W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Gminy Osielsko

 

ul. Szosa Gdańska 55A,

86-031 Osielsko

 

tel. (+48 52) 324 18 00

fax (+48 52) 324 18 03

e-mail: gmina@osielsko.pl

Serwis www: www.osielsko.pl

ePUAP: /4ivyi6y194/skrytka

 

NIP: 554-28-32-610
REGON: 092350688 

 

Kod teryt.: 0403062

Przebudowa kompleksu sportowego w Żołędowie - wykonanie torów łuczniczych oraz formowanie nasypu

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na Przebudowa kompleksu sportowego w Żołędowie - wykonanie torów łuczniczych oraz formowanie nasypu
Status zamówienia rozstrzygnięte
Zamawiający UG Osielsko
Tryb zamówienia przetarg nieograniczony
Wartość zamówienia poniżej progów unijnych
Termin składania ofert
rozstrzygnięcie
w treści
Osielsko: Przebudowa kompleksu sportowego w Żołędowie - wykonanie torów łuczniczych oraz formowanie nasypu

Numer ogłoszenia: 61562 - 2008; data zamieszczenia: 27.03.2008

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Osielsko, ul. Szosa Gdańska 55A, 86-031 Osielsko, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3813120 w. 22, fax 052 3813196.Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.osielsko.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa kompleksu sportowego w Żołędowie - wykonanie torów łuczniczych oraz formowanie nasypu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres rzeczowy przedsięwzięcia:
a) Wycinka, karczowanie i utylizacja drzew na działce nr 260/3 w Żołędowie,
b) Obsługa geodezyjna,
c) Niwelacja terenu,
d) Formowanie nasypu
e) Rozwiezienie po powierzchni torów torfu, orka glebogryzarką, wyrównanie przez włókowanie,
f) Ręczne grabienie terenu, siew trawy, wałowanie.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.05.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: brak.


III.2) WARUNKI UDZIAŁU
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych oraz spełniający warunki określone w art. 22 ww. ustawy. Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożą oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub, którzy złożyli dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1 ww. ustawy zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana w oparciu o kompletność i prawidłowość złożonych wraz z formularzem oferty oświadczeń i dokumentów, jakich żąda Zamawiający i zostanie dokonana według formuły - spełnia, nie spełnia.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Warunki ogólne

1) Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 i 24 ustawy Prawo zamówień publicznych stanowiący zał. Nr 1 do formularza oferty.
Na potwierdzenie, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej
działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy
z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych:
2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie
o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału
w postępowaniu.
3) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert
w postępowaniu przetargowym.
4) aktualnej informacji z KRK w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt 4-9 ustawy Prawo Zamówień Publicznych
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów wymienionych w pkt 2, 3, 4 - składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości decyzji właściwego organu.
Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty te winny być wystawione w terminach analogicznych do odpowiadających im dokumentów wymienionych w pkt 2 i 3 oraz 4.

W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,
w celu potwierdzenia spełnienia powyższych warunków, dokumenty wymienione powyżej winny być przedłożone przez każdego Wykonawcę. Dodatkowo, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zwarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia oraz załączyć pełnomocnictwo do oferty.

Warunki szczegółowe

Na potwierdzenie, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:

1) informacja o osobach, które będą wykonywać zamówienie - wykaz osób na formularzu zgodnym z treścią zał. Nr 4 do formularza oferty- Potencjał kadrowy. Informacja musi zawierać dane na temat kwalifikacji tej osoby. Do wykazu powinny być dołączone aktualne dokumenty stwierdzające, iż wskazana przez Wykonawcę osoba posiada wymagane uprawnienia budowlane oraz Przynależność do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa wraz z aktualną polisą oc w podziale na branże:
- uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno budowanej
2) wykaz wykonanych, robót budowanych, w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia - na formularzu stanowiącym zał. Nr 3 do formularza oferty - a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania oraz odbiorców. Do wykazu należy załączyć dodatkowo dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (np. referencje, rekomendacje, listy polecające podpisane przez odbiorcę)

UWAGA: Przedłożone dokumenty mogą być złożone w formie kserokopii potwierdzonej przez wykonawcę za zgodność z oryginałem na każdej ze stron. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub kopii notarialnie poświadczonej dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości.

Oprócz ww. dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału
w postępowaniu oferta powinna zawierać także:
1) Wypełniony Formularz Oferta
2) Pełnomocnictwo do podpisania oferty względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych Zamawiającemu w trakcie niniejszego postępowania. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie wskazywać czynności, do wykonywania, których pełnomocnik jest upoważniony.
3) Listę podwykonawców na zał. Nr 2 do formularza oferty - w przypadku gdy zamówienie będzie realizowane z udziałem podwykonawców.
4) oświadczenie o akceptowaniu treści projektu umowy
5) kosztorys ofertowy
6) aktualna polisa OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej
7) oświadczenie o udzieleniu 3 letniej gwarancji na wykonane roboty budowlane
8) potwierdzenie wniesienia wadium polecenie przelewu bądź inny dokument

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.osielsko.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Osielsko
ul. Szosa Gdańska 55A
86-031 Osielsko.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.04.2008 godzina 09:00, miejsce: Gmina Osielsko
ul. Szosa Gdańska 55A
86-031 Osielsko
sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

kompleks Zoledowo.zip
Dotyczy: Przetarg 341B/ 7/2008 – Przebudowa kompleksu sportowego w Żołędowie – wykonanie torów łuczniczych oraz formowanie nasypu.

W trakcie postępowania jeden z Wykonawców zadał pytanie:
1. skąd (miejsce i odległość) ma być dowożona ziemia do formowania nasypu
2. czym mają być pokryte tory łucznicze.

Zamawiający odpowiada:


1) Ziemia na nasyp przewidziana jest z niwelacji terenu oraz dodatkowo składowana jest na terenie działki. Należy jedynie odpowiednio przewieść i uformować.
2) Nawierzchnie torów łuczniczych należy wykonać z trawy natomiast pozycje strzeleckie na 30m, 40m, 50m, 60m oraz 70 metrze należy wykonać z kostki betonowej zgodnie z zamieszczonym przedmiarem.
przedmiar

Dotyczy: Przetarg 341B/7/08 przebudowa kompleksu sportowego w Żołędowie – wykonanie torów łuczniczych oraz formowanie nasypu – rozstrzygnięcie.


W dniu 21.04.2008 r. o godzinie 9:00 upłynął termin składania ofert przetargowych.
Zamawiający zgodnie z terminem zamieszczonym w specyfikacji przystąpił do otwarcia ofert tego samego dnia o godzinie 9:15. Do postępowania w trybie przetargu nieograniczonego przystąpiły trzy firmy. Złożono trzy oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Komisja po otwarciu, przystąpiła do oceny ofert.
Oferty złożyły firmy:

Oferta numer 1
Zakład Usług Wodnych
Andrzej Musiał
ul. Świecka 90
89-500 Tuchola
Cena brutto: 134 513,42 zł

Oferta numer 2
Przedsiębiorstwo Usługowe „HYDRO-EKO”
Rożek Mirosław
ul. G. Zapolskiej 18
89-600 Chojnice
Cena brutto: 189 044,44 zł

Oferta numer 3
„Wimar” Spółka z o.o.
ul. Nadrzeczna 24
86-010 Koronowo
Cena brutto: 242 756,71 zł

Punktacja:
Oferta numer 1: 100 pkt
Oferta numer 2: 71,15 pkt
Oferta numer 3: 55,41 pkt

Komisja po zatwierdzeniu decyzji przez kierownika Zamawiającego wybrała dla części 1 ofertę firmy:
Oferta numer 1
Zakład Usług Wodnych
Andrzej Musiał
ul. Świecka 90
89-500 Tuchola
Cena brutto: 134 513,42 zł


Pouczenie:
Od powyższego rozstrzygnięcia przysługują środki ochrony prawnej regulowane przez Dział VI ustawy Prawo Zamówień Publicznych.

Załączniki

przedmiar jpg, 350 kB

Powiadom znajomego