W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Gminy Osielsko

 

ul. Szosa Gdańska 55A,

86-031 Osielsko

 

tel. (+48 52) 324 18 00

fax (+48 52) 324 18 03

e-mail: gmina@osielsko.pl

Serwis www: www.osielsko.pl

ePUAP: /4ivyi6y194/skrytka

 

NIP: 554-28-32-610
REGON: 092350688 

 

Kod teryt.: 0403062

Wykonanie II etapu budowy sieci wodociągowej oraz kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami do granicy działek w rejonie ul. Jagodowej przy ul. Pawiej, Ptasiej, Bukowej w miejscowości Maksymilianowo gmina Osielsko. Budowa sieci kanalizacji grawitacyjnej wraz z przyłączami w ul. Wiśniowej w miejscowości Maksymilianowo gmina Osielsko.

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na Wykonanie II etapu budowy sieci wodociągowej oraz kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami do granicy działek w rejonie ul. Jagodowej przy ul. Pawiej, Ptasiej, Bukowej w miejscowości Maksymilianowo gmina Osielsko. Budowa sieci kanalizacji grawitacyjnej wraz z przyłączami w ul. Wiśniowej w miejscowości Maksymilianowo gmina Osielsko.
Status zamówienia rozstrzygnięte
Zamawiający Gminny Zakład Komunalny
Tryb zamówienia przetarg nieograniczony
Wartość zamówienia poniżej progów unijnych
Termin składania ofert
rozstrzygnięcie
Rozstrzygnięcie w treści
Osielsko: Wykonanie II etapu budowy sieci wodociągowej oraz kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami do granicy działek w rejonie ul. Jagodowej przy ul. Pawiej, Ptasiej, Bukowej w miejscowości Maksymilianowo gmina Osielsko. Budowa sieci kanalizacji grawitacyjnej wraz z przyłączami w ul. Wiśniowej w miejscowości Maksymilianowo gmina Osielsko.
Numer ogłoszenia: 195312 - 2009; data zamieszczenia: 17.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane


Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Zakład Komunalny , Żołędowo, ul. Jastrzębia 62, 86-031 Osielsko, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3282600, faks 052 3282601.

Adres strony internetowej zamawiającego: www.gzk-zoledowo.pl I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie II etapu budowy sieci wodociągowej oraz kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami do granicy działek w rejonie ul. Jagodowej przy ul. Pawiej, Ptasiej, Bukowej w miejscowości Maksymilianowo gmina Osielsko. Budowa sieci kanalizacji grawitacyjnej wraz z przyłączami w ul. Wiśniowej w miejscowości Maksymilianowo gmina Osielsko..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7 Roboty budowlane Zadanie 1 Wykonanie II etapu budowy sieci wodociągowej oraz kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami do granicy działek w rejonie ulicy Jagodowej, przy ul. Pawiej, Ptasiej, Bukowej w miejscowości Maksymilianowo gmina Osielsko: a) sieć wodociągowa Ø90x4,3 PVC - 600,0 mb b) sieć kanalizacyjna Ø200x5,9 PVC - 1163,5 mb c) przyłącza kanalizacyjne Ø160x4,7 PVC- 181,0 mb tj. 37 szt. Zadanie 2 Budowa sieci kanalizacji grawitacyjnej wraz z przyłączami w ul. Wiśniowej w miejscowości Maksymilianowo gmina Osielsko: a) sieć kanalizacji Ø200x5,9 PVC - 138,5 mb b) przyłącza kanalizacyjne Ø160x4,7 PVC - 25,5 mb tj. 6 szt. W ul. Wiśniowej zgodnie z uzgodnieniem drogowym wydanym przez Zarząd Dróg Gminnych 5548/614/08 należy wykonać w drodze dz nr 8, 85/2 utwardzenie kruszywem ceglano-betonowym o frakcji 0-31,5 mm o grubości min 15 cm po 1,5 m od osi przewodu na powierzchni 415,5 m2. Dodatkowo: - obsługa geodezyjna - inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wadium dla przedmiotu zamówienia - 4520,00 zł Formy wniesienia wadium zgodnie z art. 45 pkt. 6 ustawy PZP. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniądza prosimy o wpłatę na konto: 51 8142 1033 0002 8105 3000 0005
III.2) WARUNKI UDZIAŁU

Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych oraz spełniający warunki określone w art. 22 ww. ustawy. Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożą oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub, którzy złożyli dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1 ww. ustawy zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana w oparciu o kompletność i prawidłowość złożonych wraz z formularzem oferty oświadczeń i dokumentów, jakich żąda Zamawiający i zostanie dokonana według formuły - spełnia-nie spełnia. Każdy z Wykonawców ma obowiązek złożyć następujące dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 i 24 ustawy Prawo zamówień publicznych stanowiący zał. Nr 1 do formularza oferty. Na potwierdzenie, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych: 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczeniu do udziału w postępowaniu. 3) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu przetargowym. 4) aktualnej informacji z KRK w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt 4-9 ustawy Prawo Zamówień Publicznych Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów wymienionych w pkt 2, 3, 4 - składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty te winny być wystawione w terminach analogicznych do odpowiadających im dokumentów wymienionych w pkt 2 i 3 oraz 4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w celu potwierdzenia spełnienia powyższych warunków, dokumenty wymienione powyżej winny być przedłożone przez każdego Wykonawcę. Dodatkowo, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zwarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia oraz załączyć pełnomocnictwo do oferty..
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) informacja o osobach, które będą wykonywać zamówienie - wykaz osób na formularzu zgodnym z treścią zał. Nr 4 do formularza oferty- Potencjał kadrowy. Informacja musi zawierać dane na temat kwalifikacji tej osoby. Do wykazu powinny być dołączone aktualne dokumenty stwierdzające, iż wskazana przez Wykonawcę osoba posiada wymagane uprawnienia budowlane oraz Przynależność do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa wraz z aktualną polisą oc w podziale na branże: - uprawnienia budowlane w specjalności wodno kanalizacyjnej - uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno budowlanej - uprawnienia budowlane w specjalności drogowej 2) wykaz wykonanych, robót budowanych, w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia - na formularzu stanowiącym zał. Nr 3 do formularza oferty - a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania oraz odbiorców. Do wykazu należy załączyć dodatkowo dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (np. referencje, rekomendacje, listy polecające podpisane przez odbiorcę). W wykazie należy zawrzeć, co najmniej 1 robotę o długości sieci 3 km, wodociągowej lub kanalizacyjnej. UWAGA: Przedłożone dokumenty mogą być złożone w formie kserokopii potwierdzonej przez wykonawcę za zgodność z oryginałem na każdej ze stron. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub kopii notarialnie poświadczonej dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 6.3. Oprócz ww. dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu oferta powinna zawierać także: 1) Wypełniony Formularz Oferta 2) Pełnomocnictwo do podpisania oferty względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych Zamawiającemu w trakcie niniejszego postępowania. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie wskazywać czynności, do wykonywania, których pełnomocnik jest upoważniony. 3) Listę podwykonawców na zał. Nr 2 do formularza oferty - w przypadku gdy zamówienie będzie realizowane z udziałem podwykonawców. 4) oświadczenie o akceptowaniu treści projektu umowy 5) kosztorys ofertowy 6) aktualna polisa OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej /ważna co najmniej do momentu odbioru końcowego robót budowlanych/ 7) oświadczenie o udzieleniu 3 letniej gwarancji na wykonane roboty budowlane 8) oświadczenie o fakcie, iż firma nie jest w likwidacji. SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.osielsko.pl.
Spec
SIWZ
Badania geotechniczne cz 1
Badania geotechniczne cz 2
Projekt budowlany cz 1
Projekt budowlany cz 2
Projekt budowlany cz 3
Projekt budowlany cz 4
specyfikacja techniczna cz 1
specyfikacja techniczna cz 2
specyfikacja techniczna cz 3
specyfikacja techniczna cz 4
specyfikacja techniczna cz 5
specyfikacja techniczna cz 6
specyfikacja techniczna cz 7
specyfikacja techniczna cz 8
Przedmiar
Profile
Projekt organizacji ruchu ul.Wiśniowa
Projekt budowlany ul.Wiśniowa
Projekt wykonawczy ul.Wiśniowa
Przedmiar ul.Wiśniowa
Profile ul.Wiśniowa
specyfikacja techniczna ul.Wiśniowa

Żołędowo 26.06.2009 r.
                                                Wykonawcy biorący udział w przetargu
 
Gminny Zakład Komunalny w Żołędowie informuje, że dnia 25.06.2009 wpłynęło zapytanie do przetargu nieograniczonego oznaczonego numerem 4/I/2009 na wykonanie II etapu budowy sieci wodociągowej oraz kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami do granicy działek w rejonie  ul. Jagodowej przy ul. Pawiej, Ptasiej, Bukowej w miejscowości Maksymilianowo gmina Osielsko oraz budowy sieci kanalizacji grawitacyjnej wraz z przyłączami w ul. Wiśniowej w  miejscowości Maksymilianowo gmina Osielsko.
Pytanie:
„- w przedmiarze robót ujęto kanał z rur PE DN 280 w ilości 146,5 m z wykonaniem przecisku oraz przeciąganiem rur – zgodnie z dokumentacją roboty takie nie występują  
- zgodnie z opisem technicznym należy zagęścić grunt do wskaźnika 0,97 - 1,0. W związku z występowaniem glin pylastych zagęszczenie tego gruntu jest niemożliwe. W związku z powyższym czy należy dokonać wymiany gliny na piasek
- czy należy obrukować włazy studni rewizyjnej
- gdzie można składować grunt z wyporu i ewentualnej wymiany gruntu na piasek i czy jest pobierana opłata za składowanie”
Odpowiedź:
Zamawiający informuję, że odpowiednio:
- należy użyć rur PE DN Ø 200 (poprawiony przedmiar poniżej) z wykonaniem przecisku oraz przeciąganiem rur w ilości 146,5 m tj. łączna długość miedzy studzienkami SC3-SC2, SC1-SA7, SE1-SC6;
- nie przewidywana jest wymiana gruntu;
- włazy studni rewizyjnej należy obrukować;
- grunt należy składować wg wskazań Zamawiającego,  przewidywany jest dowóz do 5 km oraz nie będzie pobieranych opłat za składowanie.   

Poprawiony przedmiar
 
Żołędowo, dnia 09 lipiec 2009 r.
 
4/I/2009
 
 
OGŁOSZENIE
 
O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

 
dot. Przetargu nieograniczonego na „Budowę sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w rejonie ul. Jagodowej oraz Wiśniowej w Maksymilianowie (II etap).
 
 
W dniu 09 lipca 2009 r. o godzinie 9:00 upłynął termin składania ofert przetargowych.
Zamawiający zgodnie z terminem zamieszczonym w specyfikacji przystąpił do otwarcia ofert tego samego dnia o godzinie 9:15.

1.   Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 1 Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że Komisja po zatwierdzeniu decyzji przez kierownika Zamawiającego wybrała ofertę firmy:
Firma Wielobranżowa KADA-BIS
Kaniewski Adam
ul. Wydmy 3
85-188 Bydgoszcz

 
Uzasadnienie wyboru:
Oferta jest zgodna z ustawą Prawo zamówień publicznych, jej treść odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Oferta nie podlega odrzuceniu. Oferta uzyskała najwyższą liczbę punktów – 100 pkt obliczonych w oparciu o ustalone kryteria.
 
Cena oferty: 692 758,80 zł. (brutto)
 
Podstawą prawną dokonanego wyboru jest art. 91 ust. 1 Pzp oraz Kodeks Cywilny
 
2. W prowadzonym postępowaniu złożono następujące oferty:
 Oferta nr 1
Przedsiębiorstwo Produkcyjno Budowlane „GLOB” Sp. z o.o.
ul. Wróblowa 23
85-437 Bydgoszcz
Cena brutto 723 426,94 zł
Oferta nr 2
Firma Wielobranżowa „KADA-BIS” Adam Kaniewski
ul. Wydmy 3
85-188 Bydgoszcz
Cena brutto 692 758,80 zł
Oferta nr 3
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe „TUCHWOD” Sp. z o.o.
ul. Budowlana 2
89-500 Tuchola
Cena brutto 959 345,38 zł
Oferta nr 4
Wimar Sp. z o.o.
ul. Nadrzeczna 24
86-010 Koronowo
Cena brutto 727 840,52 zł
Oferta nr 5
Zakład Usług Wodnych Andrzej Musiał
ul. Świecka 90
89-500 Tuchola
Cena brutto 1 155107,60 zł
 
2. Streszczenie oceny i porównania złożonych ofert (liczba pkt w kryterium cena):
Nr oferty Punktacja
1             95,76
2           100,00
3             72,21
4             95,18
5             35,91

 
3. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu nie zostali wykluczeni żadni wykonawcy.

Od rozstrzygnięcia przysługują środki ochrony prawnej zdefiniowane w ustawie Prawo Zamówień Publicznych dział VI.
 
O terminie podpisania umowy zostaną Państwo powiadomieni.
 

Załączniki

SIWZ doc, 196 kB
Przedmiar pdf, 82 kB
Profile rar, 3.82 MB

Powiadom znajomego