O/ Osielsko nr 96 8142 1033 0002 8248 2000 0007 z adnotacją: Wadium - Urządzenie terenu placów zabaw wraz z dostawą i montażem urządzeń w sołectwach na terenie Gminy Osielsko
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
· Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych oraz spełniający warunki określone w art. 22 ww. ustawy. Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożą oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub, którzy złożyli dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1 ww. ustawy zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana w oparciu o kompletność i prawidłowość złożonych wraz z formularzem oferty oświadczeń i dokumentów, jakich żąda Zamawiający i zostanie dokonana według formuły - spełnia lub nie spełnia..
· Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Warunki ogólne 1) Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 i 24 ustawy Prawo zamówień publicznych stanowiący zał. Nr 1 do formularza oferty. Na potwierdzenie, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych: 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, 3) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu przetargowym Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów wymienionych w pkt 2, 3, 4 - składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty te winny być wystawione w terminach analogicznych do odpowiadających im dokumentów wymienionych w pkt 2 i 3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w celu potwierdzenia spełnienia powyższych warunków, dokumenty wymienione powyżej winny być przedłożone przez każdego Wykonawcę. Dodatkowo, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia oraz załączyć pełnomocnictwo do oferty. Warunki szczegółowe Na potwierdzenie, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 1) informacja o osobach, które będą wykonywać zamówienie - wykaz osób na formularzu zgodnym z treścią zał. Nr 4 do formularza oferty- Potencjał kadrowy. Informacja musi zawierać dane na temat kwalifikacji tej osoby. Do wykazu powinny być dołączone aktualne dokumenty stwierdzające, iż wskazana przez Wykonawcę osoba posiada wymagane uprawnienia budowlane oraz Przynależność do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa wraz z aktualną polisą oc w podziale na branże: - uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno budowlanej 2) wykaz wykonanych robót i prac związanych z urządzaniem terenu placów zabaw wraz z dostawą i montażem urządzeń obiektów rekreacyjnych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia - na formularzu stanowiącym zał. Nr 3 do formularza oferty - a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania oraz odbiorców. Do wykazu należy załączyć dodatkowo dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (np. referencje, rekomendacje, listy polecające podpisane przez odbiorcę). UWAGA: Przedłożone dokumenty mogą być złożone w formie kserokopii potwierdzonej przez wykonawcę za zgodność z oryginałem na każdej ze stron. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub kopii notarialnie poświadczonej dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. Oprócz ww. dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu oferta powinna zawierać także: 1) Wypełniony Formularz Oferta 2) Pełnomocnictwo do podpisania oferty względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych Zamawiającemu w trakcie niniejszego postępowania. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie wskazywać czynności, do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony. 3) Listę podwykonawców na zał. Nr 2 do formularza oferty - w przypadku gdy zamówienie będzie realizowane z udziałem podwykonawców. 4) Harmonogram rzeczowo-finansowy, w oparciu o załącznik Nr 5 do siwz 5) oświadczenie o udzieleniu 3 letniej gwarancji na wykonane roboty oraz zamontowane urządzenia 6) przykładowe karty katalogowe urządzeń lub prezentacje urządzeń, które wykonawca zamierza zamontować na terenie placu zabaw. 7) oświadczenie o zapoznaniu się z treścią umowy oraz o akceptacji jej treści..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.osielsko.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Osielsko ul. Szosa Gdańska 55A 86-031 Osielsko pokój nr 13, Referat Inwestycji i Zamówień Publicznych.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.10.2009 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Osielsko ul. Szosa Gdańska 55A 86-031 Osielsko sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Inwestycja PROW 2007-2013 w ramach działania -Odnowa i rozwój wsi -operacja- W każdym sołectwie plac zabaw.

siwz
załacznik nr 5 siwz
przedmiar plac Bozenkowo
plac Jaruzyn przedmiar
plac Maksymilianowo przedmiar
Plac Niemcz przedmiar
Plac Osielsko przedmiar
plac Żołedowo przedmiar
projekt bozenkowo rar
projekt bozenkowo rar0
projekt bozenkowo rar1
projekt bozenkowo2
projekt bozenkow rar3
projekt jaruzyn rar
projekt jaruzyn rar0
projekt jaruzyn rar1
projekt jaruzyn2
projekt jaruzyn rar3
projekt jaruzyn rar5
projekt maksymilianowo rar
projekt maksymilianowo rar0
projekt maksymilianowo rar1
projekt maksymilianowo rar2
projekt maksymilianowo rar3
projekt maksymilianowo rar4
projekt niemcz rar
projekt niemcz rar0
projekt niemcz rar1
projekt niemcz rar2
projekt niemcz rar3
projekt osielsko rar
projekt osielsko rar0
projekt osielsko rar1
projekt osielsko rar2
projekt osieslko rar3
projekt osielsko rar4
projekt zołedowo rar
projekt zoledowo rar0
projekt zoledowo rar1
projekt zoledowo rar2
projekt zoledowo rar3
projekt zoledowo rar4




341B/12/09
 UNIEWAŻNIENIE PRZETARGU

Dotyczy przetargu nieograniczonego na „Zagospodarowanie terenu placów zabaw wraz z dostawą i montażem urządzeń w sołectwach na terenie Gminy Osielsko”


 
Zgodnie z art. 93 ust 1 pkt 4 kierownik Zamawiającego w porozumieniu z komisją przetargową  ogłasza  unieważnienie przetargu nieograniczonego z uwagi na znacznie przewyższające kwoty złożonych ofert od środków, które Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie Zamówienia w niniejszym postępowaniu przetargowym.
 
Uzasadnienie
 
Zgodnie z ustaleniem wartości zamówienia Zamawiający przeznaczył kwotę na wykonanie zamówienia  za pierwszy etap  w wysokości 167.064,33 zł netto, co stanowi 203.798,68 brutto oraz za drugi etap  kwotę  331.341,31 zł netto, co stanowi 404.236,39 zł brutto.
W  postępowaniu przetargowym zostały  złożone dwie oferty. Oferta nr 1 firmy Biuro Regionalne Novum Jolanta Pędzisz, 87- 400 Golub-Dobrzyń, Ostrowite 38, która zaoferowała  cenę za pierwszy etap 209.104,70 zł brutto, zaś za drugi etap zaoferowała cenę 508.483,30 zł brutto, które są znacząco wyższe, od kwot które zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Ofertę nr 2 złożyła firma Regionalne Biuro Budowy i Modernizacji Obiektów Sportowych Tartan, 85-021 Bydgoszcz, ul. Gdańska 27, która zaoferowała cenę  za pierwszy etap: 239.792,22 zł brutto, zaś za drugi etap zaoferowała  664.875,60 zł brutto.
W związku z zaistniałym stanem faktycznym i prawnym - postępowanie zostaje unieważnione na podstawie art. 93 ust 1 pkt. 4 ustawy Pzp z uwagi na fakt iż, cena najkorzystniejszej oferty przewyższa znacząco kwoty, które Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

 


 
 


Załączniki

siwz doc, 328 kB

Powiadom znajomego