W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Gminy Osielsko

 

ul. Szosa Gdańska 55A,

86-031 Osielsko

 

tel. (+48 52) 324 18 00

fax (+48 52) 324 18 03

e-mail: gmina@osielsko.pl

Serwis www: www.osielsko.pl

ePUAP: /4ivyi6y194/skrytka

 

NIP: 554-28-32-610
REGON: 092350688 

 

Kod teryt.: 0403062

Wykonanie usług wyceny nieruchomości dla Gminy Osielsko

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na Wykonanie usług wyceny nieruchomości dla Gminy Osielsko
Status zamówienia rozstrzygnięte
Zamawiający Gmina Osielsko
Tryb zamówienia przetarg nieograniczony
Wartość zamówienia powyżej 14 tysięcy euro
Termin składania ofert
rozstrzygnięcie
Rozstrzygnięcie w treści
Osielsko: Wykonanie usług wyceny nieruchomości dla Gminy Osielsko
Numer ogłoszenia: 23204 - 2009; data zamieszczenia: 10.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi


Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe. Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Osielsko , ul. Szosa Gdańska 55A, 86-031 Osielsko, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 324 18 00, faks 052 324 18 03. Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.osielsko.pl I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usług wyceny nieruchomości dla Gminy Osielsko. II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi. II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi wyceny nieruchomości (CPV - 70000000-1) Część 1. Wykonywanie usług wyceny nieruchomości w formie operatów szacunkowych - w celu naliczenia opłaty adiacenckiej z tytułu podziału dla potrzeb Urzędu Gminy Osielsko. Część 2.Wykonywanie usług wyceny nieruchomości w formie operatów szacunkowych w celu ustalenia opłat adiacenckich od urządzeń infrastruktury technicznej dla potrzeb Urzędu Gminy Osielsko Część 3. Wykonywanie usług wyceny nieruchomości - na potrzeby wynikające z przepisów ustawy o gospodarce nieruchomościami oraz jej przepisów wykonawczych (z pominięciem wyceny na potrzeby opłat adiacenckich z tytułu podziału oraz od urządzeń infrastruktury technicznej), m.in.: sprzedaż nieruchomości niezabudowanych i zabudowanych, w tym lokali, sprzedaż nieruchomości gruntowych oddanych w użytkowanie wieczyste, zamiana, darowizna, przeniesienie własności nieruchomości, użytkowanie wieczyste, przekształcenie użytkowania wieczystego w prawo własności, ustalanie pierwszej opłaty prawa użytkowania wieczystego z tytułu zbycia przed upływem 10 lat, aktualizacja opłat rocznych prawa użytkowania wieczystego, potwierdzenie aktualności operatów szacunkowych dla potrzeb Urzędu Gminy Osielsko. Część 4. Wykonywanie usług wyceny nieruchomości - z tytułu renty planistycznej.. II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1. II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4. II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.01.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium
III.2) WARUNKI UDZIAŁU Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ustawy prawo zamówień publicznych oraz Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ww. ustawy. Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożą oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy pzp, lub którzy złożyli dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1 ww. ustawy zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana w oparciu o kompletność i prawidłowość złożonych wraz z formularzem oferty oświadczeń i dokumentów, jakich żąda Zamawiający i zostanie dokonana według formuły - spełnia/nie spełnia. Każdy z Wykonawców ma obowiązek złożyć następujące dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu:.Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Warunki ogólne 1) Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 i 24 ustawy Prawo zamówień publicznych stanowiący zał. Nr 1 do formularza oferty. Na potwierdzenie, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych: 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 3) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu przetargowym. 4) Aktualna informacja z KRK w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt 4-9 ustawy Prawo Zamówień Publicznych Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów wymienionych w pkt 2, 3, 4 - składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji, ani nie ogłoszono upadłości; - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty te winny być wystawione w terminach analogicznych do odpowiadających im dokumentów wymienionych w pkt 2 i 3 oraz 4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w celu potwierdzenia spełnienia powyższych warunków, dokumenty wymienione powyżej winny być przedłożone przez każdego Wykonawcę. Dodatkowo, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia oraz załączyć pełnomocnictwo do oferty. Warunki szczegółowe Na potwierdzenie, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 1) wykaz wykonanych, zadań, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia - na formularzu stanowiącym zał. Nr 3 do formularza oferty - a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania oraz odbiorców. Do wykazu należy załączyć dodatkowo dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie (np. referencje, rekomendacje, listy polecające podpisane przez odbiorcę) 2) informacja o osobie, która będzie wykonywać zamówienie - wykaz osób na formularzu zgodnym z treścią zał. Nr 4 do formularza oferty- Potencjał kadrowy. Informacja musi zawierać dane na temat kwalifikacji i uprawnień tej osoby. Do wykazu powinny być dołączone dokumenty stwierdzające, iż wskazana przez Wykonawcę osoba posiada wymagane aktualne uprawnienia pozwalające realizować zlecone zamówienie. 6.3. Oprócz ww. dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu oferta powinna zawierać także: 1) Wypełniony Formularz -Oferta 2) Pełnomocnictwo do podpisania oferty względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych Zamawiającemu w trakcie niniejszego postępowania. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie wskazywać czynności, do wykonywania, których pełnomocnik jest upoważniony. 3) Listę podwykonawców na zał. Nr 2 do formularza oferty - w przypadku gdy zamówienie będzie realizowane z udziałem podwykonawców. 4) Oświadczenie o akceptowaniu treści projektu umowy, w zależności od części na jaką składa ofertę lub wszystkich części. 5) Polisę OC od wykonywanej działalności gospodarczej.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.osielsko.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Osielsko ul. Szosa Gdańska 55A 86-031 Osielsko pokój 13A. IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.02.2009 godzina 09:00, miejsce: Gmina Osielsko ul. Szosa Gdańska 55A 86-031 Osielsko pokój nr 18 sekretariat.IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonanie usług wyceny nieruchomości. 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonywanie usług wyceny nieruchomości w formie operatów szacunkowych - w celu naliczenia opłaty adiacenckiej z tytułu podziału dla potrzeb Urzędu Gminy Osielsko..2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2010.4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonania usług wyceny nieruchmości dla gminy Osielsko. 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonywanie usług wyceny nieruchomości w formie operatów szacunkowych w celu ustalenia opłat adiacenckich od urządzeń infrastruktury technicznej dla potrzeb Urzędu Gminy Osielsko.2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2010.4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wykonanie usług wyceny nieruchomości dla Gminy Osielsko. 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie usług wyceny nieruchomości - na potrzeby wynikające z przepisów ustawy o gospodarce nieruchomościami oraz jej przepisów wykonawczych (z pominięciem wyceny na potrzeby opłat adiacenckich z tytułu podziału oraz od urządzeń infrastruktury technicznej), m.in.: sprzedaż nieruchomości niezabudowanych i zabudowanych, w tym lokali, sprzedaż nieruchomości gruntowych oddanych w użytkowanie wieczyste, zamiana, darowizna, przeniesienie własności nieruchomości, użytkowanie wieczyste, przekształcenie użytkowania wieczystego w prawo własności, ustalanie pierwszej opłaty prawa użytkowania wieczystego z tytułu zbycia przed upływem 10 lat, aktualizacja opłat rocznych prawa użytkowania wieczystego, potwierdzenie aktualności operatów szacunkowych dla potrzeb Urzędu Gminy Osielsko..2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2010.4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Wykonanie usług wyceny nieruchomości dla Gminy Osielsko. 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonywanie usług wyceny nieruchomości - z tytułu renty planistycznej..2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2010.4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.SIWZ

Numer ogłoszenia: 28622 - 2009; data zamieszczenia: 16.02.2009

OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.
Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 23204 - 2009 data 10.02.2009 r.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Osielsko, ul. Szosa Gdańska 55A, 86-031 Osielsko, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 324 18 00, fax. 052 324 18 03.
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić: Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: III.2.W ogłoszeniu jest: Informacja o oświadczeniach i dokumentach w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Oprócz ww. dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu oferta powinna zawierać także: 1) Wypełniony Formularz Oferta,.W ogłoszeniu powinno być: Informacja o oświadczeniach i dokumentach w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Oprócz ww. dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu oferta powinna zawierać także: 1) Wypełniony Formularz Oferta, zawierający wprowadzone zmiany w dniu 16.02.2009 r., stanowiący załącznik do specyfikacji. Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: IV.3.4.W ogłoszeniu jest: Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.02.2009 godz.9:00, miejsce Gmina Osielsko, ul. Szosa Gdańska 55A, 86-031 Osielsko, pokój nr 18 sekretariat.W ogłoszeniu powinno być: Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.02.2009 godz.9:00, miejsce Gmina Osielsko, ul. Szosa Gdańska 55A, 86-031 Osielsko, pokój nr 18 sekretariat. specyfikacja

Wyjaśnienia



Dot. Przetargu nieograniczonego na „Wykonanie usług wyceny nieruchomości dla Gminy Osielsko”

W nawiązaniu do złożonego zapytania, które wpłynęło w dniu 18 lutego 2009 r. do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, uprzejmie wyjaśniam:

Zapytanie:
Zwracam się z prośbą o Wyjaśnienie treści siwz
1) Na ile dni przed upływem terminu wykonania zlecenia należy złożyć wniosek w celu wydłużenia tego terminu? Są rozbieżności między punktem 17.3 siwz a §2 pkt 3 w projektach umów.
2) Kto będzie decydować o zakwalifikowaniu nieruchomości do grupy nieruchomości podobnych i na jakiej podstawie prawnej? Dot. Rozdziału II „Formularzu oferty wraz załącznikami „ pkt 3 część II „ wycena nieruchomości podobnych przy tej samej ulicy w odrębnych operatach” oraz §13 pkt V wzoru umowy” Wykonanie usług wyceny nieruchomości w formie operatów szacunkowych w celu ustalenia opłat adiacenckich od urządzeń infrastruktury technicznej dla potrzeb Urzędu Gminy Osielsko
3) Proszę o wyjaśnienie zapisów §15 pkt 1b wzorów umów dotyczących wykonania przedmiotu zamówienia z wadami. Wyszczególnione są tam następujące wady:
- brak podpisu
- nieuwzglednenie wymaganych przepisami prawa elementów treści
- pomyłki
- niejasności, które powinny być sprostowane lub uzupełnione
- inne pomyłki lub braki wpływające na wartość dowodowa operatu szacunkowego
Kara umowna z tego tytułu- 10 % wynagrodzenia umownego.
Rzeczoznawca majątkowy jest zobowiązany do wykonania operatów szacunkowych zgodnie z przepisami prawa. Jednakże w toku ich opracowywania są możliwe przypadkowe pomyłki. Ich wpływ na wartość dowodową operatu szacunkowego może być różny. Mozę to być np. pomyłka rachunkowa znacznie zmniejszająca wartość wycenianej nieruchomości, a może to być błąd pisarski w treści operatu. Uważam, ze ewentualne roszczenia zleceniodawcy za straty spowodowane wadami sporządzanych operatów szacunkowych sa wystarczająco zabezpieczone polisą oc rzeczoznawcy majątkowego, która jest wymaganym załącznikiem.
Proszę o wyjaśnienie:
-Kto i na jakiej podstawie prawnej będzie decydować o wpływie wad na wartość dowodową operatu szacunkowego?
-Czy kara umowna będzie naliczana w wysokości 10% bez względu na ilość wad w operacie szacunkowym. Czy za każdą wadę będzie ona naliczana w wysokości 10%?

Wyjaśnienie:

Do pkt. 1 – „Na ile dni przed upływem terminu wykonania zlecenia należy złożyć wniosek w celu wydłużenia tego terminu?”

Odp.: Potrzeba wydłużenia terminu winna być zgłoszona pisemnie, co najmniej na 3 dni przed upływem terminu wykonania zlecenia.



Do pkt. 2 – „Kto będzie decydować o zakwalifikowaniu nieruchomości podobnych i na jakiej podstawie prawnej?” (dot. opłat adiacenckich od urządzeń infrastruktury technicznej)

Odp.: Na podstawie art. 4 pkt 16 Ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (tekst jednolity Dz. U. z 2004 r. Nr 261 poz. 2603 z późn. zm.) pracownik Urzędu Gminy zajmujący się naliczaniem opłaty adiacenckiej a z tytułu uzbrojenia terenu w urządzeniach infrastruktury technicznej będzie dla potrzeb wyceny definiował „nieruchomość podobną”.

Do pkt. 3
„Kto i na jakiej podstawie prawnej będzie decydować o wpływie wad na wartość dowodową operatu szacunkowego?”„Czy kara umowna będzie naliczana w wysokości 10% bez wzglądu na ilość wad w operacie szacunkowym? Czy za każdą wadę będzie ona naliczana w wysokości 10%?”


Odp. do a.: Zgodnie z artykułami 7, 77 § 1 oraz 80 Kodeksu postępowania administracyjnego (tj. Dz. U. z 2000 r. Nr 98 poz. 1071 ze zm.) organ administracji publicznej jest obowiązany podejmować wszelkie kroki niezbędne do dokładnego wyjaśnienia stanu faktycznego sprawy oraz załatwienia sprawy mając na względzie interes społeczny i słuszny interes obywateli, w szczególności zebrania i rozpatrzenia w sposób wyczerpujący całego materiału dowodowego oraz oceny na podstawie całokształtu materiału dowodowego, czy dana okoliczność została udowodniona. Tylko ustalone w takich warunkach fakty mogą bowiem stanowić materiał dowodowy będący podstawę faktyczną, niezbędną do wydania i uzasadnienia decyzji administracyjnej. W oparciu o wskazane powyżej reguły postępowania dowodowego organ administracji publicznej winien również dokonać oceny opinii o wartości rynkowej nieruchomości sporządzonej przez rzeczoznawcę majątkowego w formie operatu szacunkowego. Organ administracji publicznej prowadzący postępowanie dowodowe nie może wkraczać w merytoryczną zasadność opinii rzeczoznawcy majątkowego, ponieważ nie dysponuje wiadomościami specjalnymi, które posiada biegły. Organ może jednak dokonać oceny tego dowodu pod względem formalnym tj. zbadać czy dowód ten został wystawiony (podpisany) przez uprawnioną osobę w przypisanej przez właściwe przepisy formie, czy zawiera wymagane przepisami prawa elementy treści, czy jest uzasadniony, czy zawarta w opinii konkluzja nie jest sprzeczna z jej uzasadnieniem. Organ zobowiązany jest również ocenić, czy dowód przedstawiony przez biegłego nie zawiera niejasności, pomyłek błędów, które winny być sprostowane bądź uzupełnione, aby dokument ten miał wartość dowodową.

Odp. do b.: Kara umowna za wykonanie operatu szacunkowego z wadami, będzie naliczana w wysokości 10% wynagrodzenia umownego, bez względu na liczbę wad w wycenie.




OGŁOSZENIE
O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY


Dot. Przetargu nieograniczonego na „Wykonanie usług wyceny nieruchomości dla Gminy Osielsko”


W dniu 24 lutego 2009 r. o godzinie 9:00 upłynął termin składania ofert przetargowych.
Zamawiający zgodnie z terminem zamieszczonym w specyfikacji przystąpił do otwarcia ofert tego samego dnia o godzinie 9:15.


Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 1 Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że Komisja po zatwierdzeniu decyzji przez kierownika Zamawiającego wybrała w zakresie części pierwszej ofertę firmy:
ATIP Obsługa Nieruchomości
Roman Jerzy Pryłowski
Ul. Pomorska 7/3A
85-046 Bydgoszcz
Średnia cena brutto: 101,66 zł

Uzasadnienie wyboru:
Oferta jest zgodna z ustawą Prawo zamówień publicznych, jej treść odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Oferta nie podlega odrzuceniu i uzyskała najwyższą liczbę punktów – 100 pkt. obliczonych w oparciu o kryterium cena określonym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Podstawą prawną dokonanego wyboru jest art. 91 ust. 1 Pzp oraz Kodeks Cywilny


W zakresie części 1 w prowadzonym postępowaniu złożono następujące oferty:
Oferta nr 1
Biuro Obsługi Nieruchomości Mansarda Urszula Runowska
Ul. Zielona 21 Wielka Nieszawka
87-165 Cierpice
Średnia cena brutto: 195,5 zł
Oferta nr 2
Hanna Antczak
Ul. Żmudzka 12a/10
85-028 Bydgoszcz
Średnia cena brutto: 129,5 zł
Oferta nr 3
ATIP Obsługa Nieruchomości
Roman Jerzy Pryłowski
Ul. Pomorska 7/3A
85-046
Średnia cena brutto: 101,66 zł
Oferta 4
Firma Czerli
Lidia Czerwińska
Ul. Platynowa 1
85-445 Bydgoszcz
Średnia cena brutto: 232 zł
Oferta 5
Nowakowski Nieruchomości
Ul. Aleja Planu 6-letniego 38/5
85-806 Bydgoszcz
Średnia cena brutto: 537,6 zł


W zakresie części 2:
Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 1 Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że Komisja po zatwierdzeniu decyzji przez kierownika Zamawiającego wybrała w zakresie części drugiej ofertę firmy:

ATIP Obsługa Nieruchomości
Roman Jerzy Pryłowski
Ul. Pomorska 7/3A
85-046 Bydgoszcz
Średnia cena brutto: 193 zł

Uzasadnienie wyboru:
Oferta jest zgodna z ustawą Prawo zamówień publicznych, jej treść odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Oferta nie podlega odrzuceniu i uzyskała najwyższą liczbę punktów – 100 pkt. obliczonych w oparciu o kryterium cena określonym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Podstawą prawną dokonanego wyboru jest art. 91 ust. 1 Pzp oraz Kodeks Cywilny


W zakresie części 2 w prowadzonym postępowaniu złożono następujące oferty:
Oferta nr 1
Biuro Obsługi Nieruchomości Mansarda Urszula Runowska
Ul. Zielona 21 Wielka Nieszawka
87-165 Cierpice
Średnia cena brutto: 226,33 zł
Oferta nr 2
Hanna Antczak
Ul. Żmudzka 12a/10
85-028 Bydgoszcz
Średnia cena brutto: 197,16 zł
Oferta nr 3
ATIP Obsługa Nieruchomości
Roman Jerzy Pryłowski
Ul. Pomorska 7/3A
85-046 Bydgoszcz
Średnia cena brutto: 193 zł
Oferta 4
Firma Czerli
Lidia Czerwińska
Ul. Platynowa 1
85-445 Bydgoszcz
Średnia cena brutto: 232 zł
Oferta 5
Nowakowski Nieruchomości
Ul. Aleja Planu 6-letniego 38/5
85-806 Bydgoszcz
Średnia cena brutto: 462,87 zł


W zakresie części 3
Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 1 Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że Komisja po zatwierdzeniu decyzji przez kierownika Zamawiającego wybrała ofertę firmy w zakresie części trzeciej:
Biuro Obsługi Nieruchomości Mansarda Urszula Runowska
Ul. Zielona 21 Wielka Nieszawka
87-165 Cierpice
Średnia cena brutto: 204,9 zł

Uzasadnienie wyboru:
Oferta jest zgodna z ustawą Prawo zamówień publicznych, jej treść odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Oferta nie podlega odrzuceniu i uzyskała najwyższą liczbę punktów – 100 pkt. obliczonych w oparciu o kryterium cena określonym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Podstawą prawną dokonanego wyboru jest art. 91 ust. 1 Pzp oraz Kodeks Cywilny


W zakresie części 3 w prowadzonym postępowaniu złożono następujące oferty:
Oferta nr 1
Biuro Obsługi Nieruchomości Mansarda Urszula Runowska
Ul. Zielona 21 Wielka Nieszawka
87-165 Cierpice
Średnia cena brutto: 204,9 zł
Oferta nr 3
ATIP Obsługa Nieruchomości
Roman Jerzy Pryłowski
Ul. Pomorska 7/3A
85-046 Bydgoszcz
Średnia cena brutto: 223,26 zł
Oferta 4
Firma Czerli
Lidia Czerwińska
Ul. Platynowa 1
85-445 Bydgoszcz
Średnia cena brutto: 317,8 zł

W zakresie części 4
Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 1 Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że Komisja po zatwierdzeniu decyzji przez kierownika Zamawiającego wybrała w zakresie części czwartej ofertę firmy:
ATIP Obsługa Nieruchomości
Roman Jerzy Pryłowski
Ul. Pomorska 7/3A
85-046 Bydgoszcz
Średnia cena brutto: 183 zł

Uzasadnienie wyboru:
Oferta jest zgodna z ustawą Prawo zamówień publicznych, jej treść odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Oferta nie podlega odrzuceniu i uzyskała najwyższą liczbę punktów – 100 pkt. obliczonych w oparciu o kryterium cena określonym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Podstawą prawną dokonanego wyboru jest art. 91 ust. 1 Pzp oraz Kodeks Cywilny.

W zakresie części 4 w prowadzonym postępowaniu złożono następujące oferty:
Oferta nr 1
Biuro Obsługi Nieruchomości Mansarda Urszula Runowska
Ul. Zielona 21 Wielka Nieszawka
87-165 Cierpice
Średnia cena brutto: 278,5 zł
Oferta nr 2
Hanna Antczak
Ul. Żmudzka 12a/10
85-028 Bydgoszcz
Średnia cena brutto: 240,34 zł
Oferta nr 3
ATIP Obsługa Nieruchomości
Roman Jerzy Pryłowski
Ul. Pomorska 7/3A
85-046
Średnia cena brutto: 183 zł

Streszczenie oceny i porównania złożonych ofert (liczba punktów w kryterium cena) :

Liczba punktów L.p. L.p. L.p.
Numer oferty cz.1 cz.2 cz.3 cz. 4
1 52 85,27 100 65,7
2 78,5 97,8 nie złożono 76,14
3 100 100 91,77 100
4 43,81 83,18 64,47 nie złożono
5 18,9 41,69 nie złożono nie złożono





Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 2 Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu nie została odrzucona żadna oferta.

Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu nie zostały wykluczone żadne oferty .

Od powyższego rozstrzygnięcia przysługują środki ochrony prawnej zdefiniowane w ustawie Prawo Zamówień Publicznych dział VI.

O terminie podpisania umowy zostaną Państwo powiadomieni.
rozstrzygnięcie

Informacja o wniesionym proteście





Wykonawcy biorący udział w postępowaniu


dot. Przetargu nieograniczonego na część 3 w zakresie Wykonanie usług wyceny nieruchomości dla Gminy Osielsko

CZEŚĆ 3. Wykonanie usług wyceny nieruchomości – na potrzeby wynikające z przepisów ustawy o gospodarce nieruchomościami oraz jej przepisów wykonawczych (z pominięciem wyceny na potrzeby opłat adiacenckich z tytułu podziału oraz od urządzeń infrastruktury technicznej), m.in.: sprzedaż nieruchomości niezabudowanych i zabudowanych, w tym lokali, sprzedaż nieruchomości gruntowych oddanych w użytkowanie wieczyste, zamiana, darowizna, przeniesienie własności nieruchomości, użytkowanie wieczyste, przekształcenie użytkowania wieczystego w prawo własności, ustalanie pierwszej opłaty prawa użytkowania wieczystego z tytułu zbycia przed upływem 10 lat, aktualizacja opłat rocznych prawa użytkowania wieczystego, potwierdzenie aktualności operatów szacunkowych dla potrzeb Urzędu Gminy Osielsko


Zawiadomienie o wpłynięciu protestu
wraz z wezwaniem do wzięcia udziału w postępowaniu
toczącym się na skutek wniesienia protestu.


Na podstawie art. 181 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2007 r. nr 223 poz. 1655, ze zmianami), zwaną dalej „ustawą”, zawiadamiam, że w dniu 10 marca 2009 r. został wniesiony protest dotyczący rozstrzygnięcia przetargu na część 3 postępowania przetargowego. Treść protestu stanowi załącznik do niniejszego pisma.
W związku z powyższym wzywam wykonawców, którzy mają interes prawny w tym, aby protest został rozstrzygnięty na korzyść Protestującego lub Zamawiającego, aby do upływu terminów, o których mowa w art. 181 ust. 4 ustawy, wzięli udział w toczącym się postępowaniu dot. wniesionego protestu.
Jednocześnie informuję, że termin składania ofert uległ zawieszeniu do czasu ostatecznego rozstrzygnięcia protestu w rozumieniu art. 182 ust. 1 i ust. 2 ustawy.

treść protestu

Rozstrzygniecie protestu

Wykonawcy biorący udział
w postępowaniu na cz. 3


dot. Przetargu nieograniczonego na część 3 „Wykonanie usług wyceny nieruchomości dla Gminy Osielsko”


ROZSTRZYGNIĘCIE PROTESTU


W związku z protestem złożonym przez rzeczoznawcę Romana Jerzego Pryłowskiego w dniu 10 marca 2009 r. na treść rozstrzygnięcia przetargu oraz czynności podjęte przez Zamawiającego Gminę Osielsko Zamawiający na podstawie art. 183 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. nr 223, poz. 1655 ze zmianami) informuje, że protest zasługuje na uwzględnienie, z uwagi na fakt popełnienia błędu pisarskiego przez Zamawiającego.

UZASADNIENIE

Zamawiający dokonał ponownej oceny ofert w zakresie części trzeciej w związku z wniesionym protestem, przede wszystkim w zakresie ponownego obliczenia średniej ceny brutto wszystkich ofert w zakresie części trzeciej.
Zamawiający popełnił błąd w obliczeniu średniej ceny brutto dla oferty nr 1 biorącej udział w postępowaniu. Błąd polegał na przestawieniu kolejności liczb 4 i 0 w kwocie średniej ceny brutto dla oferty nr 1, która zamiast 204,90 zł powinna wynosić 240,90 zł brutto. Powyższy błąd zaważył na rozstrzygnięciu postępowania w zakresie części trzeciej, w którym faktycznie najtańszą ofertę zaoferował Protestujący. Zamawiający zgodnie z art. 183 ust 5 ustawy prawo zamówień publicznych powtórzył oprotestowana czynność oraz zgodnie z art. 183 ust. 6 poinformował niezwłocznie o dokonaniu czynności wszystkich wykonawców
W związku z powyższym protest zasługuje na uwzględnienie w całości.

Od rozstrzygnięcia niniejszego protestu przysługuje Protestującemu odwołanie do Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych w terminie 5 dni od dnia doręczenia rozstrzygnięcia, z jednoczesnym przekazaniem kopii odwołania Zamawiającemu.

Rozstrzygnięcie przetargu



OGŁOSZENIE

O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY


Dot. Przetargu nieograniczonego na część 3 „Wykonanie usług wyceny nieruchomości dla Gminy Osielsko”

Na skutek wniesionego protestu postępowania przetargowego zgodnie z art. 180 ustawy prawo zamówień publicznych na część 3 zostały powtórzone czynności o których mowa art. 183 ust. 5 upzp.

Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 1 ustawy prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że Komisja po zatwierdzeniu decyzji przez kierownika Zamawiającego wybrała w zakresie części trzeciej ofertę firmy:

ATIP Obsługa Nieruchomości
Roman Jerzy Pryłowski
Ul. Pomorska 7/3A
85-046 Bydgoszcz
Średnia cena brutto: 223,26 zł

Uzasadnienie wyboru:
Oferta jest zgodna z ustawą Prawo zamówień publicznych, jej treść odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Oferta nie podlega odrzuceniu i uzyskała najwyższą liczbę punktów – 100 pkt. obliczonych w oparciu o kryterium cena określonym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Podstawą prawną dokonanego wyboru jest art. 91 ust. 1 Pzp oraz Kodeks Cywilny

W zakresie części 3 w prowadzonym postępowaniu złożono następujące oferty:
Oferta nr 1
Biuro Obsługi Nieruchomości Mansarda Urszula Runowska
Ul. Zielona 21 Wielka Nieszawka
87-165 Cierpice
Średnia cena brutto: 240,9 zł
Oferta nr 3
ATIP Obsługa Nieruchomości
Roman Jerzy Pryłowski
Ul. Pomorska 7/3A
85-046 Bydgoszcz
Średnia cena brutto: 223,26 zł
Oferta 4
Firma Czerli
Lidia Czerwińska
Ul. Platynowa 1
85-445 Bydgoszcz
Średnia cena brutto: 317,8 zł

Streszczenie oceny i porównania złożonych ofert (liczba punktów w kryterium cena) :


Numer oferty Liczba punktów cz. 3
1 92,6
2 nie złożono oferty
3 100
4 70,25
5 nie złożono oferty



Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 2 Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu nie odrzucono żadnej oferty.

Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu nie wykluczono żadnej oferty.

Od powyższego rozstrzygnięcia przysługują środki ochrony prawnej zdefiniowane w ustawie Prawo Zamówień Publicznych dział VI.
O terminie podpisania umowy zostaną Państwo powiadomieni.
























Załączniki

SIWZ doc, 396 kB
specyfikacja doc, 404 kB

Powiadom znajomego