W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Gminy Osielsko

 

ul. Szosa Gdańska 55A,

86-031 Osielsko

 

tel. (+48 52) 324 18 00

fax (+48 52) 324 18 03

e-mail: gmina@osielsko.pl

Serwis www: www.osielsko.pl

ePUAP: /4ivyi6y194/skrytka

 

NIP: 554-28-32-610
REGON: 092350688 

 

Kod teryt.: 0403062

Budowa boiska wielofunkcyjnego o nawierzchni poliuretanowej w miejscowości Jarużyn

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na Budowa boiska wielofunkcyjnego o nawierzchni poliuretanowej w miejscowości Jarużyn
Status zamówienia rozstrzygnięte
Nr sprawy 341B/9/09
Zamawiający Urząd Gminy Osielsko
Tryb zamówienia przetarg nieograniczony
Wartość zamówienia powyżej 14 tys. euro
Termin składania ofert
rozstrzygnięcie
Rozstrzygnięcie przetargu
Osielsko: Budowa boiska wielofunkcyjnego o nawierzchni poliuretanowej w miejscowości Jarużyn
Numer ogłoszenia: 144807 - 2009; data zamieszczenia: 01.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane


Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe. Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Osielsko , ul. Szosa Gdańska 55A, 86-031 Osielsko, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 324 18 00, faks 052 324 18 03. Adres strony internetowej zamawiającego: www.osielsko.pl I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa boiska wielofunkcyjnego o nawierzchni poliuretanowej w miejscowości Jarużyn. II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane. II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa boiska wielofunkcyjnego o nawierzchni poliuretanowej w miejscowości Jarużyn Budowa boiska wielofunkcyjnego o nawierzchni poliuretanowej o wymiarach 44 metry na 24 metry wraz z wyposażeniem. Zagospodarowanie na powierzchni 400 metrów kwadratowych wokół boiska. Boisko wielofunkcyjne do gry w piłkę ręczną, siatkówkę oraz koszykówkę.. II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.21.22.00-8, 45.21.22.20-4. II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie. II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.11.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA Informacja na temat wadium: 3.000,00 trzy tysiące złotych
III.2) WARUNKI UDZIAŁU Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych oraz spełniający warunki określone w art. 22 ww. ustawy. Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożą oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub, którzy złożyli dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1 ww. ustawy zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana w oparciu o kompletność i prawidłowość złożonych wraz z formularzem oferty oświadczeń i dokumentów, jakich żąda Zamawiający i zostanie dokonana według formuły - spełnia i nie spełnia..Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Warunki ogólne 1) Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 i 24 ustawy Prawo zamówień publicznych stanowiący zał. Nr 1 do formularza oferty. Na potwierdzenie, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych: 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 3) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu przetargowym. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów wymienionych w pkt 2, 3, 4 - składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty te winny być wystawione w terminach analogicznych do odpowiadających im dokumentów wymienionych w pkt 2 i 3 oraz 4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w celu potwierdzenia spełnienia powyższych warunków, dokumenty wymienione powyżej winny być przedłożone przez każdego Wykonawcę. Dodatkowo, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia oraz załączyć pełnomocnictwo do oferty. Warunki szczegółowe Na potwierdzenie, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 1) informacja o osobach, które będą wykonywać zamówienie - wykaz osób na formularzu zgodnym z treścią zał. Nr 4 do formularza oferty- Potencjał kadrowy. Informacja musi zawierać dane na temat kwalifikacji tej osoby. Do wykazu powinny być dołączone aktualne dokumenty stwierdzające, iż wskazana przez Wykonawcę osoba posiada wymagane uprawnienia budowlane oraz Przynależność do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa wraz z aktualną polisą oc w podziale na branże: - uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno budowlanej 3) wykaz wykonanych, robót budowanych, w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia - na formularzu stanowiącym zał. Nr 3 do formularza oferty - a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania oraz odbiorców. Do wykazu należy załączyć dodatkowo dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (np. referencje, rekomendacje, listy polecające podpisane przez odbiorcę) UWAGA: Przedłożone dokumenty mogą być złożone w formie kserokopii potwierdzonej przez wykonawcę za zgodność z oryginałem na każdej ze stron. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub kopii notarialnie poświadczonej dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. Oprócz ww. dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu oferta powinna zawierać także: 1) Wypełniony Formularz Oferta 2) Pełnomocnictwo do podpisania oferty względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych Zamawiającemu w trakcie niniejszego postępowania. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie wskazywać czynności, do wykonywania, których pełnomocnik jest upoważniony. 3) Listę podwykonawców na zał. Nr 2 do formularza oferty - w przypadku gdy zamówienie będzie realizowane z udziałem podwykonawców. 4) kosztorys ofertowy 5) aktualna polisa OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej 6) oświadczenie o udzieleniu 3 letniej gwarancji na wykonane roboty budowlane.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.osielsko.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Osielsko ul. Szosa Gdańska 55A 86-031 Osielsko pokój nr 13. IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.09.2009 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Osielsko ul. Szosa Gdańska 55A 86-031 Osielsko sekretariat pokój nr 18.IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.siwzprzedmiar cz.1przedmiar cz.2przedmiar cz.4projekt cz.1opis technicznyplan syt.wys.przekrójrzut słupkisst
Wyjaśnienia Zamawiającego
Zainteresowani Wykonawcy
 
 
 
Dotyczy: Budowy boiska wielofunkcyjnego o nawierzchni poliuretanowej w miejscowości Jarużyn

W związku z zapytaniem wykonawcy Zamawiający wyjaśnia:
Pytanie:
Technologia układania nawierzchni syntetycznych , w tym przede wszystkim poliuretanowej wymaga odpowiednich warunków atmosferycznych - są to brak opadów oraz temperatura powyżej 10°C. Czy w związku z tym w razie niesprzyjających warunków atmosferycznych Inwestor przewiduje  przesunięcie terminu realizacji inwestycji?
Odpowiedź:
Termin umowy zostanie przedłużony, gdy fakt opóźnienia wynika z przyczyn niezależnych od wykonawcy a zatem w sytuacji gdy niemożliwe będzie wykonanie robót budowlanych z powodu warunków atmosferycznych termin umowy zostanie przedłużony o czas odpowiedni do wykonania zadania inwestycyjnego.





Dotyczy przetargu nieograniczonego na Budowę boiska wielofunkcyjnego o nawierzchni poliuretanowej w miejscowości Jarużyn.
 
 
W związku ze skierowanymi zapytaniami Wykonawcy Zamawiający wyjaśnia:
 
1.      Czy własność odporności na uderzenie  550 ± 50mm stanowi parametr minimalny i Zamawiający uzna za spełniającą warunki postępowania nawierzchnię poliuretanową o lepszych parametrach i wartości odporności na uderzenie 600 ± 80mm
2.      Czy wydłużenie względne  53 ± 5 oznacza parametr minimalny i Zamawiający uzna za spełniającą warunki postępowania nawierzchnie o lepszych parametrach i wydłużeniu względnym ≥ 66
3.      Czy Zamawiający dopuszcza nawierzchnie o masie powierzchniowej zgodnej z technologią producenta. Zamawiający podał 9,70 ± 30 co stanowi masę konkretnej nawierzchni. Inne nawierzchnie posiadają inna wartość, co nie powoduje że są one lepsze lub gorsze
4.      Czy Zamawiający dopuszcza nawierzchnię o wartości zmiany wymiarów po działaniu + 60oC≤ 0,03%
Odnosząc się do parametrów nawierzchni określonych w projekcie technicznym wskazujemy, że w przypadku nawierzchni poliuretanowej, zamawiający żąda konkretnego i oznaczonego produktu jakim jest nawierzchnia poliuretanowa CONIPUR SP, bowiem żaden inny produkt nie posiada i nie może posiadać identycznych wyników badań. Także nawierzchnia CONIPUR w trakcie badania uzyskała inne wyniki, niż te które podano (ITB AT-15-4953/2001).
Powyższe parametry nie występują w normie PN EN 1487, zapisane są jedynie w rekomendacjach i aprobatach ITB, które są dokumentami dobrowolnymi. Producent decyduje jakie własności przebada, dodatkowo wyniki uzyskiwane są w warunkach laboratoryjnych i żadna norma nie określa przykładowo, że zmiana wymiarów przy temperaturze + 60oC  o więcej niż 0,02% wyklucza nawierzchnię.
Opisane przez Zamawiającego parametry badane są tylko i wyłącznie przez ITB. Parametry techniczne określone przez Zamawiającego są przepisane z aprobaty technicznej RT ITB-1038/2006. Nie wiadomo co to o są parametry minimalne, może to prowadzić do dowolnego uznania czy jakiś element opisu technicznego jest lepszy bądź gorszy od opisanego, aprobata dotyczy konkretnego produktu CONIPUR SP a nie typu produktu. Zamawiający powinien wymienić poszczególne wymogi techniczne stawiane nawierzchni ze wskazaniem minimalnych warunków dla poszczególnych wymogów.
 
 
Odpowiedź na pytania 1-4

Tabela zamieszczona w projekcie i SST jest nieobowiązująca ponieważ dotyczy nawierzchni poliuretanowej typu NATRYSK. Przedmiotem zamówienia jest boisko wielofunkcyjne o nawierzchni poliuretanowej dwuwarstwowej  typu EPDM – nawierzchnia gładka, przepuszczalna dla wody wykonana dwuwarstwowo. W przypadku zastosowania podbudowy przepuszczalnej nawierzchnie tego typu należy wykonać na podbudowie elastycznej typu ET. Dolna warstwa z granulatu  SBR min 7 mm, górna warstwa wykonana z kolorowego granulatu EPDM min. 7 mm.
 
 
5. Czy w zakres zamówienia wchodzi wykonanie ogrodzenia panelowego 2m zgodnie opisem technicznym oraz  rys. 1 plan sytuacyjno wysokościowy. Czy boisko ma posiadać piłkochwyt, jeżeli tak, to wykonany w  jakim obmiarze i technologii.
 
Odpowiedź  : Nie. Zamówienie nie obejmuje montażu ogrodzenia panelowego.
Boisko zgodnie z projektem zagospodarowania terenu nie przewiduje montażu piłkochwytów.
 
6. Co należy rozumieć pod pojęciem „zagospodarowanie terenu wokół boiska”

Odpowiedź: Należy przez to rozumieć ukształtowanie terenu w sposób aby woda opadowa nie stała na płycie boiska. Po wyprofilowaniu pasa szerokości ok. 3 m wokół boiska należy na tym pasie posiać trawę.
 
 
 

IiZP 341B/9/09
 
 
OGŁOSZENIE
 
O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

 
Dot. Przetargu nieograniczonego na „Budowę boiska wielofunkcyjnego o nawierzchni poliuretanowej w miejscowości Jarużyn.
 
 
W dniu 23 września 2009 r. o godzinie 9:00 upłynął termin składania ofert przetargowych.
Zamawiający zgodnie z terminem zamieszczonym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia przystąpił do otwarcia ofert tego samego dnia o godzinie 9:15.

I a. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że Komisja po zatwierdzeniu decyzji przez kierownika Zamawiającego wybrała    ofertę  firmy:
Kaszub Dariusz Kaszuba
Ul. Kolejowa 4
83-307 Kiełpino
Cena brutto: 299.012,47 zł

Uzasadnienie wyboru:
Oferta jest zgodna z ustawą Prawo zamówień publicznych, jej treść odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Oferta nie podlega odrzuceniu i uzyskała najwyższą liczbę punktów – 100 pkt.  obliczonych w oparciu o kryterium cena określonym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Podstawą prawną dokonanego wyboru jest art. 91 ust. 1 Pzp oraz Kodeks Cywilny.
                    
W  prowadzonym postępowaniu złożono następujące oferty:
Oferta nr 1
Kaszub Dariusz Kaszuba
Ul. Kolejowa 4
83-307 Kiełpino
Cena brutto: 299.012,47 zł
Oferta nr 2
Bogmar Sp. z o. o.
Ul. Kasztanowa 9, Ostromecko
86-070 Dąbrowa Chełmińska
Cena brutto: 359.394,15 zł
Oferta nr 3
Polcourt S.A.
Ul. Gen. Zajączka 11, lok. 07
01-510 Warszawa
Cena brutto: 377.843,03 zł
 
Oferta nr 4
GKL Grzegorz Kopiczyński
Ul. Jagiellońska 4
13-300 Nowe Miasto Lubawskie
Cena brutto: 435.422,83 zł
 
 
 
Streszczenie oceny i porównania złożonych ofert (liczba punktów w kryterium cena) :
 
Nr oferty        Ocena
1                   100
2                   83,9
3                   79,13
4                   68,67
 



II. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 2 Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu nie odrzucono żadnej oferty.
 
III. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu nie wykluczono żadnego wykonawcy.
 
IV. Od powyższego rozstrzygnięcia przysługują środki ochrony prawnej zdefiniowane w ustawie Prawo Zamówień Publicznych dział VI.
 
O terminie podpisania umowy zostaną Państwo powiadomieni.
 
 
 
 
 
 
 
 



Załączniki

siwz doc, 251 kB
projekt cz.1 pdf, 170 kB
plan syt.wys. pdf, 301 kB
przekrój pdf, 131 kB
rzut pdf, 168 kB
słupki pdf, 153 kB
sst rar, 615 kB

Powiadom znajomego