Budowa sieci wodociągowej w ulicy Słonecznej oraz ul. Leszczynowej w miejscowości Żołędowo
Wersja strony w formacie XMLZamówienie na | Budowa sieci wodociągowej w ulicy Słonecznej oraz ul. Leszczynowej w miejscowości Żołędowo |
---|---|
Status zamówienia | rozstrzygnięte |
Zamawiający | UG Osielsko |
Tryb zamówienia | przetarg nieograniczony |
Wartość zamówienia | powyżej 14000 euro |
Termin składania ofert |
Osielsko: Budowa sieci wodociągowej w ulicy Słonecznej oraz ul. Leszczynowej w miejscowości Żołędowo
Numer ogłoszenia: 202715 - 2007; data zamieszczenia: 23.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Osielsko, ul. Szosa Gdańska 55A, 86-031 Osielsko, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3813120 w. 22, fax 052 3813196.
- Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.osielsko.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa sieci wodociągowej w ulicy Słonecznej oraz ul. Leszczynowej w miejscowości Żołędowo.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie1 Budowa sieci wodociągowej: a) w ul. Słonecznej w Żołędowie w zakresie: - sieć wodociągowa średnica: 160 mm - 478,00 mb - sieć wodociągowa średnica: 90 mm - 8,00 mb - sieć wodociągowa średnica: 110 mm - 8,0 mb b) w ul. Leszczynowej w Żołędowie w zakresie: - sieć wodociągowa średnica: 160 mm x 9,5 mm PE - 42 mb - sieć wodociągowa średnica: 90 mm - 184 mb Dodatkowo w zakres zamówienia wchodzi: a) inwentaryzacja powykonawcza b) obsługa geodezyjna c) odtworzenie dróg d) opłaty za zajęcie pasa drogowego
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.11.00-6.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 20.12.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: brak.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy: a) spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych b) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych c) złożyli wszystkie wymagane dokumenty. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana: a) według formuły:spełnia - nie spełnia tj. na podstawie analizy załączonych dokumentów potwierdzających spełnianie warunków uczestnictwa w postępowaniu, jako minimum kwalifikujące do udziału w postępowaniu, b) zamawiający wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 Ustawy, lub którzy złożyli dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1 Ustawy, zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania; oświadczenia lub dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu wyznaczonym przez zamawiającego jako termin uzupełnienia oświadczeń lub dokumentów. c) dopuszcza się składanie kserokopii dokumentów poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osoby uprawnione do reprezentacji podmiotu ujawnione w KRS lub w zgłoszeniu do ewidencji działalności gospodarczej.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) oferta sporządzona na formularzu oferty stanowiącym załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2006 r. Nr 164, poz. 1163, Nr 170, poz. 1217 i Nr 227, poz. 1658 oraz z 2007 r. Nr 64, poz. 427 i Nr 82, poz. 560), b) oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2006 r. Nr 164, poz. 1163, Nr 170, poz. 1217 i Nr 227, poz. 1658 oraz z 2007 r. Nr 64, poz. 427 i Nr 82, poz. 560), c) aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, d) aktualnej informacji (data wystawienia nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed terminem składania ofert) z KRK w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt 4-9 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2006 r. Nr 164, poz. 1163, Nr 170, poz. 1217 i Nr 227, poz. 1658 oraz z 2007 r. Nr 64, poz. 427 i Nr 82, poz. 560) zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 07.04.2004 r. w sprawie dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich mogą żądać zamawiający od wykonawców, e) zaświadczenia od właściwego: - naczelnika Urzędu Skarbowego - oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzających, ze oferent nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert, f) wykaz osób odpowiedzialnych za realizacje zamówienia wraz z kserokopiami uprawnień budowlanych, aktualnych zaświadczeń o przynależności do Izby Techników i Inżynierów Budownictwa z posiadanym aktualnym ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej tych osób z podziałem na branże: - w zakresie sanitarnym - w zakresie drogowym wykaz sprzętu będącego w dyspozycji lub w posiadaniu Wykonawcy, będącego koniecznym do wykonania zamówienia wykaz robót budowlanych wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat, zbliżonych co do zakresu i wartości objętych zamówieniem, poparty referencjami, g) oświadczenie o akceptowaniu treści projektu umowy h) szczegółowy kosztorys ofertowy sporządzony w programie funkcjonalno użytkowym i) polisę OC od prowadzonej działalności gospodarczej j) wykaz podwykonawców k) oświadczenie o udzieleniu gwarancji na okres co najmniej 3 lat od dnia odbioru końcowego wykonanych robót. UWAGA: Przedłożone dokumenty mogą być złożone w formie kserokopii potwierdzonej przez wykonawcę za zgodność z oryginałem na każdej ze stron. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub kopii notarialnie poświadczonej dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.osielsko.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Osielsko ul. Szosa Gdańska 55A 86-031 Osielsko.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.11.2007 godzina 09:00, miejsce: Gmina Osielsko ul. Szosa Gdańska 55A 86-031 Osielsko.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).