W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Gminy Osielsko

 

ul. Szosa Gdańska 55A,

86-031 Osielsko

 

tel. (+48 52) 324 18 00

fax (+48 52) 324 18 03

e-mail: gmina@osielsko.pl

Serwis www: www.osielsko.pl

ePUAP: /4ivyi6y194/skrytka

 

NIP: 554-28-32-610
REGON: 092350688 

 

Kod teryt.: 0403062

Dostawę gruzu ceglano-betonowego

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na Dostawę gruzu ceglano-betonowego
Status zamówienia rozstrzygnięte
Zamawiający Gminny Zakład Komunalny
Tryb zamówienia przetarg nieograniczony
Wartość zamówienia powyżej 14 tys euro
Termin składania ofert
rozstrzygnięcie
rozstrzygnięcie w treści
Osielsko: DOSTAWA GRUZU CEGLANO-BETONOWEGO
Numer ogłoszenia: 54360 - 2009; data zamieszczenia: 09.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy


Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Zakład Komunalny , Żołędowo, ul. Jastrzębia 62, 86-031 Osielsko, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3282600, faks 052 3282601.

Adres strony internetowej zamawiającego: www.gzk-zoledowo.pl I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA GRUZU CEGLANO-BETONOWEGO.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa gruzu ceglano- betonowego kruszonego frakcji 0 - 31,5 mm w ilości 5 000 t z dostawą na miejsce wskazane przez Zamawiającego..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.21.00.00-2.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU

Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 5.1.1. posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 5.1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 5.1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 5.1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania, zgodnie z art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 5.1.5. wyrażą zgodę na okres płatności 30 dni licząc od złożenia faktury.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6.1. oświadczenie o spełnianiu warunków art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych; 6.2. oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych; 6.3. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 6.4. oświadczenie o akceptowaniu projektu umowy 6.5. oświadczenie sukcesywnego dostarczania środkiem transportu dostaw gruzu ceglanego-betonowego kruszonego frakcji 0 - 31,5 mm w ilości 5000 t z dostawą na na miejsce wbudowania 6.6. oświadczenie o zapoznaniu się ze specyfikacją i nie wnoszenie do niej żadnych zastrzeżeń 6.7. oświadczenie o przejęciu odpowiedzialności w związku ze stanem i wpływem na środowisko naturalne 6.8. wymaga się, aby oferta była podpisana przez osobę lub osoby do tego uprawione do zaciągania zobowiązań w imieniu Wykonawcy. W przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty musi być podłączone pełnomocnictwo określające zakres uprawnień. W przypadku złożenia kopii pełnomocnictwa, pełnomocnictwo musi potwierdzone za zgodność z oryginałem. 6.9. oświadczenie o wyrażeniu zgody na okres płatności 30dni licząc od złożenia faktury 7.0. kserokopię zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie odzysku odpadów wydane przez marszałka województwa lub starostę właściwego ze względu na miejsce prowadzenia działalności w zakresie odzysku-kruszenia odpadów budowlanych. 7.1. kserokopię zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów wydane przez starostę właściwego ze względu na miejsce siedziby lub zamieszania posiadacza odpadów.. SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.osielsko.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Zakład Komunalny Żołędowo 86-031 Osielsko ul. Jastrzębia 62.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.03.2009 godzina 09:00, miejsce: Gminny Zakład Komunalny Żołędowo 86-031 Osielsko ul. Jastrzębia 62 - sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
SIWZ

W dniu 18.03.2009 o godzinie 09.00 upłynął termin składania ofert. Zamawiający zgodnie z przewidzianym terminem w SIWZ dokonał otwarcia ofert. Do postępowania w trybie przetargu nieograniczonego przystąpiły cztery firmy. Złożono cztery oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Komisja po otwarciu dokonała oceny przedstawionych ofert.
 
Oferty firm, które przystąpiły do przetargu:
 
Oferta nr 1.
FIRMA „REN-TRANS” Renata Jóżwicka
ul. Budowlana 2 85-874 Bydgoszcz
Cena brutto: 164 700,00 zł
Oferta odrzucona
Zgodnie z art. 89 ust 1 pkt. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia – brak w decyzji o prowadzeniu działalności gospodarczej zezwolenia na prowadzeniu działalności w zakresie transportu odpadów o kodzie 17 01 07.
Oferta nr 2.
„MANGO” Sp z o.o.
ul. Betonowa 1 86-005 Białe Błota
Cena brutto: 95 000,00 zł
Punktacja :  100 pkt.
Oferta nr 3.
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe Paweł Śliwiński
ul. Kasztanowa 9 Ostromecko 86-070 Dąbrowa Chełmińska
Cena brutto : 207 400,00 zł
Punktacja : 45,80 pkt.
Oferta nr 4.
Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych „Corimp” Sp z o.o.
ul. Smoleńska 41 85-871 Bydgoszcz
Cena brutto : 146 400,00 zł
Punktacja : 64,89 pkt.
 
Komisja po zatwierdzeniu decyzji przez kierownika Zamawiającego wybrała ofertę firmy:
MANGO Sp z o. o. 86-005 Białe Błota ul. Betonowa 1
Oferta jest zgodna z ustawą Prawa Zamówień Publicznych jej treść odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Oferta nie podlega odrzuceniu. Oferta uzyskała najważniejszą liczbę punktów w oparciu o ustalone kryterium. Podstawą prawną dokonywania wyboru jest art. 91 ust 1 PZP oraz Kodeks Cywilny.
Od powyższego rozstrzygnięcia przysługują środki ochrony prawnej regulowane przez Dział VI ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
O terminie podpisania umowy poinformujemy telefonicznie.

                                                                               Żołędowo, dnia 26 marzec 2009 r.
 
                                                           Wykonawcy biorący udział w postępowaniu
 
 
 
dot. Przetargu nieograniczonego na – dostawę 5000 ton gruzu ceglano-betonowego frakcji 0-31,5 mm
 
 
Zawiadomienie o wpłynięciu protestu
wraz z wezwaniem do wzięcia udziału w postępowaniu
toczącym się na skutek wniesienia protestu.
 
 
            Na podstawie art. 181 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2007 r. nr 223 poz. 1655, ze zmianami), zwaną dalej „ustawą”, zawiadamiam, że w dniu    26 marzec 2009 r. został wniesiony protest, którego treść stanowi załącznik do niniejszego pisma.
W związku z powyższym wzywam wykonawców, którzy mają interes prawny w tym, aby protest został rozstrzygnięty na korzyść Protestującego lub Zamawiającego, aby do upływu terminów, o których mowa w art. 180 ust. 3 ustawy, wzięli udział w toczącym się postępowaniu dot. protestu na treść ogłoszenia.
            Jednocześnie informuję, że zgodnie z art. 181 ust 1 i ust 2 termin związania z ofertą ulega zawieszeniu do czasu ostatecznego rozstrzygnięcia protestu w rozumieniu art.. 182 ust 2 ustawy.
protest str 1
protest str 2
zapytanie o rażąco niską cenę
 
 
                                                                               Żołędowo dnia 01 kwietnia 2009 r.
 
PUK Corimp Sp z o.o.
ul. Smoleńska 41
85-871 Bydgoszcz
 
 
dot. protestu złożonego przez Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na „dostawę gruzu ceglano-betonowego kruszonego frakcji 0-31,5 mm w ilości 5000 t”
 
 
ROZSTRZYGNIĘCIE PROTESTU
 
 
W związku z protestem złożonym przez Państwa w dniu 26 marca 2009 r. na czynności podjęte przez Zamawiającego, Gminny Zakład Komunalny („Zamawiający”) na podstawie art. 183  ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. nr 223, poz. 1655) informuję, że protest został oddalony.
 
UZASADNIENIE
 
 
            Zamawiający otrzymał wyjaśnienie od firmy MANGO w sprawie zastosowanej ceny za tonę (wyjaśnienia w załączeniu). Więc nie zostaną powtórzone czynności zamawiającego w celu wyboru innej oferty. Jednocześnie informuje, że od rozstrzygnięcia protestu przysługuje odwołanie zgodnie z art. 184 ustawy PZP.
 
 
 
Otrzymują:

Adresat
a/a  

 wyjaśnienie rażąco niskiej ceny
 

 


Załączniki

SIWZ pdf, 57 kB
protest str 1 jpg, 359 kB
protest str 2 jpg, 277 kB

Powiadom znajomego