W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Gminy Osielsko

 

ul. Szosa Gdańska 55A,

86-031 Osielsko

 

tel. (+48 52) 324 18 00

fax (+48 52) 324 18 03

e-mail: gmina@osielsko.pl

Serwis www: www.osielsko.pl

ePUAP: /4ivyi6y194/skrytka

 

NIP: 554-28-32-610
REGON: 092350688 

 

Kod teryt.: 0403062

Dostawa oleju opałowego lekkiego zpełniającego warunki PN-C-96024:2001 w roku 2009

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na Dostawa oleju opałowego lekkiego zpełniającego warunki PN-C-96024:2001 w roku 2009
Status zamówienia rozstrzygnięte
Zamawiający Urząd Gminy Osielsko
Tryb zamówienia przetarg nieograniczony
Wartość zamówienia powyżej 14 tys. euro
Termin składania ofert
rozstrzygnięcie
Rozstrzygnięcie w treści
Osielsko: Dostawa oleju opałowego lekkiego spełniającego warunki PN-C-96024:2001 w roku 2009
Numer ogłoszenia: 334565 - 2008; data zamieszczenia: 26.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy


Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe. Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Osielsko , ul. Szosa Gdańska 55A, 86-031 Osielsko, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 324 18 00, faks 052 324 18 03. Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.osielsko.pl www.osielsko.pl I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa oleju opałowego lekkiego spełniającego warunki PN-C-96024:2001 w roku 2009. II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy. II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia : Dostawa oleju opałowego lekkiego spełniającego warunki PN-C-96024 : 2001 do następujących kotłowni położonych na terenie gminy Osielsko: 1. Osielsko - ul. Szosa Gdańska 55A - 36.000 l. - ul. Centralna 6 - 50.000 l. - ul. Centralna 7 - 4.000 l. 2. Maksymilianowo - ul. Szkolna 1 - 7.000 l. - ul. Szkolna 7 - 5.000 l. 3. Żołędowo - ul. Bydgoska 24 - 4.000 l. 4. Niemcz - ul. Bydgoska 35 - 2.000 l. 5. Bożenkowo - ul. Osiedlowa - 4.000 l. 2.Przewidywane terminy i ilości dostaw : 1. styczeń - 15.000 l. 2. luty - 26.000 l. 3. marzec - 15.000 l. 4. kwiecień - 7.000 l. 5. wrzesień - 5.000 l. 6. październik - 11.000 l. 7. listopad - 17.000 l. 8. grudzień - 16.000 l.. II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.51.00-5. II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie. II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 5.600,00- zł (słownie: pięć tysięcy sześćset złotych). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub w kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 Ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2000 r. nr 109, poz. 1158 z późniejszymi zmianami). 3. Wykonawca wnoszący wadium w formie, która ze względu na obowiązujące przepisy może zostać wystawiona jako terminowa (np. gwarancja ubezpieczeniowa), jest zobowiązany do niezwłocznego przedłużenia jej ważności w przypadku, gdy będą tego wymagały warunki prowadzonej procedury o udzielenie zamówienia. 4. Wadium w formach wymienionych w ust. 2 pkt. 2 - 5 musi być wystawione na Gminę Osielsko, ul. Szosa Gdańska 55A, 86-031 Osielsko. Oryginalne dokumenty, odpowiednie do formy wniesienia wadium, muszą być złożone w siedzibie Zamawiającego, tj. w Urzędzie Gminy Osielsko, w odrębnej kopercie opisanej wadium w przetargu nieograniczonym na Dostawa oleju opałowego lekkiego spełniającego warunki PN-C-96024 : 2001 w roku 2009 oraz oznaczonej nazwą i adresem Wykonawcy, w sekretariacie (pierwsze piętro) w czasie pracy Zamawiającego, o którym mowa w Dziale I SIWZ, do upływu terminu składania ofert. Kopia dokumentu zdeponowanego w siedzibie Zamawiającego musi być dołączona do oferty. Wykonawca dla celów dowodowych powinien uzyskać dla siebie potwierdzenie złożenia wadium w siedzibie Zamawiającego. 5. Wadium wnoszone w pieniądzu musi być wniesione przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego numer 37 8142 1033 0002 8248 2000 0002 w Banku Spółdzielczym w Bydgoszczy Oddział w Osielsku, z dopiskiem na przelewie wadium - przetarg na Dostawa oleju opałowego lekkiego spełniającego warunki PN-C-96024 : 2001 w roku 2009. O uznaniu przez Zamawiającego, że wadium w pieniądzu wniesiono w wymaganym terminie decyduje data wpływu środków na rachunek Zamawiającego. Kopię potwierdzenia zrealizowanego przelewu należy dołączyć do oferty. 6. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, ważne na okres nie krótszy niż okres związania ofertą. 7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy o wykonanie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy o wykonanie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 9. Zwrot wadium nastąpi na wniosek Wykonawcy w przypadkach określonych w art. 46 ust. 2 ustawy. 10. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawców, którym zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 2 pkt. 2 i 3 ustawy, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu unieważniono czynność wykluczenia Wykonawcy lub odrzucenia oferty. Wykonawcy wnoszą wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy: a) spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (t. jedn. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z póź. zm.) b) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (t. jedn. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z póź. zm.) c) złożyli wszystkie wymagane dokumenty określone w pkt 4 i 6. 2. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana: a) według formuły: spełnia - nie spełnia tj. na podstawie analizy załączonych dokumentów potwierdzających spełnianie warunków uczestnictwa w postępowaniu, jako minimum kwalifikujące do udziału w postępowaniu, b) niespełnienie chociażby jednego z warunków będzie skutkować wykluczeniem Wykonawcy z postępowania, przy czym Zamawiający wezwie na podstawie art. 26 ust 3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (t. jedn. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z póź. zm.) do uzupełnienia tych dokumentów lub oświadczeń. c) dopuszcza się składanie kserokopii dokumentów poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osoby uprawnione do reprezentacji podmiotu ujawnione w KRS lub w zgłoszeniu do ewidencji działalności gospodarczej..Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) oferta sporządzona na formularzu oferty stanowiącym załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, b) oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (t. jedn. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z póź. zm.), c) oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (t. jedn. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z póź. zm.), d) aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, e) aktualnej informacji (data wystawienia nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed terminem składania ofert) z KRK w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt 4-9 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (t. jedn. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z póź. zm.) zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 07.04.2004 r. w sprawie dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich mogą żądać zamawiający od wykonawców, f) zaświadczenia od właściwego: - naczelnika Urzędu Skarbowego - oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzających, ze oferent nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert, g) oświadczenie o możliwości realizacji dostaw w ciągu 24 godzin od chwili zgłoszenia przez zamawiającego zapotrzebowania na koleją dostawę h) oświadczenie, że przez cały trwania umowy, dostawy będą pochodziły od tego samego producenta i będą posiadały tę samą markę. Nazwę producenta i markę oleju należy przedstawić w ofercie. i) koncesję na obrót paliwami płynnymi w pełnym brzmieniu j) świadectwo autoryzacji producenta oleju opałowego k) wykaz dostaw wykonywanych w ciągu ostatnich trzech lat w zakresie zbliżonym co do zakresu objętego zamówieniem popartych referencjami w stosunku do każdej z wymienionych pozycji l) oświadczenie o akceptowaniu treści projektu umowy, m) wykaz podwykonawców.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.osielsko.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Osielsko ul. Szosa Gdańska 55A 86-031 Osielsko pokój nr 13. IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.12.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Osielsko ul. Szosa Gdańska 55A 86-031 Osielsko pokój nr 18 (sekretariat).IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zabezpieczenie należytego wykonania umowy wynosi 10 % wartości brutto realizowanego zadania..SIWZwzór umowywzór formularza ofertyinstrukcja dla oferentówW związku z nieścisłościami w terminie składania ofert pomiędzy ogłoszeniem a treścią SIWZ Zamawiający zmienia termin składania ofert na dzień 08 grudnia 2008 r. godz. 10:00, a termin otwarcia ofert to 08 grudnia 2008 r. godz. 10:15.W załączeniu poprawione pliki.Siwz -zmienionewzór formularza ofertyinstrukcja dla oferentówwzór umowy

OGŁOSZENIE
 
O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

   
 
W dniu 08. grudnia 2008 r. o godzinie 10:00 upłynął termin składania ofert przetargowych.
Zamawiający zgodnie z terminem zamieszczonym w specyfikacji przystąpił do otwarcia ofert tego samego dnia o godzinie 10:15.

1.   Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 1 Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że Komisja po zatwierdzeniu decyzji przez kierownika Zamawiającego wybrała ofertę firmy:
ORLEN PetroCentrum Sp. z o.o.
Ul. Zglenickiego 44
09-411 Płock

Uzasadnienie wyboru:
Oferta jest zgodna z ustawą Prawo zamówień publicznych, jej treść odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Oferta nie podlega odrzuceniu. Oferta uzyskała najwyższą liczbę punktów – 100 pkt obliczonych w oparciu o ustalone kryteria.
 
Cena oferty: 2,01 zł. (brutto)
 
Podstawą prawną dokonanego wyboru jest art. 91 ust. 1 Pzp oraz Kodeks Cywilny
 
2. W prowadzonym postępowaniu złożono następujące oferty:
 
Oferta nr 1
ORLEN PetroCentrum Sp. z o.o.
Ul. Zglenickiego 44
09-411 Płock
za wartość 2,01 zł. (brutto)
 
Oferta nr 2
CNT – Spółka z o.o.
Ul. 21 stycznia 1
89-200 Szubin
za wartość 2,07 zł (brutto)
 
Oferta nr 3
Firma „TANK” Sp. J.
W. Konczalski, M. Konczalski
Ul. Chrzanowskiego 11
87-100 Toruń
za wartość 2,04 zł (brutto)
 
 
3. Streszczenie oceny i porównania złożonych ofert (liczba pkt w kryterium cena):
Nr oferty  -     Liczba pkt
        1      -     100,00
        2      -       97,10
        3      -       98,50
 
 
 
4. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 2 Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu nie została odrzucona żadna oferta.
 
5. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu nie zostali wykluczeni żadni wykonawcy.

Od rozstrzygnięcia przysługują środki ochrony prawnej zdefiniowane w ustawie Prawo Zamówień Publicznych dział VI.
 

Załączniki

SIWZ doc, 81 kB
wzór umowy doc, 65 kB
wzór umowy doc, 65 kB

Powiadom znajomego