W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Gminy Osielsko

 

ul. Szosa Gdańska 55A,

86-031 Osielsko

 

tel. (+48 52) 324 18 00

fax (+48 52) 324 18 03

e-mail: gmina@osielsko.pl

Serwis www: www.osielsko.pl

ePUAP: /4ivyi6y194/skrytka

 

NIP: 554-28-32-610
REGON: 092350688 

 

Kod teryt.: 0403062

DOSTAWA MATERIAŁÓW DO BUDOWY PRYŁĄCZY WODNO - KANALIZACYJNYCH

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na DOSTAWA MATERIAŁÓW DO BUDOWY PRYŁĄCZY WODNO - KANALIZACYJNYCH
Status zamówienia rozstrzygnięte
Zamawiający Gminny Zakład Komunalny
Tryb zamówienia przetarg nieograniczony
Wartość zamówienia poniżej progów unijnych
Termin składania ofert
rozstrzygnięcie
rozstrzygnięcie w treści

Osielsko: DOSTAWA MATERIAŁÓW DO BUDOWY PRYŁĄCZY WODNO - KANALIZACYJNYCH
Numer ogłoszenia: 23049 - 2009; data zamieszczenia: 21.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy


Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Zakład Komunalny , Żołędowo, ul. Jastrzębia 62, 86-031 Osielsko, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3282600, faks 052 3282601.

Adres strony internetowej zamawiającego: www.gzk-zoledowo.pl I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA MATERIAŁÓW DO BUDOWY PRYŁĄCZY WODNO - KANALIZACYJNYCH.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów do budowy sieci i przyłączy wodociągowych i kanalizacyjnych zgodnie z asortymentem wyznaczonym w załączniku nr 1 do SIWZ. Ilości wykazane w załączniku są przykładowe i Zamawiający zastrzega sobie możliwość zamówienia mniejszej ilości produktów niż wykazane w załączniku nr 1. Dostawa materiałów własnym środkiem transportu w terminie 24 h na miejsce wskazane przez Zamawiającego po złożeniu pisemnego zamówienia na dany asortyment..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 28.86.25.00-0.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.01.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU

Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych oraz spełniający warunki określone w art. 22 ww. ustawy. Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożą oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub, którzy złożyli dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1 ww. ustawy zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana w oparciu o kompletność i prawidłowość złożonych wraz z formularzem oferty oświadczeń i dokumentów, jakich żąda Zamawiający i zostanie dokonana według formuły - spełnia-nie spełnia..
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 i 24 ustawy Prawo zamówień publicznych stanowiący zał. Nr 1 do formularza oferty. Na potwierdzenie, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych: 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 3) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu przetargowym. 4) aktualnej informacji z KRK w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt 4-9 ustawy Prawo Zamówień Publicznych Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów wymienionych w pkt 2, 3, 4 - składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty te winny być wystawione w terminach analogicznych do odpowiadających im dokumentów wymienionych w pkt 2 i 3 oraz 4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w celu potwierdzenia spełnienia powyższych warunków, dokumenty wymienione powyżej winny być przedłożone przez każdego Wykonawcę. Dodatkowo, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zwarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia oraz załączyć pełnomocnictwo do oferty.. SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.osielsko.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Zakład Komunalny 86-031 Osielsko ul. Jastrzębia 62 Żołędowo.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.01.2009 godzina 09:00, miejsce: Gminny Zakład Komunalny 86-031 Osielsko ul. Jastrzębia 62 Żołędowo.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
SIWZ
Załącznik nr 1
Załącznik nr 2
Załącznik nr 3
Odpowiedź do pytań z dnia 23.01.2009
Pytanie 1.
Część C – żeliwo szare, czy sfero, jakie ciśnienie PN10/PN16?
Odpowiedź 1.
Sfero, PN 10
Panie 2.
Część D – nawiertki do zastosowania na rury PCV czy PE?
Odpowiedź 2.
Nawiertki rodzaj PCV.
Pytanie 3
Część E- PN 10 czy PN 16
Odpowiedź 3.
PN 10
Pytanie 4.
Część G – łączniki do rur pe – połączenie rura / kołnierz czy rura/rura. Łącznik regulujący kołnierzowy czy chodzi o kompresator.
Odpowiedź 4.
Łączniki do rur PE połączenie rura/kołnierz. Połączenia do armatury kołnierzowej do instalacji z rur PCV i PE..
Pytanie 5.
Część K – rura PE-PN 10/PN16?
Odpowiedź 5.
Rura PN 10
Pytanie 6.
Część Ł – rury spienione czy lite, łuki kanalizacyjne brak produkcji łuku 110/11, 110/22, 160/15, 160/22, 200/22, 250/22. Trójniki 160/160/68, 200/200/67, 250/250/68 jakimi kątami zastąpić?
Odpowiedź 6.
Rury lite a łuki o wymiarach 110/15, 110/30, 160/15, 160/30, 200/15, 250/30. Trójniki zastąpić kątami 160/160/45, 200/200/45, 250/250/45.

Odpowiedzi do pytań z dnia 26.01.2009r

Pytanie 1 z odpowiedziami.
Część A – czy dopuszczają Państwo Zasuwy na ciśnienie PN 10

Zamawiający nie dopuszcza zasów na ciśnienie PN 10.

Część H – czy są to włazy Ø 600, czy też pokrywy z teleskopem na studnie Ø 400 i Ø 315 jeżeli tak to które dotyczą studni Ø 400 a które Ø 315.

Są to włazy Ø 600.

Część Ł – czy rury Ø 75 i Ø 110 mogą być w kolorze popielatym, jakiej klasy mają być rury kanalizacyjne, w jakich odcinkach należy wycenić rury. Czy kształtki zawarte w tej części służą do kanalizacji czy też do wody, jeżeli do kanalizacji to czy można wycenić łącznie z uszczelkami.

Rury  Ø 75 i Ø 110 mogą być w kolorze popielatym. Rury kanalizacyjne mają być klasy S. Ceny należy podać za 1 mb, długość rury będzie zawsze określona w szczegółowym zamówieniu. W części Ł kształtki są przewidziane do kanalizacji i w klasie S, można wycenić razem z uszczelkami.

Pytanie 2 z odpowiedzią.
Czy Zamawiający dopuszcza w części M w punkcie 1,2,3 i 4 wycenę osobno?
1. Wodomierza przystosowanego do nadajnika impulsów.
2. Cenę nadajnika impulsów.
W punkcie od 1-4 należy podać cenę samego wodomierza bez nadajnika impulsowego a cenę nadajnika podać w punkcie 7 osobno.

Pytanie 3 z odpowiedzią
W załączniku nr 1 Części A nazwa asortymentu Zasuwy kołnierzowe – widnieje zapis:
„Klin zawulkanizowany na całej powierzchni z wymienną nakrętką (…)” Czy zamawiający dopuszcza inny sprawdzony w Polsce i na świecie sposób mocowania klina na trzpieniu zasuwy tj. za pomocą niewymiennej mosiężnej kostki w klinie?
Zamawiający dopuszcza zasuwy zgodnie z opisem w specyfikacji – nie dopuszcza się ofert wariantowych.
 
Rozstrzygnięcie przetargu na dostawę materiałów z dnia 20.02.2009 r
W dniu 30.01.2009 o godzinie 09.00 upłynął termin składania ofert. Zamawiający zgodnie z przewidzianym terminem w SIWZ dokonał otwarcia ofert. Do postępowania w trybie przetargu nieograniczonego przystąpiło siedem firm. Złożono siedem ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Komisja po otwarciu dokonała oceny przedstawionych ofert.
 
Oferty firm, które przystąpiły do przetargu:
 
Oferta nr 1.
Jarosław Halarowicz, Henryk Bogusz
BOHAMET - ARMATURA SP J
Ciele ul. Kościelna 2, 86-005 Białe Błota
Oferta nr 2.
BMETERS POLSKA Sp z o.o.
ul. Wrocławska 13, 55-100 Trzebnica
Oferta nr 3.
BIMs Plus FHH Spółka z o.o.
ul. Toruńska 151, 85-880 Bydgoszcz
Oferta nr 4.
ELSTOR BŁAHYJ Sp. J.
ul. Wielki Rów 40B, 87-100 Toruń
Oferta nr 4.
ELSTOR BŁAHYJ Sp. J.
ul. Wielki Rów 40B, 87-100 Toruń
Oferta nr 5.
PIEC – MAT - BUD Sp. z o.o. Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowe
ul. Fabryczna 6A, 85-741 Bydgoszcz
Oferta nr 6.
RUREX Sp. z o.o.
ul. Bodycha 8A 05-816 Opacz k W-wy
Oferta nr 7.
Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe „HYDRAULIK” Kazimierz Konat, Renata Konat S J
ul. Chopina 3, 89-500 Tuchola
 
Komisja po zatwierdzeniu decyzji przez kierownika Zamawiającego wybrała ofertę firmy:
W części A – oferta nr 7, w części B – oferta nr 5,w części C – oferta nr 7, w części D – oferta nr 1, w części E – oferta nr 1, w części F – oferta nr 6, w części G – oferta nr 6, w części H – oferta nr 6, w części I – oferta nr 1, w części J – oferta nr 5, w części K – oferta nr 1, w części L – oferta nr 5, w części Ł – oferta nr 1, w części M – oferta nr 4.
Od powyższego rozstrzygnięcia przysługują środki ochrony prawnej regulowane przez Dział VI ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
Oferta firmy BMETERS została odrzucona ze względu na fakt braku asortymentu składającego się na część M zamówienia zgodnie z art. 89 ust 1 pkt 2 Ustawy PZP
( Dz. U. z 2007 nr 223 poz. 1655)
 
 zestawienie ofert szczegółowe

W związku z błędem pisarskim ze strony Zamawiajęcego informujemy, że ofertą wybraną jako najlepsza jest oferta nr 5 firmy PIEC-MAT-BUD w części F zamówienia. Za wynikły błąd przepraszamy.
                                                                               Żołędowo, dnia 02 marzec 2009 r.
 
Zawiadomienie o wpłynięciu protestu
wraz z wezwaniem do wzięcia udziału w postępowaniu
toczącym się na skutek wniesienia protestu.
 
 
 
            Na podstawie art. 181 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2007 r. nr 223 poz. 1655, ze zmianami), zwaną dalej „ustawą”, zawiadamiam, że w dniu    27 luty 2009 r. został wniesiony protest, którego treść stanowi załącznik do niniejszego pisma.
W związku z powyższym wzywam wykonawców, którzy mają interes prawny w tym, aby protest został rozstrzygnięty na korzyść Protestującego lub Zamawiającego, aby do upływu terminów, o których mowa w art. 180 ust. 3 ustawy, wzięli udział w toczącym się postępowaniu dot. protestu na treść ogłoszenia.
            Jednocześnie informuję, że zgodnie z art. 181 ust 1 i ust 2 termin związania z ofertą ulega zawieszeniu do czasu ostatecznego rozstrzygnięcia protestu w rozumieniu art.. 182 ust 2 ustawy.
 
 
 druk protestu

Załączniki

SIWZ pdf, 54 kB
druk protestu jpg, 331 kB

Powiadom znajomego