W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Gminy Osielsko

 

ul. Szosa Gdańska 55A,

86-031 Osielsko

 

tel. (+48 52) 324 18 00

fax (+48 52) 324 18 03

e-mail: gmina@osielsko.pl

Serwis www: www.osielsko.pl

ePUAP: /4ivyi6y194/skrytka

 

NIP: 554-28-32-610
REGON: 092350688 

 

Kod teryt.: 0403062

Budowa kanalizacji sanitarnej w ulicy Słowackiego dz. nr 92/11 w miejscowości Niemcz ; ul. Szosa Gdańska dz. nr 539/5, 539/4 w miejscowości Osielsko.

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na Budowa kanalizacji sanitarnej w ulicy Słowackiego dz. nr 92/11 w miejscowości Niemcz ; ul. Szosa Gdańska dz. nr 539/5, 539/4 w miejscowości Osielsko.
Status zamówienia rozstrzygnięte
Zamawiający Gminny Zakład Komunalny
Tryb zamówienia przetarg nieograniczony
Wartość zamówienia poniżej progów unijnych
Termin składania ofert
rozstrzygnięcie
w treści ogłoszenia
Osielsko: Budowa kanalizacji sanitarnej w ulicy Słowackiego dz. nr 92/11 w miejscowości Niemcz ul. Szosa Gdańska dz. nr 539/5, 539/4 w miejscowości Osielsko.
Numer ogłoszenia: 342087 - 2008; data zamieszczenia: 01.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane


Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Zakład Komunalny , Żołędowo, ul. Jastrzębia 62, 86-031 Osielsko, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3813672, faks 052 3813781.

Adres strony internetowej zamawiającego: www.gzk-zoledowo.pl I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa kanalizacji sanitarnej w ulicy Słowackiego dz. nr 92/11 w miejscowości Niemcz ul. Szosa Gdańska dz. nr 539/5, 539/4 w miejscowości Osielsko..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Kanalizacja sanitarna Ø 200 o długości 116,0 mb ul. Szosa Gdańska Osielsko Przyłącza kanalizacyjne Ø 160 o łącznej długości 86 mb ul. Szosa Gdańska Osielsko Kanalizacja sanitarna 200 o łącznej długości 98,5 mb ul. Słowackiego Niemcz Dodatkowo : a) obsługa geodezyjna b) inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU

Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych oraz spełniający warunki określone w art. 22 ww. ustawy. Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożą oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub, którzy złożyli dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1 ww. ustawy zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana w oparciu o kompletność i prawidłowość złożonych wraz z formularzem oferty oświadczeń i dokumentów, jakich żąda Zamawiający i zostanie dokonana według formuły - spełnia-nie spełnia..
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 i 24 ustawy Prawo zamówień publicznych stanowiący zał. Nr 1 do formularza oferty. Na potwierdzenie, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych: 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 3) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu przetargowym. 4) aktualnej informacji z KRK w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt 4-9 ustawy Prawo Zamówień Publicznych Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów wymienionych w pkt 2, 3, 4 - składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty te winny być wystawione w terminach analogicznych do odpowiadających im dokumentów wymienionych w pkt 2 i 3 oraz 4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w celu potwierdzenia spełnienia powyższych warunków, dokumenty wymienione powyżej winny być przedłożone przez każdego Wykonawcę. Dodatkowo, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zwarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia oraz załączyć pełnomocnictwo do oferty. Warunki szczegółowe Na potwierdzenie, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 1) informacja o osobach, które będą wykonywać zamówienie - wykaz osób na formularzu zgodnym z treścią zał. Nr 4 do formularza oferty- Potencjał kadrowy. Informacja musi zawierać dane na temat kwalifikacji tej osoby. Do wykazu powinny być dołączone aktualne dokumenty stwierdzające, iż wskazana przez Wykonawcę osoba posiada wymagane uprawnienia budowlane oraz Przynależność do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa wraz z aktualną polisą oc w podziale na branże: - uprawnienia budowlane w specjalności wodno kanalizacyjnej - uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno budowlanej - uprawnienia budowlane w specjalności drogowej 2) wykaz wykonanych, robót budowanych, w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia - na formularzu stanowiącym zał. Nr 3 do formularza oferty - a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania oraz odbiorców. Do wykazu należy załączyć dodatkowo dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (np. referencje, rekomendacje, listy polecające podpisane przez odbiorcę). W wykazie należy zawrzeć, co najmniej 1 robotę o długości sieci 1 km, wodociągowej lub kanalizacyjnej.. SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.osielsko.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Zakład Komunalny 86-031 Osielsko ul. Jastrzębia 62 Żołędowo.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.12.2008 godzina 09:00, miejsce: Gminny Zakład Komunalny 86-031 Osielsko ul. Jastrzębia 62 Żołędowo.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
SIWZ
uzgodnienia drogi ul.Słowackiego
plany i profile ul.Słowackiego
przedmiar ul.Słowackiego
specyfikacja techniczna ul.Słowackiego
studnie ul.Słowackiego
przedmiar ul.Szosa Gdańska
Specyfikacja techniczna ul.Szosa Gdańska
projekt cz 1
projekt cz 2
projekt cz 3
plan ul.Szosa Gdańska


                                                                                                Żołędowo 23.12.2008
 
 
                             
Dotyczy: Rozstrzygnięcie przetarg 11/I/2008 budowa sieci kanalizacyjnej na terenie Gminy Osielsko w ul. Szosa Gdańska Osielsko; Słowackiego Niemcz.
 
            W dniu 22.12.2008 o godzinie 9.00 upłynął termin składania ofert. Zamawiający zgodnie z przewidzianym terminem w SIWZ dokonał otwarcia ofert. Do postępowania w trybie przetargu nieograniczonego przystąpiło siedem firm. Złożono siedem ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Komisja po otwarciu dokonała oceny przedstawionych ofert.
 
Oferty firm, które przystąpiły do przetargu:
 
Oferta nr 1.
Przedsiębiorstwo odwodnienia Marek Szczygieł, Arkadiusz Walkiewicz Sp. j.
ul. Wojska Polskiego 65; 85-825 Bydgoszcz
Cena brutto: 148 698,58 zł
Punktacja :  40,25 pkt.
Oferta nr 2.
Zakład Usług Wodnych Andrzej Musiał ul. Świecka 90; 89-500 Tuchola
Cena brutto : 94 385,43 zł
Punktacja :   63,41 pkt.
Oferta nr 3.

Zakład Usługowo-Handlowy inż. Zbigniew Dylewski ul. Górna 20a; 87-600 Lipno
Cena brutto : 76 472,87 zł
Punktacja : 78,27 pkt.
Oferta nr 4.
Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjno Sanitarnych PRIS Grzegorz Kapturski
ul. Kolejowa 3 Kruszyn Krajeński ; 86-005 Białe Błota
Cena brutto : 121 894,61 zł
Punktacja : 49,10 pkt.
Oferta nr 5.
ROLLSTICK TORUŃ Sp. z o.o. ul. Wschodnia 34; 87-100 Toruń
Cena brutto : 98 006,38 zł
Punktacja : 61,07 pkt.
Oferta nr 6.
Zakład Robót Instalacyjno – Inżynieryjnych Hieronim Gładysz
ul. Sosnowa 4; 77-400 Złotów
Cena brutto : 146 390,46 zł
Punktacja : 40,89 pkt.
Oferta nr 7.
WIMAR Sp. z o.o. ul. Nadrzeczna 24; 86-010 Koronowo
Cena brutto : 59 852,77 zł
Punktacja : 100 pkt.
Komisja po zatwierdzeniu decyzji przez kierownika Zamawiającego wybrała ofertę firmy:
WIMAR Sp. z o.o. ul. Nadrzeczna 24; 86-010 Koronowo
Od powyższego rozstrzygnięcia przysługują środki ochrony prawnej regulowane przez Dział VI ustawy Prawo Zamówień Publicznych
 
 

Załączniki

SIWZ pdf, 356 kB
projekt cz 1 rar, 1.39 MB
projekt cz 2 rar, 1.39 MB
projekt cz 3 rar, 518 kB

Powiadom znajomego