W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Gminy Osielsko

 

ul. Szosa Gdańska 55A,

86-031 Osielsko

 

tel. (+48 52) 324 18 00

fax (+48 52) 324 18 03

e-mail: gmina@osielsko.pl

Serwis www: www.osielsko.pl

ePUAP: /4ivyi6y194/skrytka

 

NIP: 554-28-32-610
REGON: 092350688 

 

Kod teryt.: 0403062

Budowa sieci wodociągowej i kanalizacyjnej w miejscowości Niemcz i Maksymilianowo

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na Budowa sieci wodociągowej i kanalizacyjnej w miejscowości Niemcz i Maksymilianowo
Status zamówienia rozstrzygnięte
Zamawiający Gminny Zakład Komunalny
Tryb zamówienia przetarg nieograniczony
Wartość zamówienia poniżej progów unijnych
Termin składania ofert
rozstrzygnięcie
Rozstrzygnięcie w treści ogłoszenia
Osielsko: Budowa sieci wodociągowej i kanalizacyjnej w miejscowości Niemcz i Maksymilianowo
Numer ogłoszenia: 67008 - 2008; data zamieszczenia: 03.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Zakład Komunalny, Żołędowo, ul. Jastrzębia 62, 86-031 Osielsko, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3813672, fax 052 3813781.
 Adres strony internetowej zamawiającego: www.gzk-zoledowo.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa sieci wodociągowej i kanalizacyjnej w miejscowości Niemcz i Maksymilianowo.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 1 Budowa sieci wodociągowej w ulicach Wiśniowej, Miodowej, Poziomkowej, Świerkowej, i Topolowej oraz kanalizacji sanitarnej w ulicach Jagodowej, Morelowej, Bukowej, Ptasiej, Akacjowej, Głównej, Wiśniowej, Miodowej, Poziomkowej, Świerkowej i Topolowej w miejscowości Maksymilianowo w następującym zakresie: Sieć wodociągowa Ø 110 - 473,0 mb Sieć wodociągowa Ø 90 - 319,5 mb Kanalizacja sanitarna grawitacyjna PCV Ø 200 - 2.437,5 mb Kanalizacja sanitarna tłoczna Ø 63 - 69,5 mb Przykanaliki PCV Ø 160 - 513,0 mb Zadanie 2 Budowa sieci wodociągowej w ulicach Myśliwskiej, Kościuszki, Strzeleckiej, Konopnickiej, Tuwima oraz kanalizacji sanitarnej w ulicach Myśliwskiej, Czarnoleskiej, Hubertusa, Kościuszki, Smukalskiej, Strzeleckiej, Konopnickiej, Tuwima wraz z tłocznią ścieków P1 w miejscowości Niemcz w następującym zakresie: Sieć wodociągowa Ø 110 - 74,5 mb Sieć wodociągowa Ø 90 - 263,0 mb Kanalizacja sanitarna grawitacyjna PCV Ø 200 - 2.443,0 mb Kanalizacja sanitarna tłoczna Ø 90 - 527,5 mb Przykanaliki PCV Ø 160 - 485,0 mb Tłocznia ścieków P - szt. 1
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 5.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
 Informacja na temat wadium: Wadium: 12 500,00 PLN Płatne na konto 51 8142 1033 0002 8105 3000 0005 Gminny Zakład komunalny Żołędowo ul. Jastrzębia 62; 86-031 Osielsko.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU
 Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych oraz spełniający warunki określone w art. 22 ww. ustawy. Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożą oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub, którzy złożyli dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1 ww. ustawy zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana w oparciu o kompletność i prawidłowość złożonych wraz z formularzem oferty oświadczeń i dokumentów, jakich żąda Zamawiający i zostanie dokonana według formuły - spełnia/nie spełnia.
 Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 i 24 ustawy Prawo zamówień publicznych stanowiący zał. Nr 1 do formularza oferty. Na potwierdzenie, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych: 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 3) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu przetargowym. 4) aktualnej informacji z KRK w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt 4-9 ustawy Prawo Zamówień Publicznych Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów wymienionych w pkt 2, 3, 4 - składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty te winny być wystawione w terminach analogicznych do odpowiadających im dokumentów wymienionych w pkt 2 i 3 oraz 4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w celu potwierdzenia spełnienia powyższych warunków, dokumenty wymienione powyżej winny być przedłożone przez każdego Wykonawcę. Dodatkowo, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zwarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia oraz załączyć pełnomocnictwo do oferty. 1) informacja o osobach, które będą wykonywać zamówienie - wykaz osób na formularzu zgodnym z treścią zał. Nr 4 do formularza oferty- Potencjał kadrowy. Informacja musi zawierać dane na temat kwalifikacji tej osoby. Do wykazu powinny być dołączone aktualne dokumenty stwierdzające, iż wskazana przez Wykonawcę osoba posiada wymagane uprawnienia budowlane oraz Przynależność do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa wraz z aktualną polisą oc w podziale na branże: - uprawnienia budowlane w specjalności sanitarnej - uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno budowlanej - uprawnienia budowlane w specjalności elektrycznej 3) wykaz wykonanych, robót budowanych, w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia - na formularzu stanowiącym zał. Nr 3 do formularza oferty - a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania oraz odbiorców. Do wykazu należy załączyć dodatkowo dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (np. referencje, rekomendacje, listy polecające podpisane przez odbiorcę). W wykazie należy zawrzeć, co najmniej 1 robotę o długości sieci 5 km, wodociągowej lub kanalizacyjnej. UWAGA: Przedłożone dokumenty mogą być złożone w formie kserokopii potwierdzonej przez wykonawcę za zgodność z oryginałem na każdej ze stron. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub kopii notarialnie poświadczonej dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 6.3. Oprócz ww. dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu oferta powinna zawierać także: 1) Wypełniony Formularz Oferta 2) Pełnomocnictwo do podpisania oferty względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych Zamawiającemu w trakcie niniejszego postępowania. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie wskazywać czynności, do wykonywania, których pełnomocnik jest upoważniony. 3) Listę podwykonawców na zał. Nr 2 do formularza oferty - w przypadku gdy zamówienie będzie realizowane z udziałem podwykonawców. 4) oświadczenie o akceptowaniu treści projektu umowy 5) kosztorys ofertowy 6) aktualna polisa OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej 7) oświadczenie o udzieleniu 3 letniej gwarancji na wykonane roboty budowlane 8) oświadczenie o fakcie, iż firma nie jest w likwidacji
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.osielsko.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Zakład Komunalny ul. Jastrzębia 62 Żołędowo 86-031 Osielsko.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.05.2008 godzina 09:00, miejsce: Gminny Zakład Komunalny 86-031 Osielsko ul. Jastrzębia 62 Żołędowo oraz opisane: Budowa sieci wodociągowej i kanalizacyjnej w miejscowości Niemcz i Maksymilianowo..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

SIWZ.doc
Dokumentacja:


dokumentacja

Brakujaca strona przedmiaru Niemcz:
dodatkowa strona przedmiaru w miejsce uszkodzonej.jpg


Żołędowo 10.04.2008 r.
Wykonawcy uczestniczący w przetargu
Nr 1/I/2008
Dotyczy: odpowiedzi na pytania z dnia 07-04-2008 i 08-04-2008r.


Pytanie 1.

„Proszę o wyjaśnienie treści pkt 1 i 2 pn. Warunki płatności i podanie zastosowania bardzo restrykcyjnych zasad rozliczeń. Wprowadzenie jednorazowego fakturowania dopiero po odbiorze każdego z 2-ch zadań spowoduje konieczność kredytowania robót przez przyszłego wykonawcę, wkalkulowanie tego elementu do ceny ofertowej, a w efekcie znaczny wzrost kosztów inwestycji. Proszę o rozważenie zmiany treści tego ustalenia i wprowadzenie fakturowania etapowego, comiesięcznego – podobnie jak podczas wcześniejszych realizowanych inwestycji na terenie gminy Osielsko.”

Odpowiedź:
Zamawiający informuje , że nie zamierza dokonać zmian w SIWZ dot. powyższych punktów.

Kwota jaką przedstawi wykonawca zostanie oceniona wg kryterium oceny oferty, a więc Wykonawca z najniższą ceną zostanie wyłoniony jako zwycięzca przetargu.

Pytanie 2.

Proszę o zamieszczenie na stronie internetowej lub przesłanie przedmiarów dot. w/w przetargu gdyż te na stronie internetowej są nieczytelne.

Odpowiedź:

Zamawiający informuje ,że dokona zmiany dokumentacji na stronie internetowej.

Pytanie 3.
Czy w świetle zapisów znowelizowanych art.30 Prawa Zamówień Publicznych wymienione w specyfikacji wyrobów budowlanych powinny spełniać wymagania wynikające z Polskich Norm przenoszących normy europejskie PN-EN (normy zharmonizowane), a w szczególności dla:
- przepompowni ścieków, wymagania normy PN-EN 12050-1:2002
- zaworów zwrotnych, wymagania normy PN-EN 12050-4:2002
- studzienek kanalizacyjnych z betonu, wymagania normy PN-EN 1917:2004

Odpowiedź:
Tak, produkty wymienione w specyfikacji muszą spełniać wymagania wynikające z Polskich Norm i art. 30 Prawa Zamówień Publicznych.

Pytanie 4.
W myśl art. 8 ust 5 Ustawy o systemie oceny zgodności z dnia 30.08.2002 i jej nowelizacji z dnia 15.12.2006 zabrania się wprowadzania do użytku i do obrotu wyborów nie posiadających oznakowania zgodności z wymogami zasadniczymi i szczegółowymi. Wobec powyższego, czy od wykonawcy robót będzie żądane stosowne oświadczenie na wymienioną okoliczność w odniesieniu do wyrobów opisanych w pytaniu powyżej.

Odpowiedź:
Zamawiający będzie wymagał odpowiednich atestów na wyroby stosowane przy powyższym przetargu.


Nr 1/I/2008




Dotyczy: odpowiedzi na pytanie z dnia 15-04-2008 r.




Pytanie 1.
W nawiązaniu do mojego pytania z dnia 07.04.br i mało precyzyjnego wyjaśnienia zamieszczonego na stronie internetowej ponownie proszę o konkretną odpowiedź na pytanie: czy do treści umowy na realizację w/w zadania inwestycyjnego zostanie wprowadzony zapis o etapowym comiesięcznym fakturowaniu robót.


Odpowiedź 1.
Zamawiający informuje, że nie wprowadzi w umowie zmian dotyczących fakturowania robót.

Nr 1/I/2008


Dotyczy: odpowiedzi na pytania z dnia 30-04-2008


Pytanie 1
Czy Zamawiający posiada projekt budowy na wykonanie nawierzchni drogowych?

Odpowiedź 1
Zamawiający informuje, że nie posiada projektu budowy na wykonanie nawierzchni ponieważ jest zapisane w projekcie budowy wodociągu i kanalizacji odtworzenie nawierzchni drogi.

Pytanie 2
Czy będą pobierane opłaty za wywóz nadmiaru gruntu z wyporu i wymiany na miejsce wskazane przez Zamawiającego oraz na jaką odległość? – jeśli tak, to w jakiej wysokości.

Odpowiedź 2
Opłat za wywóz nadmiaru gruntu nie będzie pobierana. Natomiast odległość wywozu jest określona w przedmiarze robót a miejsce zostanie wskazane przez Zamawiającego.

Pytanie 3
Czyją własności są drogi przez które przebiega trasa sieci wodociągowej i kanalizacyjnej?

Odpowiedź 3
Drogi przez które przebiega trasa sieci wodociągowej i kanalizacyjnej są własnością gminy, czyli są to drogi gminne.

Pytanie 4
Czy Wykonawca będzie ponosił koszty zajęcia pasa drogowego w drogach gminnych? Jeżeli tak to proszę o podanie obowiązujących stawek.

Odpowiedź 4
Wykonawca będzie ponosił opłaty za zajęcie pasa drogi zgodnie ze stawkami uchwalonymi w Uchwale Nr VIII/93/2003 Rady Gminy Osielsko z dnia 29 grudnia 2003r tj
Pobocze 2zł/1m2/1dzień
Jezdnia do 50% 3zł/1m2/1dzień
Jezdnia powyżej 50% 4zł/1m2/1dzień

W związku z powyższymi pytaniami i późną odpowiedzią ze strony Zamawiającego zostaje przedłużony termin składania ofert do dnia 09-05-2008 do godziny 9.00
Otwarcie ofert nastąpi o godzinie: 9:15 w sekretariacie Gminnego Zakładu Komunalnego.

 
Dotyczy: Rozstrzygnięcie przetarg 1/I/2008 budowa sieci wodociągowej i kanalizacyjnej w miejscowości Niemcz i Maksymilianowo.
 
 
            W dniu 09.05.2008 o godzinie 9.00 upłynął termin składania ofert. Zamawiający zgodnie z przewidzianym terminem w SIWZ dokonał otwarcia ofert. Do postępowania w trybie przetargu nieograniczonego przystąpiły cztery firmy. Złożono cztery oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Komisja po otwarciu dokonała oceny przedstawionych ofert.
 
Oferty firm, które przystąpiły do przetargu:
 
Oferta nr 1.
Zakład Usług Melioracyjnych i Geodezyjnych
ul. Drwęcka 9
87-400 Golub Dobrzyń
Cena brutto: 3 904 000,00 zł
Punktacja : 49,72 pkt
 
Oferta nr 2.
WIMAR Sp. z o.o.
ul. Nadrzeczna 24
86-010 Koronowo
Cena brutto : 1 941 100,01 zł
Punktacja : 100 pkt
 
Oferta nr 3.
PEKUN Sp. z o.o.
Ul. Batorego 44
87-100 Toruń
Cena brutto : 6 097 159,73 zł
Punktacja : 31,84 pkt
 
Oferta nr 4.
Zakład Usług Wodnych
Andrzej Musiał
ul. Świecka 90
89-500 Tuchola
Cena brutto : 4 690 557,07 zł
Punktacja : 41,38 pkt
 
Komisja po zatwierdzeniu decyzji przez kierownika Zamawiającego wybrała ofertę firmy:
WIMAR Sp. z o.o. ul. Nadrzeczna 24,86-010 Koronowo.
Od powyższego rozstrzygnięcia przysługują środki ochrony prawnej regulowane przez Dział VI ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
 


Załączniki

SIWZ.doc doc, 251 kB

Powiadom znajomego