W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Gminy Osielsko

 

ul. Szosa Gdańska 55A,

86-031 Osielsko

 

tel. (+48 52) 324 18 00

fax (+48 52) 324 18 03

e-mail: gmina@osielsko.pl

Serwis www: www.osielsko.pl

ePUAP: /4ivyi6y194/skrytka

 

NIP: 554-28-32-610
REGON: 092350688 

 

Kod teryt.: 0403062

Budowa sieci kanalizacji sanitarnej i sieci wodociągowej w ul. Kopernika, Marco Polo, Kolumba w miejscowości Niemcz.

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na Budowa sieci kanalizacji sanitarnej i sieci wodociągowej w ul. Kopernika, Marco Polo, Kolumba w miejscowości Niemcz.
Status zamówienia rozstrzygnięte
Zamawiający Gminny Zakład Komunalny
Tryb zamówienia przetarg nieograniczony
Wartość zamówienia poniżej progów unijnych
Termin składania ofert
rozstrzygnięcie
rozstrzygnięcie w treści ogłoszenia

Osielsko: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej i sieci wodociągowej w ul. Kopernika, Marco Polo, Kolumba w miejscowości Niemcz.
Numer ogłoszenia: 342401 - 2008; data zamieszczenia: 01.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane


Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Zakład Komunalny , Żołędowo, ul. Jastrzębia 62, 86-031 Osielsko, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 328-26-00, faks 052 328-26-01.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej i sieci wodociągowej w ul. Kopernika, Marco Polo, Kolumba w miejscowości Niemcz..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Sieć wodociągowa z rur PE Ø 110 mm - 1070 mb 2.Sieć kanalizacyjna sanitarna ciśnieniowa systemu PRESSKAN z rur PE Ø 110 - Ø 50 mm - 3136 mb 3.Przyłącza kanalizacyjne z rur PE Ø 40 mm - 655 mb tj. 131 szt. Dodatkowo : a) obsługa geodezyjna b) inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wadium: 5 250,00 zł Formy wniesienia wadium zgodnie z art. 45 pkt. 6 ustawy PZP. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniądza prosimy o wpłatę na konto: 51 8142 1033 0002 8105 3000 0005.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU

Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych oraz spełniający warunki określone w art. 22 ww. ustawy. Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożą oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub, którzy złożyli dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1 ww. ustawy zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana w oparciu o kompletność i prawidłowość złożonych wraz z formularzem oferty oświadczeń i dokumentów, jakich żąda Zamawiający i zostanie dokonana według formuły - spełnia-nie spełnia..
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 i 24 ustawy Prawo zamówień publicznych stanowiący zał. Nr 1 do formularza oferty. Na potwierdzenie, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych: 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 3) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu przetargowym. 4) aktualnej informacji z KRK w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt 4-9 ustawy Prawo Zamówień Publicznych Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów wymienionych w pkt 2, 3, 4 - składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się jedokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty te winny być wystawione w terminach analogicznych do odpowiadających im dokumentów wymienionych w pkt 2 i 3 oraz 4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w celu potwierdzenia spełnienia powyższych warunków, dokumenty wymienione powyżej winny być przedłożone przez każdego Wykonawcę. Dodatkowo, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zwarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia oraz załączyć pełnomocnictwo do oferty. Warunki szczegółowe Na potwierdzenie, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 1) informacja o osobach, które będą wykonywać zamówienie - wykaz osób na formularzu zgodnym z treścią zał. Nr 4 do formularza oferty- Potencjał kadrowy. Informacja musi zawierać dane na temat kwalifikacji tej osoby. Do wykazu powinny być dołączone aktualne dokumenty stwierdzające, iż wskazana przez Wykonawcę osoba posiada wymagane uprawnienia budowlane oraz Przynależność do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa wraz z aktualną polisą oc w podziale na branże: - uprawnienia budowlane w specjalności wodno kanalizacyjnej - uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno budowlanej - uprawnienia budowlane w specjalności drogowej 2) wykaz wykonanych, robót budowanych, w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia - na formularzu stanowiącym zał. Nr 3 do formularza oferty - a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania oraz odbiorców. Do wykazu należy załączyć dodatkowo dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (np. referencje, rekomendacje, listy polecające podpisane przez odbiorcę). W wykazie należy zawrzeć, co najmniej 1 robotę o długości sieci 3 km, wodociągowej lub kanalizacyjnej.. SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.osielsko.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Zakład Komunalny 86-031 Osielsko ul. Jastrzębia 62 Żołędowo.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.12.2008 godzina 09:00, miejsce: Gminny Zakład Komunalny 86-031 Osielsko ul. Jastrzębia 62 Żołędowo.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
SIWZ
przedmiary
specyfikacja techniczna
profile
plany
plany
W związku z licznymi pytaniami GZK w Żołędowie zmienia termin składania ofert na dzień 30-12-2008 r godzina 9.00 oraz załącza nowe przedmiary
Aktualne przedmiary
Aktualne przedmiary
Dotyczy odpowiedzi na pytania.
Pytanie 1
Dot. ilości m3 ziemi poz. 11 przedmiaru „budowa kanalizacji w ul. Kopernika, Marco Polo i Kolumba której nakłady za każde rozpoczęte 0,5 km transportu ponad 1 km samochodem samowyładowczym po drogach utwardzonych ziemi kat. I i II są uzupełnieniem poz. 1. Czy prawidłową ilością nie powinna być liczba 70 329,096 m3 wynikająca z pomnożenia ilości z poz. 1 tj. 3907,172 x dodatkowy nakład 18 a nie jak w przedmiarze 120 098,88m3?
Odpowiedź 1
Zamawiający informuje, że rzeczywiście w poz. 11 powinna być liczba 70 329,096 m3.
Pytanie 2
Dot. 19 i 20 przedmiaru – budowa kanalizacji w ul. Kopernika, Marco Polo i Kolumba. Prosimy o wyjaśnienie dlaczego przyjęto warstwę ścieralną z mieszanki asfaltu lanego o szer. 4m jeśli w poz. 16,17,18,21 dotyczących wykonania podbudowy oraz warstwy wiążącej szerokości nawierzchni do odtworzenia wynosi 1,5 m.
Odpowiedź 2
Podbudowa warstwy wiążącej ułożona jest w śladzie wykopu o szerokości 1,5 m, natomiast warstwa ścieralna na całej szerokości jezdni.
Pytanie 3
Dot. poz. 22 przedmiaru budowa kanalizacji w ul. Kopernika, Marco Polo i Kolumba. Prosimy o wyjaśnienie czy powierzchnię dróg gruntowych należy przywrócić do stanu pierwotnego, czy też należy je utwardzić warstwą 15 cm kruszywa łamanego jak przyjęto w w/w pozycji?
Odpowiedź 3
Drogi należy utwardzić kruszywem frakcji 0-31,5 mm na szerokości 4 m na całej długości sieci budowania w drogach gruntowych.
Jednocześnie informujemy że Zamawiający dopuszcza ułożenie rurociągu PE w pasie drogowym metodą przewiertu sterowanego. Ulice występujące w powyższym przetargu są drogami gminnymi i zostaną pobrane opłaty za zajęcie pasa drogi. Aktualne stawi za zajęcie pasa z wnioskami są na stronie zamawiającego www.gzk-zoledowo.pl.  Rury wodociągowe i kanalizacyjne mają odpowiadać PE 100 SDR 17 Pn 10.
Rozstrzygnięcie
W dniu 30.12.2008 o godzinie 9.00 upłynął termin składania ofert. Zamawiający zgodnie z przewidzianym terminem w SIWZ dokonał otwarcia ofert. Do postępowania w trybie przetargu nieograniczonego przystąpiło dwanaście firmy. Złożono dwanaście  ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Komisja po otwarciu dokonała oceny przedstawionych ofert.
 
Oferty firm, które przystąpiły do przetargu:
 
Oferta nr 1.
Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe „pe-gaz 90”
88-300 Mogilno ul. Niezłomnych 1
Cena brutto: 971 175,07 zł
Punktacja : 83,61 pkt.
Oferta nr 2.
Zakład Budowlany Józef Tomaszewski
62-511 Kramsk Borki 31
Cena brutto : 1 264 459,68 zł
Oferta unieważniona zgodnie z art.89 ust 1 pkt. 8
Oferta nr 3.
Zakład Usług Wodnych Andrzej Musiał
89-500 Tuchola ul. Świecka 90
Cena brutto : 812 033,78 zł
Punktacja : 100 pkt.
Oferta nr 4.
Przedsiębiorstwo Robót Melioracyjnych i Ochrony Środowiska Sp. z o.o.
89-600 Chojnice ul. Angowicka 47
Cena brutto : 1 158 907,61 zł
Punktacja : 70,06  pkt.
Oferta nr 5.
Zakład Robót Instalacyjno-Inżynieryjnych Hieronim Gładysz
77-400 Złotów ul. Sosnowa 4
Cena brutto : 1 214 243,56 zł
Punktacja : 66,88  pkt.
Oferta nr 6.
Instalacje HTS Sp zo.o.
61-371 Poznań ul.Romana Maya 1
Cena brutto : 1 164 633,97 zł
Punktacja : 69,72  pkt.
Oferta nr 7.
Zakład Instalacyjno Sanitarny Wojciech Bartczak
88-230 Piotrków Kujawski ul. Władysława Łokietka 4
Cena brutto : 1 048 964,11 zł
Punktacja : 77,42  pkt.
Oferta nr 8.
Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe „TUCHWOD” Sp. z o.o.
89-500 Tuchola ul. Budowlana 2
Cena brutto : 1 967 158,21 zł
Oferta unieważniona zgodnie z art.89 ust 1 pkt. 8
Oferta nr 9.
ROLLSTICK TORUŃ Sp. z o.o.
87-100 Toruń ul. Wschodnia 34
Cena brutto : 829 659 74 zł
Punktacja : 97,87  pkt.
Oferta nr 10.
Firma Wielobranżowa KADA – BIS Kaniewski Adam
85-188 Bydgoszcz ul. Wydmy 3
Cena brutto : 2 055 719,80 zł
Oferta unieważniona zgodnie z art.89 ust 1 pkt. 8
Oferta nr 11.
WIMAR Sp. z o.o.
86-010 Koronowo ul. Nadrzeczna 24
Cena brutto : 953 720,01 zł
Punktacja : 85,14  pkt.
Oferta nr 12.
Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjno Sanitarnych PRIS Grzegorz Kapturski
86-005 Białe Błota ul. Kolejowa 3 Kruszyn Krajeński
Cena brutto : 747 304,90 zł
Oferta unieważniona zgodnie z art.89 ust 1 pkt. 2
 
Komisja po zatwierdzeniu decyzji przez kierownika Zamawiającego wybrała ofertę firmy:
Zakład Usług Wodnych Andrzej Musiał 89-500 Tuchola ul. Świecka 90
Od powyższego rozstrzygnięcia przysługują środki ochrony prawnej regulowane przez Dział VI ustawy Prawo Zamówień Publicznych

Zawiadomienie o wpłynięciu  protestu wraz z wezwaniem do wzięcia udziału w postępowaniu toczącym się na skutek wniesienia protestu.
Na podstawie art. 181 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r Prwao Zamówień Publicznych ( Dz. U. z 2007 r. nr 223 poz. 1655, ze zmianami), zwanej dalej ustawą, zawiadamiam, że w dniu 21.01.2009 o godz. 14 został wniesiony osobiście w sekretariacie GZK Żołędowo protest. Treść protestu stanowi załącznik do pisma.
W związku z powyższym wzywam wykonawców, którzy mają interes prawny w tym, aby protest został rozstrzygnięty na korzyść Protestującego lub Zamawiającego, aby do upływu terminów, o których mowa w art. 181 ust. 4 ustawy, wzięli udział w toczącym się postępowaniu dotyczącym wniesionego protestu.
            Jednocześnie informujemy, że termin związania z ofertą uległ zawieszeniu do czasu ostatecznego rozstrzygnięcia protestu w rozumieniu art. 182 ust. 2 ustawy.
  Treść protestu Treść protestu
                       Treść protestu str 2

Rozstrzygnięcie protestu rozstrzygnięcie protestu

odwołanie

Gminny Zakład Komunalny w Żołędowie informuje, że dnia 26.02.2009 r wpłynęło faxem odrzucenie odwołania od Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych.
Odrzucenie odwołania
Odrzucenie odwołania

Załączniki

SIWZ pdf, 351 kB
przedmiary rar, 1.01 MB
profile rar, 526 kB
plany rar, 5.82 MB
plany rar, 6.84 MB
odwołanie jpg, 315 kB

Powiadom znajomego