W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Gminy Osielsko

 

ul. Szosa Gdańska 55A,

86-031 Osielsko

 

tel. (+48 52) 324 18 00

fax (+48 52) 324 18 03

e-mail: gmina@osielsko.pl

Serwis www: www.osielsko.pl

ePUAP: /4ivyi6y194/skrytka

 

NIP: 554-28-32-610
REGON: 092350688 

 

Kod teryt.: 0403062

Budowę oświetlenia ulicznego w Gminie Osielsko w 2009 r.

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na Budowę oświetlenia ulicznego w Gminie Osielsko w 2009 r.
Status zamówienia rozstrzygnięte
Zamawiający Urząd Gminy Osielsko
Tryb zamówienia przetarg nieograniczony
Wartość zamówienia powyżej 14 tys euro
Termin składania ofert
rozstrzygnięcie
Rozstrzygnięcie przetargu
Osielsko: Budowa oświetlenia ulicznego w Gminie Osielsko w 2009 r.
Numer ogłoszenia: 127772 - 2009; data zamieszczenia: 29.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane


Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe. Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Osielsko , ul. Szosa Gdańska 55A, 86-031 Osielsko, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 324 18 00, faks 052 324 18 03. Adres strony internetowej zamawiającego: www.osielsko.pl I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa oświetlenia ulicznego w Gminie Osielsko w 2009 r.. II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane. II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa oświetlenia w Gminie Osielsko w 2009 r. Część 1 Zadanie 1. Budowa oświetlenia ulicznego ulicy Jaworowej w Osielsku na odcinku od Leśnej do Wrzosowej (rysunek E-1, słupy oświetleniowe 3/2 i 3/3/1)
Zadanie 2. Budowa oświetlenia ulicznego na ulicy Porzeczkowej w miejscowości Osielsko. (rys. 1 , słupy oświetleniowe 1, 3, 5)
Zadanie 3. Budowa oświetlenia ulicznego na ulicach: Kwiatowej i Lawendowej w miejscowości Osielsko (rysunek 1 - słup oświetleniowy nr 1 i na rysunku 1a - słupy oświetleniowe nr 3,4,5,7,9) Część 2
Zadanie 1. Przebudowa istniejącej linii napowietrznej nn-0,4kV i oświetlenia w ul. Pod Wierzbami w Niemczu. Część 3
Zadanie 1. Rozbudowa oświetlenia ulicy Krakowskiej w Niwach (rys 2/2 - słupy oświetleniowe 1/2, 1/8, 1/10, 1/12, 1/13).
Zadanie 2. Rozbudowa oświetlenia ulic: Klonowej i Sportowej w Żołędowie. (słupy oświetleniowe 1/2/3, 1/2/5 na ulicy Sportowej oraz 2/4, 2/6, 2/7/2, 2/7/4)
Zadanie 3. Budowa oświetlenia drogowego na ul. Zielona dolina w miejscowości Bożenkowo. (słupy oświetleniowe nr 3, 5, 7)

Dodatkowo: a) obsługa geodezyjna b) inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza. II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-0. II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3. II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.10.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA Informacja na temat wadium: brak
III.2) WARUNKI UDZIAŁU Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych oraz spełniający warunki określone w art. 22 ww. ustawy. Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożą oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub, którzy złożyli dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1 ww. ustawy zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana w oparciu o kompletność i prawidłowość złożonych wraz z formularzem oferty oświadczeń i dokumentów, jakich żąda Zamawiający i zostanie dokonana według formuły - spełnia, nie spełnia..Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Każdy z Wykonawców ma obowiązek złożyć następujące dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu: Warunki ogólne 1) Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 i 24 ustawy Prawo zamówień publicznych stanowiący zał. Nr 1 do formularza oferty. Na potwierdzenie, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych: 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięce przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 3) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu przetargowym. 4) aktualnej informacji z KRK w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt 4-9 ustawy Prawo Zamówień Publicznych Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów wymienionych w pkt 2, 3, 4 - składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty te winny być wystawione w terminach analogicznych do odpowiadających im dokumentów wymienionych w pkt 2 i 3 oraz 4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w celu potwierdzenia spełnienia powyższych warunków, dokumenty wymienione powyżej winny być przedłożone przez każdego Wykonawcę. Dodatkowo, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zwarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia oraz załączyć pełnomocnictwo do oferty. Warunki szczegółowe Na potwierdzenie, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 1) informacja o osobach, które będą wykonywać zamówienie - wykaz osób na formularzu zgodnym z treścią zał. Nr 4 do formularza oferty- Potencjał kadrowy. Informacja musi zawierać dane na temat kwalifikacji tej osoby. Do wykazu powinny być dołączone aktualne dokumenty stwierdzające, iż wskazana przez Wykonawcę osoba posiada wymagane uprawnienia budowlane oraz Przynależność do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa wraz z aktualną polisą oc oraz - uprawnienia budowlane w specjalności elektrycznej 2) wykaz wykonanych, robót budowanych, w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia - na formularzu stanowiącym zał. Nr 3 do formularza oferty - a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania oraz odbiorców. Do wykazu należy załączyć dodatkowo dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (np. referencje, rekomendacje, listy polecające podpisane przez odbiorcę) UWAGA: Przedłożone dokumenty mogą być złożone w formie kserokopii potwierdzonej przez wykonawcę za zgodność z oryginałem na każdej ze stron. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub kopii notarialnie poświadczonej dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.osielsko.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Osielsko ul. Szosa Gdańska 55A 86-031 Osielsko pok.13. IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.05.2009 godzina 09:00, miejsce: Gmina Osielsko ul. Szosa Gdańska 55A 86-031 Osielsko sekretariat.IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część 1. 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 1
Zadanie 1. Budowa oświetlenia ulicznego ulicy Jaworowej w Osielsku na odcinku od Leśnej do Wrzosowej (rysunek E-1, słupy oświetleniowe 3/2 i 3/3/1)
Zadanie 2. Budowa oświetlenia ulicznego na ulicy Porzeczkowej w miejscowości Osielsko. (rys. 1 , słupy oświetleniowe 1, 3, 5)
Zadanie 3. Budowa oświetlenia ulicznego na ulicach: Kwiatowej i Lawendowej w miejscowości Osielsko (rysunek 1 - słup oświetleniowy nr 1 i na rysunku 1a - słupy oświetleniowe nr 3,4,5,7,9).2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-0.3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.09.2009.4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część 2. 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 2
Zadanie 1. Przebudowa istniejącej linii napowietrznej nn-0,4kV i oświetlenia w ul. Pod Wierzbami w Niemczu..2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-0.3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.09.2009.4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część 3. 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 3
Zadanie 1. Rozbudowa oświetlenia ulicy Krakowskiej w Niwach (rys 2/2 - słupy oświetleniowe 1/2, 1/8, 1/10, 1/12, 1/13).
Zadanie 2. Rozbudowa oświetlenia ulic: Klonowej i Sportowej w Żołędowie. (słupy oświetleniowe 1/2/3, 1/2/5 na ulicy Sportowej oraz 2/4, 2/6, 2/7/2, 2/7/4)
Zadanie 3. Budowa oświetlenia drogowego na ul. Zielona Dolina w miejscowości Bożenkowo. (słupy oświetleniowe nr 3, 5, 7).2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-0.3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.10.2009.4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.siwz
projekty,przedmiary1
projekty,przedmiary2






 
Dotyczy przetargu nieograniczonego na: „Budowę oświetlenia w Gminie Osielsko”
 
 
W związku z zapytaniami Wykonawcy wyjaśniam:
 
Pytanie1
Czy właściwie określono w opisie przedmiotu zamówienia  w SIWZ oraz w umowie  w zadaniu nr 3 ul. Kwiatowa i Lawendowa w Osielsku słup przeznaczony do ustawienia o nr 1? (na załączonej mapie słup nr 1 jest zaznaczony jako  wybudowany w 2008 r. natomiast zaznaczony  do ustawienia  jest o nr 2)
Odpowiedź: Zgodnie z rysunkiem nr 1 należy wybudować słup nr 2 z pojedynczym wysięgnikiem i jedną  oprawą świetlną. W opisie podano błędnie słup nr 1.
 
Pytanie nr 2
Czy właściwie określono  w przedmiarze  ul. Krakowskiej w niwach pozycje  1.6 – typ wysięgnika ; 1.7- ilość opraw ; 1.8 ilość przewodów? ( na załączonej mapie słup  nr 1/8  posiada wysięgnik  dwuramienny  oraz 2  oprawy co sugeruje  zwiększenie powyższych ilości w przedmiarze)
Odpowiedź :  Zamawiający przewidział montaż na słupie 1/8  pojedynczego wysięgnika i jednej oprawy świetlnej
 
Pytanie 3
Czy jako zabezpieczenie należytego wykonania umowy można dostarczyć  gwarancje  ubezpieczeniowe  z podziałem  - 70%  zabezpieczenie  zostanie zwolnione   wykonawcy w ciągu 30 dni od dnia wykonania zamówienie i uznania przez Zamawiającego za należycie wykonane, natomiast  30% zostanie zwrócone  w ciągu 15 dni po upływie okresu rękojmi  za wady  lub gwarancji?
Odpowiedź: Zgodnie  z art. 148 ustawy prawo zamówień publicznych i Dz. U. 2007 Nr 223, poz. 1655, z późn. zmianami wykonawca ma prawo złożyć zabezpieczenie w jednej  z następujących form:
1)      pieniądzu
2)      poręczeniach bankowych i poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej , z tym ze zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym
3)      gwarancjach bankowych,
4)      gwarancjach ubezpieczeniowych
5)      poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art6b ust 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r.  o utworzeniu PARP. 
Zabezpieczenie należytego wykonania umowy zgodnie  z art. 151 ust 2 ustawy prawo zamówień publicznych może być dostarczone z podziałem  na 70 % i zostanie zwolnione  w ciągu 3O dni od  uznania przez zamawiającego za należycie wykonane. Natomiast  pozostała kwota zabezpieczenia  30% zostanie zwrócona nie później niż  w 15 dniu  po upływie okresu rękojmi za wady  lub gwarancji jakości.
 

Pytanie 4
W § 18  w pkt. 2 kary umowne przewidziane  dla wykonawcy za zwłokę  w wykonaniu  przedmiotu umowy w wysokości  0,5 % wynagrodzenia umownego za ten podmiot  za każdy dzień zwłoki. są  kilkukrotnie wyższe od kary , którą zapłaci zamawiający  za zwłokę w przeprowadzeniu odbioru w wysokości  50 zł  za każdy dzień zwłoki licząc od  następnego dnia  po terminie  w którym   odbiór miał  być zakończony- uważamy iż  w zapisach tych powinna występować równowaga wysokości kar Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego

Odpowiedź: Zapis umowy jest zgodny z ustawą  prawo zamówień publicznych oraz przepisami kodeksu cywilnego. Ponadto zobowiązanym do właściwego wykonania  umowy będącej przedmiotem przetargu jest wykonawca nie zaś zamawiający, w związku powyższym zakres i rygor z tytułu niewykonania przedmiotu umowy kształtuje się inaczej dla obu stron z uwagi na inny zakres odpowiedzialności.
 
Pytanie 5
Czy wymagany okres gwarancji 36 miesięcy obejmuje  źródła  światła ? ( producenci nie udzielają gwarancji na źródła światła)
Odpowiedź:  Gwarancja nie obejmuje źródeł światła.


  Rozstrzygnięcie przetargu
 
 
OGŁOSZENIE
 
O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

 
Dot. Przetargu nieograniczonego na „Budowę oświetlenia ulicznego w Gminie Osielsko w 2009 r.”
 
W dniu 20 maja 2009 r. o godzinie 9:00 upłynął termin składania ofert przetargowych.
Zamawiający zgodnie z terminem zamieszczonym w specyfikacji przystąpił do otwarcia ofert tego samego dnia o godzinie 9:15.

I a. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 1 Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że Komisja po zatwierdzeniu decyzji przez kierownika Zamawiającego wybrała    ofertę  firmy:
Przedsiębiorstwo Usług Elektrycznych i Telekomunikacyjnych
Wizner- Zieliński  S.C.
86-017 Wierzchucin Król. 79
Część 1: 58.000,00 zł
Część 3: 52.000,00 zł

Uzasadnienie wyboru:
Oferta jest zgodna z ustawą Prawo zamówień publicznych, jej treść odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Oferta nie podlega odrzuceniu i uzyskała najwyższą liczbę punktów w zakresie części pierwszej i trzeciej – 100 pkt.  obliczonych w oparciu o kryterium cena, określonym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia .
Podstawą prawną dokonanego wyboru jest art. 91 ust. 1 Pzp oraz Kodeks Cywilny.
                    
 
I b. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 1 Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że Komisja po zatwierdzeniu decyzji przez kierownika Zamawiającego wybrała    ofertę  firmy:
PKP Energetyka S.A.
Ul. Hoża 63/67  00-681 Warszawa
Zakład Kujawski
Ul. Zygmunta Augusta 7
85-082 Bydgoszcz
Część 2 : 32.053,96 zł
Uzasadnienie wyboru:
Oferta jest zgodna z ustawą Prawo zamówień publicznych, jej treść odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Oferta nie podlega odrzuceniu i uzyskała najwyższą liczbę punktów w zakresie części drugiej – 100 pkt.  obliczonych w oparciu o kryterium cena, określonym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia .
Podstawą prawną dokonanego wyboru jest art. 91 ust. 1 Pzp oraz Kodeks Cywilny.
 
 
W  prowadzonym postępowaniu złożono następujące oferty:
 
Oferta nr 1
Wielobranżowe
Przed. Prod. Handl. Usług. I Transp.
„Ekoterm”
Jacewo 43, 88-100 Inowrocław
Część 1 cena brutto - 93.387,16  zł
Część 2 cena brutto – 54.086,88 zł
Część 3 cena brutto – 87.679,97 zł
Oferta nr 2
Zakład Elektro-Instalacyjny
Włodzimierz Paliwoda
Ul. Jesionowa 29
Solec Kujawski
Część 1 cena brutto – 62.599,91  zł
Część 2 cena brutto – 35.055,46  zł
Część 3 cena brutto – 55.091,79 zł
Oferta nr 3
PKP Energetyka S.A.
Ul. Hoża 63/67  00-681 Warszawa
Zakład Kujawski
Ul. Zygmunta Augusta 7,
85-082 Bydgoszcz
Część 1 cena brutto – 65.470,48 zł
Część 2 cena brutto – 32.053,96 zł
Część 3 cena brutto – 67.927,64 zł
Oferta nr 4
 Przedsiębiorstwo Usług Elektrycznych i Telekomunikacyjnych
Wizner- Zieliński  S.C.
86-017 Wierzchucin Król. 79
Część 1 cena brutto –  58.000,00 zł
Część 2 cena brutto –  34.000,00 zł
Część 3 cena brutto –  52.000,00zł
Oferta nr 5
Zakład Instalacyjny Paktol
Paweł Stolarski
86-031 Wilcze, ul. Tatrzańska 11
Część 1 cena brutto –  58.300,88 zł
Część 2 cena brutto –  32.148,22 zł
Część 3 cena brutto –  54.108,71 zł
Oferta nr 6
Instalatorstwo Elektryczne
inż. Julian Strzelecki
ul. Rzeszowska 3,  85-373 Bydgoszcz
Część 1 cena brutto –  70.638,00 zł
Część 2 cena brutto –  35.990,00 zł
Część 3 cena brutto –  63.196,00 zł
 
 
Streszczenie oceny i porównania złożonych ofert (liczba punktów w kryterium cena) :
 
Numer oferty   L. pkt cena    Cz. I   L. pkt     Cz. II   L. pkt    Cz. III  L.pkt.  
1                            62,11                                59,26                    59,30
2                            92,65                                91,43                    94,38
3                            88,58                                 100                      76,55
4                             100                                  94,27                     100
5                            99,48                                99,70                    96,10
6                            82,10                                89,06                    82,28
 
 
II. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 2 Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu nie  odrzucono żadnej oferty.
 
III. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu nie wykluczono żadnego wykonawcy.
 
IV. Od powyższego rozstrzygnięcia przysługują środki ochrony prawnej zdefiniowane w ustawie Prawo Zamówień Publicznych dział VI.
 
O terminie podpisania umowy zostaną Państwo powiadomieni.

 








Załączniki

siwz doc, 259 kB

Powiadom znajomego