W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Gminy Osielsko

 

ul. Szosa Gdańska 55A,

86-031 Osielsko

 

tel. (+48 52) 324 18 00

fax (+48 52) 324 18 03

e-mail: gmina@osielsko.pl

Serwis www: www.osielsko.pl

ePUAP: /4ivyi6y194/skrytka

 

NIP: 554-28-32-610
REGON: 092350688 

 

Kod teryt.: 0403062

Budowa sieci kanalizacji ciśnieniowej wraz z przyłączami do granic działek w systemie PRESSKAN w ul. Karpackiej, Sudeckiej, Beskidzkiej w miejscowości Niwy. Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej z przyłączami do budynku w ul. Delfinowej dz. nr 246/46

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na Budowa sieci kanalizacji ciśnieniowej wraz z przyłączami do granic działek w systemie PRESSKAN w ul. Karpackiej, Sudeckiej, Beskidzkiej w miejscowości Niwy. Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej z przyłączami do budynku w ul. Delfinowej dz. nr 246/46
Status zamówienia rozstrzygnięte
Zamawiający Gminny Zakład Komunalny
Tryb zamówienia przetarg nieograniczony
Wartość zamówienia poniżej progów unijnych
Termin składania ofert
rozstrzygnięcie
rozstrzygnięcie w treści
Osielsko: Budowa sieci kanalizacji ciśnieniowej wraz z przyłączami do granic działek w systemie PRESSKAN w ul. Karpackiej, Sudeckiej, Beskidzkiej w miejscowości Niwy. Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej z przyłączami do budynku w ul. Delfinowej dz. nr 246/46
Numer ogłoszenia: 138892 - 2009; data zamieszczenia: 08.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane


Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Zakład Komunalny , Żołędowo, ul. Jastrzębia 62, 86-031 Osielsko, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3282600, faks 052 3282601.

Adres strony internetowej zamawiającego: www.gzk-zoledowo.pl I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa sieci kanalizacji ciśnieniowej wraz z przyłączami do granic działek w systemie PRESSKAN w ul. Karpackiej, Sudeckiej, Beskidzkiej w miejscowości Niwy. Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej z przyłączami do budynku w ul. Delfinowej dz. nr 246/46.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 1 Budowa sieci kanalizacji ciśnieniowej wraz z przyłączami do granicy działek wraz z przyłączami do granicy działek w systemie Presskan w miejscowości Niwy: a) ul. Karpacka Ø160x9,5 PE - 1534 mb b) ul. Sudecka Ø110x6,6 PE - 500 mb c) ul. Beskidzka Ø63x3,8 PE - 50 mb d) przyłącza kanalizacyjne Ø40x3,7 PE- 330,0 mb tj. 64 szt. Zadanie 2 Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej z przyłączami do budynku mieszkalnego w ulicy Delfinowej dz. 246/46 - sieć wodociągowa Ø 110 - 82 mb -sieć kanalizacyjna Ø75 - 64 mb - przyłącze kanalizacyjne Ø50 - 8 mb W ul. Delfinowej zgodnie z uzgodnieniem drogowym wydanym przez Zarząd Dróg Gminnych 5548/005/09 należy wykonać w drodze dz nr 246/46 utwardzenie kruszywem ceglano-betonowym o frakcji 0 -31,5 mm na powierzchni 267 m2 . Dodatkowo: obsługa geodezyjna inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wadium dla przedmiotu zamówienia - 6 035,00 zł Formy wniesienia wadium zgodnie z art. 45 pkt. 6 ustawy PZP. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniądza prosimy o wpłatę na konto: 51 8142 1033 0002 8105 3000 0005.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU

Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 i 24 ustawy Prawo zamówień publicznych stanowiący zał. Nr 1 do formularza oferty. Na potwierdzenie, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych: 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczeniu do udziału w postępowaniu. 3) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu przetargowym. 4) aktualnej informacji z KRK w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt 4-9 ustawy Prawo Zamówień Publicznych Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów wymienionych w pkt 2, 3, 4 - składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty te winny być wystawione w terminach analogicznych do odpowiadających im dokumentów wymienionych w pkt 2 i 3 oraz 4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w celu potwierdzenia spełnienia powyższych warunków, dokumenty wymienione powyżej winny być przedłożone przez każdego Wykonawcę. Dodatkowo, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zwarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia oraz załączyć pełnomocnictwo do oferty..
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 1) informacja o osobach, które będą wykonywać zamówienie - wykaz osób na formularzu zgodnym z treścią zał. Nr 4 do formularza oferty- Potencjał kadrowy. Informacja musi zawierać dane na temat kwalifikacji tej osoby. Do wykazu powinny być dołączone aktualne dokumenty stwierdzające, iż wskazana przez Wykonawcę osoba posiada wymagane uprawnienia budowlane oraz Przynależność do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa wraz z aktualną polisą oc w podziale na branże: - uprawnienia budowlane w specjalności wodno kanalizacyjnej - uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno budowlanej - uprawnienia budowlane w specjalności drogowej 2) wykaz wykonanych, robót budowanych, w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia - na formularzu stanowiącym zał. Nr 3 do formularza oferty - a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania oraz odbiorców. Do wykazu należy załączyć dodatkowo dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (np. referencje, rekomendacje, listy polecające podpisane przez odbiorcę). W wykazie należy zawrzeć, co najmniej 1 robotę o długości sieci 3 km, wodociągowej lub kanalizacyjnej. UWAGA: Przedłożone dokumenty mogą być złożone w formie kserokopii potwierdzonej przez wykonawcę za zgodność z oryginałem na każdej ze stron. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub kopii notarialnie poświadczonej dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości.. SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.osielsko.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Zakład Komunalny ul.Jastrzębia 62 Żołędowo 86-031 Osielsko.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.06.2009 godzina 09:00, miejsce: Gminny Zakład Komunalny ul.Jastrzębia 62 Żołędowo 86-031 Osielsko.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
SIWZ
Przedmiar kanalizacja ul. Delfinowa
Przedmiar wodociąg ul. Delfinowa
profil kanalizacji ul. Delfinowa
profil wodociągu ul. Delfinowa
plan sytuacyjny ul. Delfinowa
opis techniczny ul. Delfinowa
przedmiar Niwy
plan syluacyjny cz 1 Niwy
plan sytuacyjny cz 2 Niwy
plan sytuacyjny cz 3 Niwy
plan sytuacyjny cz 4 Niwy
opis techniczny Niwz
operat wodno prawny
profil podłużny kanalizacji Niwy ul.Karpacka
profil połużny kanalizacji Beskidzka Sudecka
profile podłużne przykanalików
profile podłużne Niwy
studnia końcowa Niwy
studnia napowietrzniająca Niwy
studnia połączeniowa Niwy
specyfikacja techniczna Niwy

                                                                         Żołędowo, dnia 01 czerwca 2009 r.
 
3/I/2009
 
 
                                                        OGŁOSZENIE
 
                                             O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

 
dot. Przetargu nieograniczonego na „Budowę sieci kanalizacyjnej wraz z przyłączami do granic działek w systemie PRESSKAN w ul. Karpackiej,  Sudeckiej, Beskidzkiej w miejscowości Niwy. Budowa sieci wodociągowej i kanalizacyjnej sanitarnej i kanalizacyjnej sanitarnej z przyłączami do budynku w ul. Delfinowej dz. nr 246/46
 
 
W dniu 01 czerwca 2009 r. o godzinie 9:00 upłynął termin składania ofert przetargowych.
Zamawiający zgodnie z terminem zamieszczonym w specyfikacji przystąpił do otwarcia ofert tego samego dnia o godzinie 9:15.

1.   Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 1 Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że Komisja po zatwierdzeniu decyzji przez kierownika Zamawiającego wybrała ofertę firmy:
ROLLSTICK-TORUŃ SP. Z O.O.
ul. Wschodnia 34
87-100 Toruń
 
Uzasadnienie wyboru:
Oferta jest zgodna z ustawą Prawo zamówień publicznych, jej treść odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Oferta nie podlega odrzuceniu. Oferta uzyskała najwyższą liczbę punktów – 100 pkt obliczonych w oparciu o ustalone kryteria.
 
Cena oferty: 727 277,31 zł. (brutto)
 
Podstawą prawną dokonanego wyboru jest art. 91 ust. 1 Pzp oraz Kodeks Cywilny
 
2. W prowadzonym postępowaniu złożono następujące oferty:
 Oferta nr 1
ROLLSTICK-TORUŃ SP Z O.O.
ul. Wschodnia 34
87-100 Toruń
Cena brutto 727 277,31 zł
Zadanie 1. – 706 974,79
Zadanie 2. – 20 302,52
Oferta nr 2
Firma Wielobranżowa „KADA-BIS” Adam Kaniewski
ul. Wydmy 3
85-188 Bydgoszcz
Cena brutto 1 098 858,69 zł
Zadanie 1. – 1 076 396,70 zł
Zadanie 2. – 22 461,99 zł
Oferta nr 3
Zakład Usług Wodnych Andrzej Musiał
ul. Świecka 90
89-500 Tuchola
Cena brutto 954 043,98 zł
Zadanie 1. – 932 607,94 zł
Zadanie 2. – 21 436,03 zł
 
2. Streszczenie oceny i porównania złożonych ofert (liczba pkt w kryterium cena):
Nr oferty       Punktacja
1                 100,00
2                  66,18
3                  76,23
 
3. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu nie zostali wykluczeni żadni wykonawcy.

Od rozstrzygnięcia przysługują środki ochrony prawnej zdefiniowane w ustawie Prawo Zamówień Publicznych dział VI.
 
O terminie podpisania umowy zostaną Państwo powiadomieni.
 

Załączniki

SIWZ pdf, 204 kB

Powiadom znajomego