W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Gminy Osielsko

 

ul. Szosa Gdańska 55A,

86-031 Osielsko

 

tel. (+48 52) 324 18 00

fax (+48 52) 324 18 03

e-mail: gmina@osielsko.pl

Serwis www: www.osielsko.pl

ePUAP: /4ivyi6y194/skrytka

 

NIP: 554-28-32-610
REGON: 092350688 

 

Kod teryt.: 0403062

Budowa sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej i ciśnieniowej wraz z przyłączami oraz przepompownią ścieków w miejscowości Żołędowo gmina Osielsko.

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na Budowa sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej i ciśnieniowej wraz z przyłączami oraz przepompownią ścieków w miejscowości Żołędowo gmina Osielsko.
Status zamówienia rozstrzygnięte
Zamawiający Gminny Zakład Komunalny
Tryb zamówienia przetarg nieograniczony
Wartość zamówienia poniżej progów unijnych
Termin składania ofert
rozstrzygnięcie
W dniu 14.11.2008 o godzinie 9.00 upłynął termin składania ofert. Zamawiający zgodnie z przewidzianym terminem w SIWZ dokonał otwarcia ofert. Do postępowania w trybie przetargu nieograniczonego przystąpiły cztery firmy. Złożono cztery oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Komisja po otwarciu dokonała oceny przedstawionych ofert. Oferty firm, które przystąpiły do przetargu: Oferta nr 1. Alstal-Budownictwo Sp. zo.o. ul.Cicha 7;88-100 Inowrocław – lider konsorcjum Alstal-Budownictwo Alojzy Szczupak Jacewo 76;88-100 Inowrocław – partner konsorcjum Oferta odrzucona Oferta nr 2. Zakład Usług Wodnych Andrzej Musiał ul.Świecka 90; 89-500 Tuchola Oferta odrzucona Oferta nr 3. WIMAR Sp. z o.o. ul. Nadrzeczna 24; 86-010 Koronowo Cena brutto : 1 532 806,13 zł Punktacja : 81,97 pkt. Oferta nr 4. Zakład Robót Instalacyjno-Inżynieryjnych H.Gładysz ul.Sosnowa 4; 77-400 Złotów Cena brutto : 1 256 413,51 zł Punktacja : 100 pkt. Komisja po zatwierdzeniu decyzji przez kierownika Zamawiającego wybrała ofertę firmy: Zakład Robót Instalacyjno-Inżynieryjnych H. Gładysz ul.Sosnowa 4; 77-400 Złotów Od powyższego rozstrzygnięcia przysługują środki ochrony prawnej regulowane przez Dział VI ustawy Prawo Zamówień Publicznych
Osielsko: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej i ciśnieniowej wraz z przyłączami oraz przepompownią ścieków w miejscowości Żołędowo gmina Osielsko.
Numer ogłoszenia: 254963 - 2008; data zamieszczenia: 07.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane


Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Zakład Komunalny , Żołędowo, ul. Jastrzębia 62, 86-031 Osielsko, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3813672, fax. 052 3813781.

Adres strony internetowej zamawiającego: www.gzk-zoledowo.pl I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej i ciśnieniowej wraz z przyłączami oraz przepompownią ścieków w miejscowości Żołędowo gmina Osielsko..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej i ciśnieniowej wraz z przyłączami oraz przepompownią ścieków w miejscowości Żołędowo gmina Osielsko. Kanalizacja sanitarna grawitacyjna Ø 200 o długości 2722 mb Przyłącza kanalizacyjne Ø 160 o łącznej długości 315 mb Instalacja niskiego napięcia oraz instalacja drogowego sprzętu oświetleniowego. Dodatkowo : a) obsługa geodezyjna b) inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza c) sporządzenie projektu tymczasowej organizacji ruchu.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wadium: 8 000,00 zł Formy wniesienia wadium zgodnie z art. 45 pkt. 6 ustawy PZP. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniądza prosimy o wpłatę na konto: 51 8142 1033 0002 8105 3000 0005
III.2) WARUNKI UDZIAŁU

Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych oraz spełniający warunki określone w art. 22 ww. ustawy. Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożą oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub, którzy złożyli dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1 ww. ustawy zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana w oparciu o kompletność i prawidłowość złożonych wraz z formularzem oferty oświadczeń i dokumentów, jakich żąda Zamawiający i zostanie dokonana według formuły - spełnia-nie spełnia. Każdy z Wykonawców ma obowiązek złożyć następujące dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu: Warunki ogólne Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 i 24 ustawy Prawo zamówień publicznych stanowiący zał. Nr 1 do formularza oferty. Na potwierdzenie, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych: 2)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 3)Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu przetargowym. 4)aktualnej informacji z KRK w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt 4-9 ustawy Prawo Zamówień Publicznych Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów wymienionych w pkt 2, 3, 4 - składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty te winny być wystawione w terminach analogicznych do odpowiadających im dokumentów wymienionych w pkt 2 i 3 oraz 4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w celu potwierdzenia spełnienia powyższych warunków, dokumenty wymienione powyżej winny być przedłożone przez każdego Wykonawcę. Dodatkowo, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zwarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia oraz załączyć pełnomocnictwo do oferty..
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 i 24 ustawy Prawo zamówień publicznych stanowiący zał. Nr 1 do formularza oferty. Na potwierdzenie, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych: 2)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 3)Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu przetargowym. 4)aktualnej informacji z KRK w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt 4-9 ustawy Prawo Zamówień Publicznych Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów wymienionych w pkt 2, 3, 4 - składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty te winny być wystawione w terminach analogicznych do odpowiadających im dokumentów wymienionych w pkt 2 i 3 oraz 4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w celu potwierdzenia spełnienia powyższych warunków, dokumenty wymienione powyżej winny być przedłożone przez każdego Wykonawcę. Dodatkowo, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zwarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia oraz załączyć pełnomocnictwo do oferty. Warunki szczegółowe Na potwierdzenie, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 1) informacja o osobach, które będą wykonywać zamówienie - wykaz osób na formularzu zgodnym z treścią zał. Nr 4 do formularza oferty- Potencjał kadrowy. Informacja musi zawierać dane na temat kwalifikacji tej osoby. Do wykazu powinny być dołączone aktualne dokumenty stwierdzające, iż wskazana przez Wykonawcę osoba posiada wymagane uprawnienia budowlane oraz Przynależność do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa wraz z aktualną polisą oc w podziale na branże: - uprawnienia budowlane w specjalności wodno kanalizacyjnej - uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno budowlanej - uprawnienia budowlane w specjalności drogowej 2) wykaz wykonanych, robót budowanych, w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia - na formularzu stanowiącym zał. Nr 3 do formularza oferty - a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania oraz odbiorców. Do wykazu należy załączyć dodatkowo dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (np. referencje, rekomendacje, listy polecające podpisane przez odbiorcę). W wykazie należy zawrzeć, co najmniej 1 robotę o długości sieci 3 km, wodociągowej lub kanalizacyjnej.. SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.osielsko.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Zakład Komunalny Żołędowo ul.Jastrzębia 62 86-031 Osielsko.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.10.2008 godzina 09:00, miejsce: Gminny Zakład Komunalny ul. Jastrzębia 62 Żołędowo 86-031 Osielsko.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
SIWZ
Dokumentacja
Dokumentacja
Dokumentacja
Dokumentacja
Dokumentacja
Dokumentacja
Dokumentacja
Dokumentacja
Dokumentacja
Dokumentacja
Dokumentacja
Dokumentacja
Dokumentacja
Dokumentacja
Dokumentacja
Dokumentacja
Dokumentacja
Dokumentacja
Dokumentacja
Przedmiar Etap I
Schemat przepompowni
Elektryka
Elektryka 1
Elektryka 2
Zjazd do przepompowni
przedmiar robót elektryka
Geologia
Decyzje
opis projektu
Przedmiar Etap II cz1
Przedmiar etap II cz2
Przedmiar etap IIcz3

Zamawiający w związku z dużą ilością zapytań i potrzebnym czasem przygotowania odpowiedzi i materiałów do publikacji na stronie przedłuża termin składania ofert do dnia 07-11-2008 r godzina 09:00 w siedzibie zamawiającego. Zmianę ogłoszenia opublikowano w ogłoszeniu o zmianie ogłoszenia pod numerem 290347-2008 dnia 29.10.2008r.
                                                                                                     Żołędowo 31.10.2008 r.
 
 
                                                                          Wykonawcy uczestniczący w przetargu.
 
 
Nr 8/I/2008
 
 
Dotyczy: odpowiedzi na pytania z dnia 21-10-2008 ; 23-10-2008 ; 24-10-2008 i 28-10-2008
 
Pytanie 1.
„Czy Zamawiający jest w posiadaniu Projektu Budowlanego na wykonanie w/w zadania?”
 
Odpowiedź:
Tak. Zamawiający posiada projekt budowlany oraz decyzję pozwolenia na budowę.
 
Pytanie 2.
„Czy Zamawiający posiada rysunki przepompowni oraz studni depresyjnych?
 
Odpowiedź:
Tak rysunki przepompowni dodano w załączonym pliku dodatkowym.
Pytanie 3.
„ W dokumentach przetargowych brak jest przedmiarów i projektu technicznego dotyczących robót elektrycznych i montażu szafy sterowniczej przepompowni. Czy powyższe roboty wchodzą w zakres robót przewidzianych do realizacji. Jeżeli tak to prosimy o uzupełnienie?”
Odpowiedź:
Dodano pliki uzupełniające.
Pytanie 4.
„W SIWZ w punkcie 4.1 w zakres robót do wykonania wchodzi „Instalacja niskiego napięcia oraz instalacja drogowego sprzętu oświetleniowego”. W dalszej części dokumentacji przetargowej brak materiałów wskazujących wykonanie powyższych robót. Prosimy o wyjaśnienie.”
 
Odpowiedź:
Dodano pliki uzupełniające.
 
Pytanie 5.
W ramach zawartych materiałów brak jest opisu technicznego. Prosimy o uzupełnienie.
 
Odpowiedź:
Opis techniczny dokumentacji w dostępny w siedzibie Zamawiającego.
 
Pytanie 6.
„Prosimy o podanie parametrów pomp przewidzianych do montażu w ramach wykonania przepompowni ścieków.”
 
Odpowiedź:
Dodano pliki uzupełniające z danymi
 
Pytanie 7.
„Czyją własnością są drogi przez które przebiega trasa sieci wodociągowej kanalizacji grawitacyjnej i ciśnieniowej?”
 
Odpowiedź:
Drogi są własnością gminy i województwa.
 
Pytanie 8.
„Czy wykonawca będzie ponosił koszty zajęcia pasa drogowego w drogach gminnych? – jeśli tak to proszę o podanie obowiązujących stawek.”
 
Odpowiedź:
Wykonawca będzie ponosił koszty zajęcia pasa drogowego. Obowiązujące stawki za zajęcie pasa drogi dostępne na stronie internetowej GZK Żołędowo.
 
Pytanie 9.
„Czy będzie pobierana opłata za zajecie pasa drogowego w drodze wojewódzkiej i powiatowej? – jeśli tak to proszę o podanie obowiązujących stawek.”
 
Odpowiedź:
Wykonawca będzie ponosił koszty zajęcia pasa drogowego. W sprawie obowiązujących stawek proszę się skontaktować z Zarządcą Drogi.
Pytanie 10.
„Czy okres gwarancji 36 miesięcy udzielony na roboty budowlane dotyczy również urządzeń na które okres gwarancji udziela producent?”
 
Odpowiedź:
Okres gwarancyjny 36 m-cy obowiązuje do robót wykonanych przez Wykonawcę.
 
Pytanie 11.
„Czyim kosztem będzie ewentualna wycinka drzew i krzaków będących na trasie budowy sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej?”
 
Odpowiedź:
Ewentualną wycinkę drzew należy wliczyć do kwoty ofert.
 
Pytanie 12.
„Czy w cenie oferty należy ująć badanie zagęszczenia gruntu?”
 
Odpowiedź:
Tak zadanie to należy do Wykonawcy.
 
Pytanie 13.
„W jakiej formie należy załączyć kosztorys ofertowy, uproszczonej czy szczegółowej?”
 
Odpowiedź:
Formie szczegółowej.
 
 
 
Pytanie 14.
„Czy w przypadku wymiany gruntu Zamawiający wskaże miejsce poboru i wywozu gruntu oraz na jaką odległość oraz czy będą pobierane opłaty za wywóz gruntu? – jeżeli tak to w jakiej wysokości.”
 
Odpowiedź:
W przypadku wymiany gruntu Zamawiający wskaże miejsce wywozu oraz nie będzie pobierał opłaty.
 
Pytanie 15.
„Jeżeli zajdzie konieczność wymiany gruntu w trakcie realizacji robót czy Zamawiąjcy zapłaci za te roboty wykonawcy?”
 
Odpowiedź:
Zamawiający wskazał w SIWZ formę ceny ryczałtowej.
 

                                                                                                     Żołędowo 05.11.2008 r.
 
 
                                                                          Wykonawcy uczestniczący w przetargu.
 
 
Nr 8/I/2008
 
 
Dotyczy: odpowiedzi na pytania z dnia 31.10.2008 r
 
Pytanie 1.
„Zwracamy się z ponowną prośbą o zamieszczeniu Projektu Technicznego na stronie internetowej”
Odpowiedź:
Powyższa dokumentacja w załączonym pliku.
Pytanie 2.
„Proszę określić jaki rodzaj rury należy zastosować w kanalizacji tłocznej. W wykazie elementów jest rura PCV 160 mm natomiast poz 54 mówi o zgrzewaniu rur PE.
Odpowiedź:
Rury które mają być zastosowane są to rury PCV.
Pytanie 3.
„ W przedmiarach robót występuje odwodnienie terenu za pomocą studni depresyjnej. Czy zamawiający posiada wymaganą dokumentację techniczną wykonywania studni, prowadzenie odwodnienia i operat wodno – prawny.”
Odpowiedź:
Zamawiający nie posiada powyższej dokumentacji.
Pytanie 4.
„W projekcie technicznym występują przewierty na trasie sieci i przyłączy kanalizacji grawitacyjnej. Brak w/w robót w przedmiarze robót. Prosimy o uzupełnienie.
Odpowiedź:
W przedmiarze robót występuje poz. 55, która mówi o przewiertach maszyną do wierceń poziomych oraz poz. 30 etapu I przedmiaru robót.
Pytanie 5.
W projekcie wystepuje wykonanie przewiertów w poprzek dróg asfaltowych. W powyższych przypadkach niezbędne jest wykonanie komór montażowych poza pasem drogowym na terenie działek prywatnych. Czy zamawiający posiada uzgodnienia z właścicielami działe.
Odpowiedź:
Tak Zamawiający posiada uzgodnienia z właścicielami działek.
 
 
Numer ogłoszenia: 303831 - 2008; data zamieszczenia: 06.11.2008

OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA


Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.
Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 254963 - 2008 data 07.10.2008 r.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Zakład Komunalny, Żołędowo, ul. Jastrzębia 62, 86-031 Osielsko, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3813672, fax. 052 3813781.
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: IV.3.4.
W ogłoszeniu jest: Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.11.2008 godzina 9:00 miejsce Gminny Zakład Komunalny ul.Jastrzębia 62 Żołędowo 86-031 Osielsko.
W ogłoszeniu powinno być: Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.11.2008 godzina 9:00 miejsce Gminny Zakład Komunalny ul.Jastrzębia 62 Żołędowo 86-031 Osielsko. II.2) Tekst, który należy dodać:

Miejsce, w którym należy dodać tekst: Iv.3.4.
Tekst, który należy dodać w ogłoszeniu: Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.11.2008 godzina 9:00 miejsce Gminny Zakład Komunalny ul.Jastrzębia 62 Żołędowo 86-031 Osielsko.
 

Załączniki

Dokumentacja rar, 1.39 MB
Dokumentacja rar, 1.39 MB
Dokumentacja rar, 1.39 MB
Dokumentacja rar, 1.39 MB
Dokumentacja rar, 1.39 MB
Dokumentacja rar, 1.39 MB
Dokumentacja rar, 1.39 MB
Dokumentacja rar, 1.39 MB
Dokumentacja rar, 1.39 MB
Dokumentacja rar, 1.39 MB
Dokumentacja rar, 1.39 MB
Dokumentacja rar, 1.39 MB
Dokumentacja rar, 1.39 MB
Dokumentacja rar, 1.39 MB
Dokumentacja rar, 1.39 MB
Dokumentacja rar, 1.39 MB
Dokumentacja rar, 1.39 MB
Dokumentacja rar, 1.39 MB
Dokumentacja rar, 572 kB
Elektryka rar, 1.66 MB
Elektryka 1 rar, 1.2 MB
Elektryka 2 rar, 829 kB
Geologia rar, 225 kB
Decyzje rar, 4.23 MB
opis projektu pdf, 174 kB
SIWZ doc, 200 kB

Powiadom znajomego