W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Gminy Osielsko

 

ul. Szosa Gdańska 55A,

86-031 Osielsko

 

tel. (+48 52) 324 18 00

fax (+48 52) 324 18 03

e-mail: gmina@osielsko.pl

Serwis www: www.osielsko.pl

ePUAP: /4ivyi6y194/skrytka

 

NIP: 554-28-32-610
REGON: 092350688 

 

Kod teryt.: 0403062

Roboty remontowo budowlane obiektów znajdujących się na terenie Gminy Osielsko w 2009

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na Roboty remontowo budowlane obiektów znajdujących się na terenie Gminy Osielsko w 2009
Status zamówienia rozstrzygnięte
Zamawiający Urząd Gminy Osielsko
Tryb zamówienia przetarg nieograniczony
Wartość zamówienia powyżej 14 tys. euro
Termin składania ofert
rozstrzygnięcie
rozstrzygnięcie przetargu
Osielsko: Roboty remontowo budowlane obiektów znajdujących się na terenie Gminy Osielsko w 2009
Numer ogłoszenia: 188992 - 2009; data zamieszczenia: 12.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Osielsko , ul. Szosa Gdańska 55A, 86-031 Osielsko, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 324 18 00, faks 052 324 18 03.

* Adres strony internetowej zamawiającego: www.osielsko.pl
* Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: zampub@osielsko.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty remontowo budowlane obiektów znajdujących się na terenie Gminy Osielsko w 2009.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: CPV: 45000000-7 roboty budowlane CPV: 45261920-9 konserwacja pokrycia dachowego CPV: 45400000-1 roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych CPV: 45453000-7 roboty remontowe i renowacyjne Zakres: Roboty remontowo budowlane obiektów znajdujących się na terenie Gminy Osielsko w 2009 Część 1 Zadanie1. Osielsko ul. Centralna 6 - izolacje, posadzki, obróbki osłon loggi, kominy - wymiana wiatrołapu Zadanie 2. Osielsko ul. Centralna 7 - uzupełnienie osłon pod zewnętrzną częścią dachu Zadanie 3. Osielsko ul. Zatokowa 9 - wymiana tynków na kominach Zadanie 4. Osielsko ul. Szosa Gdańska 17B - remont klatki schodowej Zadanie 5. Żołędowo ul. Wierzbowa 6 - konserwacja dachu Zadanie 6. Żołędowo ul. Bydgoska 31 - mieszk. nr 2 docieplenie ścian od wewnątrz - mieszk. nr 8 wymiana podłogi w kuchni Zadanie 7. Niemcz ul. Bydgoska 35 - malowanie uzupełniające w mieszkaniach nr 2 i 3 - wymiana osprzętu elektrycznego z malowaniem klatki schodowej Zadanie 8. Maksymilianowo ul. Szkolna 5 - naprawa rynien i rur spustowych - wymiana drzwi wejściowych lokatorów z malowaniem klatki schodowej - wymiana zaworów grzejnikowych na termostatyczne Zadanie 9. Bożenkowo ul. Harcerska 2 - remont wejścia z drzwiami i klatki schodowej mieszk. nr 2 Część 2 Zadanie 1. Żołędowo ul. Bydgoska 26 - docieplenie budynku Część 3 Zadanie 1. Osielsko ul. Centralna 6a - demontaż betonów pomiędzy budynkami, ułożenie kostki betonowej - wymiana wiatrołapu, równanie poziomów posadzki Część 4 Zadanie 1. Osielsko, ul. Szosa Gdańska 55A - konserwacja pokrycia dachowego, obróbki blacharskie nad segmentem od strony północnej - przemurowanie kominów powyżej połaci dachowej - wymiana rynien i rur spustowych - częściowa rozbiórka nieczynnego komina - wymiana elementów instalacji wodnej w piwnicy Zadanie 2. Prace remontowe korytarza I piętra w Urzędzie Gminy Osielsko Zamawiający wymaga aby realizacja części 4 przebiegała poza godzinami pracy Urzędu Gminy tj. od poniedziałku do piątku od godz. 15:30 do godz. 22:00, w soboty od godz. 7:30 do godz. 19:00. Wymaganym jest stosowanie kurtyn zabezpieczających przed nadmiernym rozprzestrzenianiem się kurzu na korytarzach, oddzielających pomieszczenia już wyremontowane. Do remontu należy przystąpić po zgromadzeniu materiałów i dokonać prac bez zbędnych przerw..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.26.19.20-9, 45.40.00.00-1, 45.45.30.00-7.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: tak.

II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

* Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych oraz spełniający warunki określone w art. 22 ww. ustawy. Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożą oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub, którzy złożyli dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1 ww. ustawy zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana w oparciu o kompletność i prawidłowość złożonych wraz z formularzem oferty oświadczeń i dokumentów, jakich żąda Zamawiający i zostanie dokonana według formuły - spełnia, nie spełnia. Warunki ogólne 1)Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 i 24 ustawy Prawo zamówień publicznych stanowiący zał. Nr 1 do formularza oferty. Na potwierdzenie, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych: 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 3) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu przetargowym. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów wymienionych w pkt 2, 3, 4 - składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty te winny być wystawione w terminach analogicznych do odpowiadających im dokumentów wymienionych w pkt 2 i 3 oraz 4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w celu potwierdzenia spełnienia powyższych warunków, dokumenty wymienione powyżej winny być przedłożone przez każdego Wykonawcę. Dodatkowo, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia oraz załączyć pełnomocnictwo do oferty..
* Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Warunki szczegółowe Na potwierdzenie, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 1) informacja o osobach, które będą wykonywać zamówienie - wykaz osób na formularzu zgodnym z treścią zał. Nr 4 do formularza oferty- Potencjał kadrowy. Informacja musi zawierać dane na temat kwalifikacji tej osoby. Do wykazu powinny być dołączone aktualne dokumenty stwierdzające, iż wskazana przez Wykonawcę osoba posiada wymagane uprawnienia budowlane oraz Przynależność do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa wraz z aktualną polisą oc w podziale na branże: a) uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno budowlanej cz.1, cz. 2, cz.3, cz.4. b) uprawnienia elektryczne cz. 1, cz.4. c) uprawnienia w branży sanitarnej (centralne ogrzewanie, wentylacje) cz.1, cz. 4. 2) wykaz wykonanych, robót remontowo budowlanych, w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia - na formularzu stanowiącym zał. Nr 3 do formularza oferty - a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania oraz odbiorców. Do wykazu należy załączyć dodatkowo dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (np. referencje, rekomendacje, listy polecające podpisane przez odbiorcę) UWAGA: Przedłożone dokumenty mogą być złożone w formie kserokopii potwierdzonej przez wykonawcę za zgodność z oryginałem na każdej ze stron. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub kopii notarialnie poświadczonej dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 6.3. Oprócz ww. dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu oferta powinna zawierać także: 1) Wypełniony Formularz Oferta 2) Pełnomocnictwo do podpisania oferty względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych Zamawiającemu w trakcie niniejszego postępowania. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie wskazywać czynności, do wykonywania, których pełnomocnik jest upoważniony. 3) Listę podwykonawców na zał. Nr 2 do formularza oferty - w przypadku gdy zamówienie będzie realizowane z udziałem podwykonawców. 4) kosztorys ofertowy dla każdej części 5) aktualna polisa OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej 6) oświadczenie o udzieleniu gwarancji na wykonane roboty budowlane: - 5 lat gwarancji na roboty elektryczne - 3 lata na pozostałe roboty objęte umową.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.osielsko.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Osielsko ul. Szosa Gdańska 55A 86-031 Osielsko pokój nr 13.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.07.2009 godzina 09:00, miejsce: Gmina Osielsko ul. Szosa Gdańska 55A 86-031 Osielsko pokój nr 18 sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część 1.

* 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie1. Osielsko ul. Centralna 6 - izolacje, posadzki, obróbki osłon loggi, kominy - wymiana wiatrołapu Zadanie 2. Osielsko ul. Centralna 7 - uzupełnienie osłon pod zewnętrzną częścią dachu Zadanie 3. Osielsko ul. Zatokowa 9 - wymiana tynków na kominach Zadanie 4. Osielsko ul. Szosa Gdańska 17B - remont klatki schodowej Zadanie 5. Żołędowo ul. Wierzbowa 6 - konserwacja dachu Zadanie 6. Żołędowo ul. Bydgoska 31 - mieszk. nr 2 docieplenie ścian od wewnątrz - mieszk. nr 8 wymiana podłogi w kuchni Zadanie 7. Niemcz ul. Bydgoska 35 - malowanie uzupełniające w mieszkaniach nr 2 i 3 - wymiana osprzętu elektrycznego z malowaniem klatki schodowej Zadanie 8. Maksymilianowo ul. Szkolna 5 - naprawa rynien i rur spustowych - wymiana drzwi wejściowych lokatorów z malowaniem klatki schodowej - wymiana zaworów grzejnikowych na termostatyczne Zadanie 9. Bożenkowo ul. Harcerska 2 - remont wejścia z drzwiami i klatki schodowej mieszk. nr 2.
* 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.45.30.00-7.
* 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2009.
* 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część 2.

* 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 1. Żołędowo ul. Bydgoska 26 - docieplenie budynku.
* 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7.
* 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2009.
* 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część 3.

* 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 1. Osielsko ul. Centralna 6a - demontaż betonów pomiędzy budynkami, ułożenie kostki betonowej - wymiana wiatrołapu, równanie poziomów posadzki.
* 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.40.00.00-1.
* 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2009.
* 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Część 4.

* 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 1. Osielsko, ul. Szosa Gdańska 55A - konserwacja pokrycia dachowego, obróbki blacharskie nad segmentem od strony północnej - przemurowanie kominów powyżej połaci dachowej - wymiana rynien i rur spustowych - częściowa rozbiórka nieczynnego komina - wymiana elementów instalacji wodnej w piwnicy Zadanie 2. Prace remontowe korytarza I piętra w Urzędzie Gminy Osielsko Zamawiający wymaga aby realizacja części 4 przebiegała poza godzinami pracy Urzędu Gminy tj. od poniedziałku do piątku od godz. 1530 do godz. 2200, w soboty od godz. 730 do godz. 1900. Wymaganym jest stosowanie kurtyn zabezpieczających przed nadmiernym rozprzestrzenianiem się kurzu na korytarzach, oddzielających pomieszczenia już wyremontowane. Do remontu należy przystąpić po zgromadzeniu materiałów i dokonać.
* 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-1, 45.45.30.00-7.
* 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2009.
* 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
 siwz
przedmiary, spec.techn.
spec.techn. cz.2
przedmiar, opis techn.
przedmiar, spec, techn.
przedmiary cz.4
spec.techn. cz.4

                                                                    
Zainteresowani   Wykonawcy
 
 
Informacja dodatkowa:
 
Remont  korytarza na pierwszym piętrze w budynku Urzędu Gminy  powinien być wykonany zgodnie z koncepcją korytarza na parterze.
 
Zamawiający ponownie załączył dokumentację przetargową: projekty, przedmiary , specyfikacje techniczną do części 4, w związku z pojawiającymi się problemami z otworzeniem pliku.

przedmiary, projekty,sst cz4
przedmiary, projektycz4
informacje cz.4




                                                                               Osielsko, dnia 13.07. 2009 r.
IiZP 341B/5/09
 
OGŁOSZENIE
 
O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

 
Dot. Przetargu nieograniczonego na: Roboty remontowo budowlane obiektów znajdujących się na terenie Gminy Osielsko w 2009
 
W dniu  3 lipca 2009 r. o godzinie 9:00 upłynął termin składania ofert przetargowych.
Zamawiający zgodnie z terminem zamieszczonym w specyfikacji przystąpił do otwarcia ofert tego samego dnia o godzinie 9:15.
 

I a . Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 1 Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że Komisja  Przetargowa po zatwierdzeniu decyzji przez kierownika Zamawiającego wybrała ofertę w zakresie części 1, części 3 i części 4 firmy:
An-Tad  Usługi Ogólnobudowlane
Anna Maria Podgórska
Ul. Jeziorańska 26
86-031 Osielsko
Cena brutto cz. 1 – 55.003,80  zł
Cena brutto cz. 3 -  34.980,52  zł
Cena brutto cz. 4-    92.012,34 zł

Uzasadnienie wyboru:
Oferta jest zgodna z ustawą Prawo zamówień publicznych, jej treść odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Oferta nie podlega odrzuceniu i uzyskała najwyższą liczbę punktów – 100 pkt.  w zakresie części 1, części 3 i części 4 obliczonych w oparciu o kryterium cena określonym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
 Podstawą prawną dokonanego wyboru jest art. 91 ust. 1 Pzp oraz Kodeks Cywilny.
                    
I b . Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 1 Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że Komisja  Przetargowa po zatwierdzeniu decyzji przez kierownika Zamawiającego wybrała ofertę w zakresie części 2 firmy:
PHU Dorbud
Ul. Szkolna 19
86-105 Terespol Pomorski
Cena brutto cz. 2 -  32.371,00 zł
 
Uzasadnienie wyboru:
Oferta jest zgodna z ustawą Prawo zamówień publicznych, jej treść odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Oferta nie podlega odrzuceniu i uzyskała najwyższą liczbę punktów – 100 pkt.  w zakresie części 2, obliczonych w oparciu o kryterium cena określonym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
 Podstawą prawną dokonanego wyboru jest art. 91 ust. 1 Pzp oraz Kodeks Cywilny.
 
W  prowadzonym postępowaniu złożono następujące oferty:
Oferta nr 1
An-Tad Usługi Ogolno Budowlane
Anna Maria Podgórska
Ul. Jeziorańska 26
86-031 Osielsko
Cena brutto cz. 1: 55.003,80  zł
Cena brutto cz. 2: 38.995,92  zł
Cena brutto cz. 3: 34.980,52  zł
Cena brutto cz. 4:  92.012,34 zł
Oferta nr 2
PHU Dorbud
Ul. Szkolna 19
86-105 Terespol Pomorski
Cena brutto cz.2: 32.371,00 zł
Oferta nr 3
Development Sp. z o.o.
Ul. Zduny 6
85-055 Bydgoszcz
Cena brutto cz. 1: 70.655,65 zł
Cena brutto cz. 2: 41.005,75 zł
Oferta nr 4
Zakład Ogólnobudowlany “Danmar”
Marek Karasek
Ul. Wielorybia 87A
85-485 Bydgoszcz
Cena brutto cz. 4- 143.739,12 zł
Streszczenie oceny i porównania złożonych ofert (liczba punktów w kryterium cena) :
 
Nr              Lp.pkt.                 Lp.pkt.              Lp.pkt                      Lp.pkt 
oferty                                                                                         
1                  100                    83,01                 100                           100
2             Nie złożono             100                Nie złożono               Nie złożono
3                  77,84                78,94              Nie złożono               Nie złożono
4            Nie złożono         Nie złożono         Nie złożono                   64,01
 
 
II. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 2 Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu  nie odrzucono żadnej oferty.
 
III. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu nie wykluczono żadnego wykonawcy.
 
IV. Od powyższego rozstrzygnięcia przysługują środki ochrony prawnej zdefiniowane w ustawie Prawo Zamówień Publicznych dział VI.
 
O terminie podpisania umowy zostaną Państwo powiadomieni.
 
Proszę o potwierdzenie otrzymania pisma na nr fax 0-52 324-18-03.
 
Dziękujemy wszystkim Wykonawcom za udział w postępowaniu przetargowym.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Załączniki

siwz doc, 279 kB
informacje cz.4 rar, 8.79 MB

Powiadom znajomego