W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Gminy Osielsko

 

ul. Szosa Gdańska 55A,

86-031 Osielsko

 

tel. (+48 52) 324 18 00

fax (+48 52) 324 18 03

e-mail: gmina@osielsko.pl

Serwis www: www.osielsko.pl

ePUAP: /4ivyi6y194/skrytka

 

NIP: 554-28-32-610
REGON: 092350688 

 

Kod teryt.: 0403062

Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego
Status zamówienia rozstrzygnięte
Zamawiający Urząd Gminy Osielsko
Tryb zamówienia przetarg nieograniczony
Wartość zamówienia poniżej 14 tys. euro
Termin składania ofert
rozstrzygnięcie
Rozstrzygnięcie przetargu
Osielsko: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego
Numer ogłoszenia: 155456 - 2009; data zamieszczenia: 19.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi


Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Osielsko , ul. Szosa Gdańska 55A, 86-031 Osielsko, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 324 18 00, faks 052 324 18 03. Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.osielsko.pl I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego. II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi. II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 4. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA Przedmiotem zamówienia jest: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego. Zakres robót przewidzianych do pełnienia nadzoru: 1. Termomodernizacja Szkoły Podstawowej w Maksymilianowie 2. Budowa amfiteatru na boisku sportowym w Żołędowie 3. Budowa boiska wielofunkcyjnego w Jarużynie wraz z ogrodzeniem 4. Budowa boiska wielofunkcyjnego w Niemczu. II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00-1. II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie. II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) WARUNKI UDZIAŁU Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki, jakie muszą spełniać Wykonawcy O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych oraz spełniający warunki określone w art. 22 ww. ustawy. Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożą oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub, którzy złożyli dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1 ww. ustawy zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana w oparciu o kompletność i prawidłowość złożonych wraz z formularzem oferty oświadczeń i dokumentów, jakich żąda Zamawiający i zostanie dokonana według formuły - spełnia lub nie spełnia. Każdy z Wykonawców ma obowiązek złożyć następujące dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu:.Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Warunki ogólne 1) Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 i 24 ustawy Prawo zamówień publicznych stanowiący zał. Nr 1 do formularza oferty. Na potwierdzenie, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych: 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 3) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu przetargowym. 4) aktualnej informacji z KRK w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt 4-9 ustawy Prawo Zamówień Publicznych wystawione nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed terminem składania ofert. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów wymienionych w pkt 2, 3, 4 - składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty te winny być wystawione w terminach analogicznych do odpowiadających im dokumentów wymienionych w pkt 2 i 3 oraz 4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w celu potwierdzenia spełnienia powyższych warunków, dokumenty wymienione powyżej winny być przedłożone przez każdego Wykonawcę. Dodatkowo, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zwarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia oraz załączyć pełnomocnictwo do oferty. Warunki szczegółowe Na potwierdzenie, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 1) wykaz wykonanych, zadań nadzoru, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia - na formularzu stanowiącym zał. Nr 3 do formularza oferty - a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania oraz odbiorców. Do wykazu należy załączyć dodatkowo dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (np. referencje, rekomendacje, listy polecające podpisane przez odbiorcę) 2) informacja o osobie, która będzie wykonywać zamówienie - wykaz osób na formularzu zgodnym z treścią zał. Nr 4 do formularza oferty- Potencjał kadrowy. Informacja musi zawierać dane na temat kwalifikacji tej osoby. Do wykazu powinny być dołączone dokumenty stwierdzające, iż wskazana przez Wykonawcę osoba posiada wymagane uprawnienia budowlane oraz aktualne zaświadczenie o przynależność do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa. Wykonawca przedstawi w swej ofercie kandydata na stanowisko wymienione poniżej: - inspektor nadzoru z uprawnieniami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej Oprócz ww. dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu oferta powinna zawierać także: 1) Wypełniony Formularz Oferta 2) Pełnomocnictwo do podpisania oferty względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych Zamawiającemu w trakcie niniejszego postępowania. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie wskazywać czynności, do wykonywania, których pełnomocnik jest upoważniony. 3) Listę podwykonawców na zał. Nr 2 do formularza oferty - w przypadku gdy zamówienie będzie realizowane z udziałem podwykonawców. 4) Oświadczenie o akceptowaniu treści projektu umowy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.osielsko.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Osielsko ul. Szosa Gdańska 55A 86-031 Osielsko Pok. 13. IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.05.2009 godzina 09:00, miejsce: Gmina Osielsko ul. Szosa Gdańska 55A 86-031 Osielsko Pok. 18 (sekretariat).IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.siwz

IiZP 341U/9/09
 
OGŁOSZENIE
 
O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

 
Dot. Przetargu nieograniczonego na  Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego
 
W dniu 29 maja 2009 r. o godzinie 9:00 upłynął termin składania ofert przetargowych.
Zamawiający zgodnie z terminem zamieszczonym w specyfikacji przystąpił do otwarcia ofert tego samego dnia o godzinie 9:15.

I . Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 1 Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że Komisja po zatwierdzeniu decyzji przez kierownika Zamawiającego wybrała ofertę firmy:
 
Przedsiębiorstwo Organizacji Budownictwa
„Pobud” Sp. z o.o.
ul. A.G. Siedleckiego 14
85-868 Bydgoszcz
 

Uzasadnienie wyboru:
Oferta jest zgodna z ustawą Prawo zamówień publicznych, jej treść odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Oferta nie podlega odrzuceniu i uzyskała najwyższą liczbę punktów – 100 pkt.  obliczonych w oparciu o kryterium cena określonym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Podstawą prawną dokonanego wyboru jest art. 91 ust. 1 Pzp oraz Kodeks Cywilny
 
W  prowadzonym postępowaniu złożono następujące oferty:
 
Oferta nr 1
Przedsiębiorstwo Obsługi Inwestycyjnej
Ul. Gajowa 99
85-717 Bydgoszcz
1,55% plus Vat od wartości netto realizowanego zadania inwestycyjnego
Oferta nr 2
Przedsiębiorstwo Organizacji Budownictwa „Pobud” Sp. z o.o. ul. A.G. Siedleckiego 14 85-868 Bydgoszcz
 0,89%  plus Vat od wartości netto realizowanego zadania inwestycyjnego
Oferta nr 3
Rast Usługi Budowlane
Sontowski Tomasz
Ul. Obwodowa 13
13-220 Rybno
0,90% plus Vat od wartości netto realizowanego zadania inwestycyjnego
Oferta nr 4
Przedsiębiorstwo Budowlano-Handlowe „Kons-Bud” Marek Czemerys
Ul. Wiewiórcza 6
85-440 Bydgoszcz
1,05%  plus Vat od wartości netto realizowanego zadania inwestycyjnego
Oferta nr 5
Biuro Usług Budowlanych
Maciej Polcyn
Ul. Poznańska 6
89-210 Łabiszyn
1,48%  plus Vat od wartości netto realizowanego zadania inwestycyjnego
 
II. Streszczenie oceny i porównania złożonych ofert (liczba punktów w kryterium cena) :
Nr oferty           Liczba punktów      
1                             57,41
2                              100
3                           odrzucona
4                              84,76
5                            odrzucona
 
III a. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 2 Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu  została odrzucona oferta firmy:
 
Rast Usługi Budowlane
Sontowski Tomasz
Ul. Obwodowa 13
13-220 Rybno
 
Uzasadnienie
    Zgodnie z art. 26 ust. 1 pkt. 2 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2007 r. nr 223 poz. 1655 z późniejszymi zmianami) Zamawiający wezwał do uzupełnienia niekompletnych dokumentów oferty wymaganych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, którymi były aktualne zaświadczenie z ZUS, US, nie starsze niż 3 miesiące oraz zaświadczenie o niekaralności oraz zaświadczenie z ewidencji działalności gospodarczej w nieprzekraczalnym terminie do dnia 3 czerwca 2009 r. Wykonawca nie uzupełnił wymaganych dokumentów, zgodnie z art. 26 ust 3a ustawy PZP a stan wykazany w tych dokumentach powinien potwierdzać spełnienie warunków, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert. Dokumentami tymi były zaświadczenia z ZUS i Urzędu Skarbowego, które powinno wykazywać stan dotyczący braku zaległości najpóźniej na dzień składania ofert tj. do 29 maja 2009 r. natomiast zaświadczenie z ZUS i US jest nieaktualne na dzień składania ofert, ponadto brakuje zaświadczenia z ewidencji działalności gospodarczej oraz zaświadczenia z KRK w związku z powyższym oferta nie spełnia warunków określonych w siwz i została odrzucona.
 
 
III.b. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 2 Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu  została odrzucona  oferta firmy:
Biuro Usług Budowlanych
Maciej Polcyn
Ul. Poznańska 6
89-210 Łabiszyn
Uzasadnienie
Zgodnie z art. 26 ust. 1 pkt. 2 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2007 r. nr 223 poz. 1655 z późniejszymi zmianami) Zamawiający wezwał do uzupełnienia brakującego dokumentu - zaświadczenia o niekaralności w nieprzekraczalnym terminie do dnia 3 czerwca 2009 r. Wykonawca nie uzupełnił wymaganego dokumentu, zgodnie z art. 26 ust 3a ustawy PZP, w związku z powyższym oferta nie spełnia warunków określonych w siwz i została odrzucona.
 
 
Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu nie zostały wykluczone żadne oferty .
 
Od powyższego rozstrzygnięcia przysługują środki ochrony prawnej zdefiniowane w ustawie Prawo Zamówień Publicznych dział VI.
O terminie podpisania umowy zostaną Państwo powiadomieni.
 
 
 
 


Załączniki

siwz doc, 211 kB

Powiadom znajomego