W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Gminy Osielsko

 

ul. Szosa Gdańska 55A,

86-031 Osielsko

 

tel. (+48 52) 324 18 00

fax (+48 52) 324 18 03

e-mail: gmina@osielsko.pl

Serwis www: www.osielsko.pl

ePUAP: /4ivyi6y194/skrytka

 

NIP: 554-28-32-610
REGON: 092350688 

 

Kod teryt.: 0403062

Projekty budowlane - oświetlenie w Osielsku

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na Projekty budowlane - oświetlenie w Osielsku
Status zamówienia unieważnione
Zamawiający UG Osielsko
Tryb zamówienia przetarg nieograniczony
Wartość zamówienia powyżej 14 000 euro
Termin składania ofert
unieważnienie
Brak złożonych ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Podstawa prawna art. 93 ustęp 1 i punkt 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, w postępowaniu nie złożono żadnej oferty nie podlegającej odrzuceniu.

Osielsko: Projekty budowlane - oświetlenie w Osielsku
Numer ogłoszenia: 110673 - 2008; data zamieszczenia: 27.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Osielsko, ul. Szosa Gdańska 55A, 86-031 Osielsko, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3813120 w. 22, fax 052 3813196.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.osielsko.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Projekty budowlane - oświetlenie w Osielsku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 1. Projekt oświetlenia ulicznego dla obszaru wyznaczonego ulicami Jaworową, Wrzosową i Głogowa, a także dla ulicy Leśnej w Osielsku na odcinku od ulicy Jałowcowej do ulicy Topolowej. Zasilanie wyprowadzić ze stacji Czarnówczyn zlokalizowanej przy ulicy Leśnej, a z projektowanej skrzynki wyprowadzić samodzielne obwody dla ulicy Leśnej, a drugi dla ulic Wrzosowej, Głogowej, Jaworowej. Zadanie 2. Projekt oświetlenia ulicznego dla ulicy Jeżynowej wraz z sięgaczem przy ulicy Centralnej 12 (odcinek około 300 mb). Zadanie 3. Projekt oświetlenia ulicznego dla ulicy Księżycowej oraz Gwiaździstej o łącznym odcinku około 500mb. Zadanie 4. Projekt oświetlenia ulicznego dla ulicy Mickiewicza Niemczu na odcinku od ulicy Bydgoskiej do skrzyżowania z ulicami Żurawinową i Leśnego Runa na łącznym odcinku około 1050 mb . Obwód oświetleniowy wyprowadzić z projektowanej skrzynki na skrzyżowaniu ulic Słowackiego i Mickiewicza. Zadanie 5. Projekt oświetlenia ulicznego dla ulicy Kusocińskiego Niemczu na odcinku od ulicy Bydgoskiej do ulicy Olimpijczyków na odcinku około 500mb. Obwód wyprowadzić z istniejącej skrzynki przy ulicy Bydgoskiej. Zadanie 6. Projekt przebudowy linii energetycznej SN w pasie drogowym ulicy Pod Wierzbami na odcinku około 300mb. Istniejącą linię przesunąć na skraj pasa drogowego oraz zdemontować oraz ponownie zamontować obwody oświetlenia ulicznego zamontowane na wspomnianej linii. Zadanie 7. Projekt przebudowy linii energetycznej SN w pasie drogowym ulicy Reymonta. Istniejącą linię na odcinku pomiędzy dwoma słupami przesunąć na skraj pasa drogowego. Zadanie 8. Projekt oświetlenia ulicznego dla ulicy Jagodowej- przedłużyć istniejący obwód o dwa następne słupy WZ-9( od skrzyżowania z ulicą Główną do ulicy Wiśniowej) Zadanie 9. Projekt oświetlenia ulicznego dla ulicy Klonowej - z istniejącej skrzynki wyprowadzić obwód dla zasilenia projektowanego jednego słupa WZ-9

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.23.22.00-6.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.11.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: brak.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych oraz spełniający warunki określone w art. 22 ww. ustawy. Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożą oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub, którzy złożyli dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1 ww. ustawy zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana w oparciu o kompletność i prawidłowość złożonych wraz z formularzem oferty oświadczeń i dokumentów, jakich żąda Zamawiający i zostanie dokonana według formuły - spełnia nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Warunki ogólne 1) Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 i 24 ustawy Prawo zamówień publicznych Na potwierdzenie, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych: 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 3) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu przetargowym. 4) aktualnej informacji z KRK w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt 4-9 ustawy Prawo Zamówień Publicznych Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów wymienionych w pkt 2, 3, 4 - składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty te winny być wystawione w terminach analogicznych do odpowiadających im dokumentów wymienionych w pkt 2 i 3 oraz 4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w celu potwierdzenia spełnienia powyższych warunków, dokumenty wymienione powyżej winny być przedłożone przez każdego Wykonawcę. Dodatkowo, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zwarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia oraz załączyć pełnomocnictwo do oferty. Warunki szczegółowe Na potwierdzenie, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 1) wykaz wykonanych, projektów, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia - na formularzu stanowiącym zał. Nr 3 do formularza oferty - a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania oraz odbiorców. Do wykazu należy załączyć dodatkowo dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (np. referencje, rekomendacje, listy polecające podpisane przez odbiorcę) 2) informacja o osobach, które będą wykonywać zamówienie - wykaz osób na formularzu zgodnym z treścią zał. Nr 4 do formularza oferty- Potencjał kadrowy. Informacja musi zawierać dane na temat kwalifikacji tej osoby. Do wykazu powinny być dołączone aktualne dokumenty stwierdzające, iż wskazana przez Wykonawcę osoba posiada wymagane uprawnienia budowlane do projektowania oraz Przynależność do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa wraz z aktualną polisą oc w podziale na branże: - uprawnienia budowlane w specjalności elektrycznej Oprócz ww. dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu oferta powinna zawierać także: 1) Wypełniony Formularz Oferta 2) Pełnomocnictwo do podpisania oferty względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych Zamawiającemu w trakcie niniejszego postępowania. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie wskazywać czynności, do wykonywania, których pełnomocnik jest upoważniony. 3) Listę podwykonawców na zał. Nr 2 do formularza oferty - w przypadku gdy zamówienie będzie realizowane z udziałem podwykonawców. 4) oświadczenie o akceptowaniu treści projektu umowy 5) aktualna polisa OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.osielsko.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Osielsko ul. Szosa Gdańska 55A 86-031 Osielsko.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.06.2008 godzina 09:00, miejsce: Gmina Osielsko ul. Szosa Gdańska 55A 86-031 Osielsko.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie 1..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 1. Projekt oświetlenia ulicznego dla obszaru wyznaczonego ulicami Jaworową, Wrzosową i Głogowa, a także dla ulicy Leśnej w Osielsku na odcinku od ulicy Jałowcowej do ulicy Topolowej. Zasilanie wyprowadzić ze stacji Czarnówczyn zlokalizowanej przy ulicy Leśnej, a z projektowanej skrzynki wyprowadzić samodzielne obwody dla ulicy Leśnej, a drugi dla ulic Wrzosowej, Głogowej, Jaworowej..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.23.22.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 2. Projekt oświetlenia ulicznego dla ulicy Jeżynowej wraz z sięgaczem przy ulicy Centralnej 12 (odcinek około 300 mb)..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.23.22.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 3. Projekt oświetlenia ulicznego dla ulicy Księżycowej oraz Gwiaździstej o łącznym odcinku około 500mb..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.23.22.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 4. Projekt oświetlenia ulicznego dla ulicy Mickiewicza Niemczu na odcinku od ulicy Bydgoskiej do skrzyżowania z ulicami Żurawinową i Leśnego Runa na łącznym odcinku około 1050 mb . Obwód oświetleniowy wyprowadzić z projektowanej skrzynki na skrzyżowaniu ulic Słowackiego i Mickiewicza..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.23.22.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie 5.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 5. Projekt oświetlenia ulicznego dla ulicy Kusocińskiego Niemczu na odcinku od ulicy Bydgoskiej do ulicy Olimpijczyków na odcinku około 500mb. Obwód wyprowadzić z istniejącej skrzynki przy ulicy Bydgoskiej..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.23.22.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie 6.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 6. Projekt przebudowy linii energetycznej SN w pasie drogowym ulicy Pod Wierzbami na odcinku około 300mb. Istniejącą linię przesunąć na skraj pasa drogowego oraz zdemontować oraz ponownie zamontować obwody oświetlenia ulicznego zamontowane na wspomnianej linii..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.23.22.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zadanie 7..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 7. Projekt przebudowy linii energetycznej SN w pasie drogowym ulicy Reymonta. Istniejącą linię na odcinku pomiędzy dwoma słupami przesunąć na skraj pasa drogowego..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.23.22.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zadanie 8.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 8. Projekt oświetlenia ulicznego dla ulicy Jagodowej- przedłużyć istniejący obwód o dwa następne słupy WZ-9( od skrzyżowania z ulicą Główną do ulicy Wiśniowej).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.23.22.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Zadanie 9.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 9. Projekt oświetlenia ulicznego dla ulicy Klonowej - z istniejącej skrzynki wyprowadzić obwód dla zasilenia projektowanego jednego słupa WZ-9.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.23.22.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
siwz_projekty_oświetlenie.doc
{2}

Załączniki

Powiadom znajomego