Na podstawie art. 33 ust. 2 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (t.j. Dz. U. z 2022 r., poz. 559) zarządzam, co następuje:

§ 1. W Regulaminie Organizacyjnym Urzędu Gminy Osielsko, załączniku Nr 1 „Wykaz stanowisk i komórek organizacyjnych w Urzędzie Gminy Osielsko” dokonuje się następujących zmian:   

1)      pozycja w Lp. 28 otrzymuje brzmienie:

28. Ds. dowodów osobistych i obsługi Obywateli Kierownik referatu 1,50 Zadania zlecone 


2)      pozycja w Lp. 66 otrzymuje brzmienie:

66. Pomoc administracyjna Kier. właściwego Ref.  7,5 2,5 Ref. Org., 1 Ref. ZP, 1 Ref. PiO, 1,50 Ref. SO, 1,5 Ref. Fin.

 
§ 2. Zatrudnienie w Referacie Finansowym na stanowiskach pomocy administracyjnej zaplanowano na okres przejściowy w związku ze spodziewaną długookresową nieobecnością 2 pracowników Referatu.
§ 3. Kierownicy właściwych Referatów dokonają niezbędnych zmian w organizacji pracy komórek.
§ 4. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem 1 kwietnia 2022 r.
 

Uzasadnienie
Zmieniony niniejszym zarządzeniem „Wykaz stanowisk i komórek organizacyjnych w Urzędzie Gminy Osielsko” uwzględnia zmianę struktury stanowisk w Referacie Spraw Obywatelskich (zwiększenie o 0,25 wymiaru w etatach urzędniczych przy jednoczesnym zmniejszeniu wymiaru etatów na stanowiskach pomocniczych w tym Referacie) w związku z nowymi obowiązkami urzędniczymi wynikającymi z ustawy z dnia 12 marca 2022 r. o pomocy obywatelom Ukrainy w związku z konfliktem zbrojnym na terytorium tego państwa. Ponadto zaplanowano zatrudnienie w Ref. Finansowym na okres przejściowy na stanowiskach pomocy administracyjnej w związku ze spodziewaną długookresową nieobecnością pracowników tego Referatu, w celu wdrożenia na czas zastępstwa i zapewnienia ciągłości realizowanych zadań.