W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Gminy Osielsko

 

ul. Szosa Gdańska 55A,

86-031 Osielsko

 

tel. (+48 52) 324 18 00

fax (+48 52) 324 18 03

e-mail: gmina@osielsko.pl

Serwis www: www.osielsko.pl

ePUAP: /4ivyi6y194/skrytka

 

NIP: 554-28-32-610
REGON: 092350688 

 

Kod teryt.: 0403062

Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy budowie przyszkolnego basenu w Osielsku

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy budowie przyszkolnego basenu w Osielsku
Status zamówienia rozstrzygnięte
Zamawiający Urząd Gminy Osielsko
Tryb zamówienia przetarg nieograniczony
Wartość zamówienia powyżej 14 tys. euro
Termin składania ofert
rozstrzygnięcie
Rozstrzygnięcie w treści
Osielsko: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy budowie przyszkolnego basenu w Osielsku
Numer ogłoszenia: 344479 - 2008; data zamieszczenia: 02.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi


Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe. Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Osielsko , ul. Szosa Gdańska 55A, 86-031 Osielsko, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 324 18 00, faks 052 324 18 03. Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.osielsko.pl www.osielsko.pl I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy budowie przyszkolnego basenu w Osielsku. II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi. II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest sprawowanie nadzoru inwestorskiego w pełnym zakresie realizowanych robót budowlanych we wszystkich branżach na budowie basenu w Osielsku. 2) Szczegółowy zakres zamówienia: Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi w zakresie budowy przyszkolnego basenu w Osielsku wraz z: - instalacjami elektrycznymi wewnętrznymi w budynku basenu, - instalacją wody ciepłej i zimnej i kanalizacji w budynku basenu, - instalacją centralnego ogrzewania w budynku basenu, - włączeniem budynku basenu do istniejącej kotłowni w budynku gimnazjum - wentylacją mechaniczną basenu, - technologią uzdatniania wody basenowej, - instalacjami elektrycznymi urządzeń basenowych, - przebudową napowietrznych linii energetycznych nn. 0,4 kV kolidujących z budową łącznika przy budowie Gimnazjum z basenem w Osielsku, - kanalizację zewnętrzną sanitarną deszczową, - drogami wewnętrznymi oraz ulicą Tuberozy, zgodnie z dokumentacją projektową przygotowaną przez Zamawiającego oraz SST. 3) Inspektor nadzoru obowiązany będzie także do przygotowania niezbędnych dokumentów w zakresie rozpoczęcia procesu inwestycyjnego, jego trwania oraz zakończenia , zgodnie z przepisami Prawa Budowlanego.. II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00-9. II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie. II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości : 4.000,00 zł , słownie cztery tysiące złotych. 2. Wykonawca wnosi wadium: 2.1) w pieniądzu - przelewem na konto Zamawiającego nr 96 8142 1033 0002 8248 2000 0007 lub w jednej z poniżej podanych form: 2.2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9.11.2000r o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U.Nr 109, poz.1158, z późn.zm.),przed upływem terminu składania ofert. Przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. 3. Wadium w formie jak pkt.2.2 - odpowiedni dokument Wykonawca składa w terminie składania ofert w miejscu składania ofert w zamkniętej kopercie oznaczonej: Wadium w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy budowie przyszkolnego basenu w Osielsku.- kopię odpowiedniego dokumentu składa wraz z ofertą.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1.1 Informacja o osobach, które będą wykonywać zamówienie - wykaz osób. Informacja musi zawierać dane na temat kwalifikacji tej osoby. Do wykazu powinny być dołączone dokumenty stwierdzające, iż wskazana przez Wykonawcę osoba posiada wymagane uprawnienia budowlane oraz przynależność do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa. Wykonawca przedstawi w swej ofercie kandydata na stanowisko wymienione poniżej: - inspektor nadzoru z uprawnieniami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej - inspektor nadzoru z uprawnieniami budowlanymi w specjalności budowy sieci wodno kanalizacyjnej, - inspektor nadzoru z uprawnieniami budowlanymi w specjalności elektrycznej. 1.2 Posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; lub którzy przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; tj wykażą że okresie ostatnich 3 lat przed wszczęciem przedmiotowego postępowania osoby wskazane do realizacji zadania wykonywały usługi nadzoru budowlanego, lub kierownika budowy w zakresie jak w przedmiotowym postępowaniu, w co najmniej nad 1 zadaniem. 1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; tj. posiadający ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.; 1.4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na mocy art.24 ust.1 i 2 Pzp; tj. m.in. nie zalegający w opłacaniu podatków , opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne. 2. Z ubiegania się o zamówienie publiczne wyklucza się wykonawców, którzy: 2.1 nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.4. 2.2 podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych. 2.3 wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji. 2.4 złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania. 2.5 nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Prawa zamówień publicznych. 2.6 nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą. 3. Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli: 3.1 jest niezgodną z ustawą, 3.2 jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych. 3.3 jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, 3.4 zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, 3.5 została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 3.6 zawiera błędy w obliczeniu ceny 3.7 wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych 3.8 jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów, 4. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą 5. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia-niespełna..Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu A. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: A.1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę A.2) Projekt umowy A.3) Inne dokumenty - wykazy i informacje , o których mowa w niniejszej siwz. B. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych składa następujące dokumenty: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień-pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. 3) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych. C. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: 1) Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, tj. wykażą że okresie ostatnich 3 lat przed wszczęciem przedmiotowego postępowania osoby wskazane do realizacji zadania wykonywały usługi nadzoru budowlanego, lub kierownika budowy (robót) w zakresie jak w przedmiotowym postępowaniu, w co najmniej nad 1 zadaniem, a także dwóch obiektów użyteczności publicznej o kubaturze min. 10.000,0 m³ każdy, w tym jeden z technologią wody basenowej. Wykaz osób i podmiotów, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności , i - lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie o którym mowa wyżej wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 2) Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj. kopie uprawnień w zakresie nadzoru nad robotami budowlanymi ww. branż, oraz kopie zaświadczeń o wpisie na odpowiednią listę zawodową. D.W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: 1) Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. E. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: 1) Zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. B.1), B.3), składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w niniejszym pkt. E- zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionych nie wcześniej niż w terminach określonych w niniejszym pkt. E. F. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: 1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku dla ustanowionego pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy 2) Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w pkt. B, D, E dla każdego partnera z osobna, dokumenty o których mowa w pkt. C Wykonawcy składają wspólnie G. Postanowienia dotyczące składanych dokumentów 1) Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę - osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem -za zgodność z oryginałem. 2) Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.osielsko.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Osielsko ul. Szosa Gdańska 55A 86-031 Osielsko pokój nr 13. IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.12.2008 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Osielsko ul. Szosa Gdańska 55A 86-031 Osielsko pokój nr 18 (sekretariat).IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zabezpieczenie należytego wykonania wynosi 10% ceny ofertowej..SIWZ



Numer ogłoszenia: 354743 - 2008; data zamieszczenia: 08.12.2008

OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.
Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 344479 - 2008 data 02.12.2008 r.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Osielsko, ul. Szosa Gdańska 55A, 86-031 Osielsko, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 324 18 00, fax. 052 324 18 03.
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić: Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: III 2.W ogłoszeniu jest: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1.1 Informacja o osobach, które będą wykonywać zamówienie - wykaz osób. Informacja musi zawierać dane na temat kwalifikacji tej osoby. Do wykazu powinny być dołączone dokumenty stwierdzające, iż wskazana przez Wykonawcę osoba posiada wymagane uprawnienia budowlane oraz przynależność do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa. Wykonawca przedstawi w swej ofercie kandydata na stanowisko wymienione poniżej: - inspektor nadzoru z uprawnieniami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej - inspektor nadzoru z uprawnieniami budowlanymi w specjalności budowy sieci wodno kanalizacyjnej, - inspektor nadzoru z uprawnieniami budowlanymi w specjalności elektrycznej. 1.2 Posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; lub którzy przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; tj wykażą że okresie ostatnich 3 lat przed wszczęciem przedmiotowego postępowania osoby wskazane do realizacji zadania wykonywały usługi nadzoru budowlanego, lub kierownika budowy w zakresie jak w przedmiotowym postępowaniu, w co najmniej nad 1 zadaniem. 1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; tj. posiadający ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.; 1.4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na mocy art.24 ust.1 i 2 Pzp; tj. m.in. nie zalegający w opłacaniu podatków , opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne. 2. Z ubiegania się o zamówienie publiczne wyklucza się wykonawców, którzy: 2.1 nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.4. 2.2 podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych. 2.3 wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji. 2.4 złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania. 2.5 nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Prawa zamówień publicznych. 2.6 nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą. 3. Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli: 3.1 jest niezgodną z ustawą, 3.2 jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych. 3.3 jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, 3.4 zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, 3.5 została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 3.6 zawiera błędy w obliczeniu ceny 3.7 wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych 3.8 jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów, 4. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą 5. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia-niespełna..W ogłoszeniu powinno być: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1.1 Informacja o osobach, które będą wykonywać zamówienie - wykaz osób. Informacja musi zawierać dane na temat kwalifikacji tej osoby. Do wykazu powinny być dołączone dokumenty stwierdzające, iż wskazana przez Wykonawcę osoba posiada wymagane uprawnienia budowlane oraz przynależność do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa. Wykonawca przedstawi w swej ofercie kandydata na stanowiska wymienione poniżej: - inspektor nadzoru posiadający uprawnienia budowlane konstrukcyjno-budowlane bez ograniczeń oraz doświadczenie w zakresie budowy co najmniej jednego basenu z technologią wody basenowej, - inspektor nadzoru z uprawnieniami budowlanymi w specjalności budowy sieci, instalacji, urządzeń wodno-kanalizacyjnych, c.o., wentylacyjnych bez ograniczeń zakresie budowy co najmniej jednego basenu z technologią wody basenowej, - inspektor nadzoru z uprawnieniami budowlanymi w specjalności elektrycznej w zakresie sieci i instalacji elektrycznych. 1.2 Posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie - na potwierdzenie spełnienia niniejszego warunku Zamawiający wymaga przestawienia wykazu usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie polegających na pełnieniu funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy budowie co najmniej 2 obiektów użyteczności publicznej o kubaturze min. 10.000 m3 każdy 1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; tj. posiadający ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.; 1.4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na mocy art.24 ust.1 i 2 Pzp; tj. m.in. nie zalegający w opłacaniu podatków , opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne. 2. Z ubiegania się o zamówienie publiczne wyklucza się wykonawców, którzy: 2.1 nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.4. 2.2 podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych. 2.3 wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji. 2.4 złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania. 2.5 nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Prawa zamówień publicznych. 2.6 nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą. 3. Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli: 3.1 jest niezgodną z ustawą, 3.2 jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych. 3.3 jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, 3.4 zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, 3.5 została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 3.6 zawiera błędy w obliczeniu ceny 3.7 wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych 3.8 jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów, 4. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą 5. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia-niespełna.. Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: III 2.W ogłoszeniu jest: Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu A. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: A.1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę A.2) Projekt umowy A.3) Inne dokumenty - wykazy i informacje , o których mowa w niniejszej siwz. B. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych składa następujące dokumenty: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień-pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. 3) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych. C. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: 1) Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, tj. wykażą że okresie ostatnich 3 lat przed wszczęciem przedmiotowego postępowania osoby wskazane do realizacji zadania wykonywały usługi nadzoru budowlanego, lub kierownika budowy (robót) w zakresie jak w przedmiotowym postępowaniu, w co najmniej nad 1 zadaniem, a także dwóch obiektów użyteczności publicznej o kubaturze min. 10.000,0 m³ każdy, w tym jeden z technologią wody basenowej. Wykaz osób i podmiotów, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności , i - lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie o którym mowa wyżej wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 2) Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj. kopie uprawnień w zakresie nadzoru nad robotami budowlanymi ww. branż, oraz kopie zaświadczeń o wpisie na odpowiednią listę zawodową. D.W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: 1) Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. E. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: 1) Zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. B.1), B.3), składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w niniejszym pkt. E- zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionych nie wcześniej niż w terminach określonych w niniejszym pkt. E. F. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: 1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku dla ustanowionego pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy 2) Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w pkt. B, D, E dla każdego partnera z osobna, dokumenty o których mowa w pkt. C Wykonawcy składają wspólnie G. Postanowienia dotyczące składanych dokumentów 1) Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę - osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem -za zgodność z oryginałem. 2) Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę..W ogłoszeniu powinno być: Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu A. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: A.1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę A.2) Projekt umowy A.3) Inne dokumenty - wykazy i informacje , o których mowa w niniejszej siwz. B. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych składa następujące dokumenty: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień-pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. 3) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych. C. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: 1. Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, polegających na pełnieniu funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy budowie co najmniej 2 obiektów użyteczności publicznej o kubaturze min. 10.000 m3 każdy, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania. 2. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności , i - lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie o którym mowa wyżej wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. D.W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. E. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: 1) Zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. B.1), B.3), składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w niniejszym pkt. E zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionych nie wcześniej niż w terminach określonych w niniejszym pkt. E. F. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: 1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku dla ustanowionego pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy 2) Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w pkt. B, D, E dla każdego partnera z osobna, dokumenty o których mowa w pkt. C Wykonawcy składają wspólnie G. Postanowienia dotyczące składanych dokumentów 1) Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę - osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem. 2) Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.


 




W związku z zapytaniami Wykonawców wyjaśniam:

Proszę o udzielenie wyjaśnień dotyczących treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia:

Prosimy o doprecyzowanie warunków udziału w postępowaniu:
„Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem niniejszego
postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, tj. wykażą że okresie ostatnich 3 lat przed wszczęciem przedmiotowego postępowania osoby wskazane do realizacji zadania wykonywały usługi nadzoru budowlanego, lub kierownika budowy (robót) w zakresie jak w przedmiotowym postępowaniu, w co najmniej nad 1 zadaniem, a także dwóch obiektów użyteczności publicznej o kubaturze min. 10.000,0 m³ każdy, w tym jeden z technologią wody basenowej.”
Odpowiedź
Zamawiający w zmianie do SIWZ udzielił odpowiedzi na ww. pytanie.  Część VI C otrzymała brzmienie:
„1. Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, polegających na pełnieniu funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy budowie co najmniej 2 obiektów użyteczności publicznej o kubaturze min. 10.000 m3 każdy, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania.
2. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności , i / lub  pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie o którym mowa wyżej wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował.”

2. Czy warunek ten dotyczy firmy czy osoby przedstawionej na inspektora nadzoru? Jeżeli zaś warunek dotyczy inspektora nadzoru, to jakiej branży?
Odpowiedź
Udzielono odpowiedzi powyżej. Wykonawca musi udokumentować, że w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, polegających na pełnieniu funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy budowie co najmniej 2 obiektów użyteczności publicznej o kubaturze min. 10.000 m3 każdy, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania.
Natomiast Inspektorzy Nadzoru posiadający uprawnienia budowlane konstrukcyjno-budowlane bez ograniczeń oraz z uprawnieniami budowlanymi w specjalności budowy sieci, instalacji, urządzeń wodno-kanalizacyjnych, c.o., wentylacyjnych bez ograniczeń posiadają doświadczenie w zakresie budowy co najmniej jednego basenu z technologią wody basenowej,

3. Czy zamawiający przewiduje udział inspektora nadzoru w branży sanitarnej w zakresie instalacji sanitarnych, wentylacji c.o.?
Odpowiedź
Zgodnie ze szczegółowym zakresem zamówienia SIWZ inspektor nadzoru będzie sprawował nadzór inwestorski nad robotami budowlanymi w zakresie budowy przyszkolnego basenu w Osielsku wraz z:
- instalacjami elektrycznymi wewnętrznymi w budynku basenu,
- instalacją wody ciepłej i zimnej i kanalizacji w budynku basenu,
- instalacją centralnego ogrzewania w budynku basenu,
- włączeniem budynku basenu do istniejącej kotłowni w budynku gimnazjum
- wentylacją mechaniczną basenu,
- technologią uzdatniania wody basenowej,
- instalacjami elektrycznymi urządzeń basenowych,
- przebudową napowietrznych linii energetycznych nn. 0,4 kV kolidujących z budową łącznika przy budowie Gimnazjum z basenem w Osielsku,
- kanalizację zewnętrzną sanitarną deszczową,
- drogami wewnętrznymi oraz ulicą Tuberozy,

4. Prosimy o jednoznaczne określenie, jak Wykonawca ma rozumieć zapis powyższego punktu, tj. „W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: Wykaz wykonanych usług (…)”
- Jaką minimalną ilość zadań należy wykonać, aby spełniać warunki udziału w postępowaniu? Czy Wykonawca powinien udokumentować wykonanie trzech zadań inwestycyjnych w tym dwa o kubaturze co najmniej 10 000 m³ każde w tym jedno z technologią wody basenowej?
Odpowiedź
Zamawiający udzielił odpowiedzi w pytaniu nr 1. Czyli wykonawca musi udokumentować iż pełnił funkcję inspektora nadzoru inwestorskiego przy budowie co najmniej 2 obiektów użyteczności publicznej o kubaturze min. 10.000 m3 każdy na minimum dwóch obiektach.

- Czy aby spełnić w/w warunki wystarczy złożyć  referencje firmy, czy też należy wskazać konkretne osoby, których referencje odpowiadają powyższym wymaganiom?
Odpowiedź
Aby spełnić warunek SIWZ VI C ust. 1 należy załączyć referencje wystawione na Wykonawcę, natomiast aby spełnić warunek SIWZ VI C ust. 2 należy w załączniku nr 1c opisać doświadczenie zawodowe osób wskazanych do realizacji zadania wraz ze wskazaniem dokładnej lokalizacji inwestycji, nazwy i  adresu zamawiającego i terminu realizacji.

- Czy wszystkie trzy osoby w każdej branży muszą udokumentować udział w wykonywaniu zadania z technologią wody basenowej, czy wystarczy jeżeli inspektor branży sanitarnej będzie miał powyższe doświadczenie?
Odpowiedź
Zgodnie ze zmienioną treścią SIWZ doświadczeniem w zakresie budowy budynku basenu mają wykazać się inspektorzy branży instalacji sanitarnych oraz konstrukcyjno – budowlanej.

- Czy Zamawiający dysponuje dokumentacją projektową (wykonawczą) opisem inwestycji, gdzie zawarte byłyby konkretne parametry dotyczące obiektu?
Odpowiedź
Zamawiający posiada projekt wykonawczy wraz z opisem inwestycji.
Dokumentacja projektowa znajduje się na stronie internetowej www.bip.osielsko.pl w przetargu na roboty budowlane na budowę przyszkolnego basenu w Osielsku.

- Jaka jest wartość inwestycji?
Odpowiedź
Wartość inwestycji zgodnie z WPI Gminy Osielsko wynosi 19.900.000,00 zł. brutto.
Szacunkowa wartość robót budowlanych nad którymi Wykonawca będzie maił pełnić nadzór inwestorski wynosi 9.356.966,90 zł brutto.


Jednocześnie informuję, że na stronie internetowej www.bip.osielsko.pl została umieszczona zmodyfikowana specyfikacja istotnych warunków zamówienia. Termin składania ofert zostaje zmieniony na dzień 12 grudnia 2008 r. godz. 09:00. Natomiast otwarcie ofert nastąpi 12 grudnia 2008 r. o godz. 09:15.
SIWZ_modyfikacja





INFORMACJA


 
 
 
Zamawiający informuje, że zmienia treść wzoru formularza oferty w następującym zakresie:
 - jest „OFERUJEMY pełnienie czynności Inspektora Nadzoru w zakresie robót budowlanych za wartość ……% netto +….VAT od wartości netto realizowanego zadania inwestycyjnego w zakresie dróg (słownie …………………………………. +…….VAT)”
 
- powinno być „OFERUJEMY pełnienie czynności Inspektora Nadzoru w zakresie robót budowlanych za wartość ……% netto +….VAT od wartości netto realizowanego zadania inwestycyjnego (słownie ……………………+…….VAT)”


Jednocześnie informuję, że Zamawiający będzie taktował złożone formularze oferty przed zmianą jako dotyczące całego przedmiotu zamówienia opisanego w SIWZ, niezależnie od załączonego do oferty wzoru formularza oferty.
 
 
OGŁOSZENIE
 
O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
 
W dniu 12. grudnia 2008 r. o godzinie 9:00 upłynął termin składania ofert przetargowych.
Zamawiający zgodnie z terminem zamieszczonym w specyfikacji przystąpił do otwarcia ofert tego samego dnia o godzinie 9:15.

1.   Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 1 Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że Komisja po zatwierdzeniu decyzji przez kierownika Zamawiającego wybrała ofertę firmy:
Przedsiębiorstwo Obsługi Inwestycyjnej
Spółka z o.o.
Ul. Gajowa 99
85-717 Bydgoszcz
 
Uzasadnienie wyboru:
Oferta jest zgodna z ustawą Prawo zamówień publicznych, jej treść odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Oferta nie podlega odrzuceniu. Oferta uzyskała najwyższą liczbę punktów – 100 pkt obliczonych w oparciu o ustalone kryteria.
 
Wartość oferty: 0,876 % netto + 22 % VAT od wartości netto realizowanego zadania inwestycyjnego

Podstawą prawną dokonanego wyboru jest art. 91 ust. 1 Pzp oraz Kodeks Cywilny
 

2. W prowadzonym postępowaniu złożono następujące oferty:
 
Oferta nr 1
Przedsiębiorstwo Organizacji Budownictwa
„POBUD” Sp. z o.o.
Ul. A.G. Siedleckiego 14
85-868 Bydgoszcz
za wartość 1,18 % netto + 22 % VAT od wartości netto realizowanego zadania inwestycyjnego

Oferta nr 2
„Invest – Plus”
Biuro Inwestycyjne Budownictwa
Sp. z o.o.
Ul. Chodkiewicza 14/2
85-064 Bydgoszcz
za wartość 2,19 % netto + 22 % VAT od wartości netto realizowanego zadania inwestycyjnego
 
Oferta nr 3
Przedsiębiorstwo Obsługi Inwestycyjnej
Spółka z o.o.
Ul. Gajowa 99
85-717 Bydgoszcz
za wartość 0,876 % netto + 22 % VAT od wartości netto realizowanego zadania inwestycyjnego
 
3. Streszczenie oceny i porównania złożonych ofert (liczba pkt w kryterium cena):
Nr oferty  -   Liczba pkt
       1       -   74,24
       2       -   40,00
       3       -  100,00
 
 
4. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 2 Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu żadna oferta nie została odrzucona.
 
 
5. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu nie zostali wykluczeni żadni wykonawcy.

Od rozstrzygnięcia przysługują środki ochrony prawnej zdefiniowane w ustawie Prawo Zamówień Publicznych dział VI.
 
O terminie podpisania umowy zostaną Państwo powiadomieni.
 


Załączniki

SIWZ doc, 241 kB

Powiadom znajomego