Zawiadomienie
Sesja Rady Gminy, posiedzenie odbędzie się dnia 28 czerwca 2011 roku o godz. 14.00 w sali Urzędu
Stanu Cywilnego w Osielsku z następującym porządkiem obrad:
1. Otwarcie sesji.
2. Stwierdzenie quorum.
3. Przyjęcie porządku obrad.
4. Przyjęcie protokołu z poprzedniej sesji.
5. Sprawozdanie z pracy Wójta Gminy w okresie między sesjami, w tym z wykonania
uchwał.
6. Składanie interpelacji.
7. Zapytania do radnych powiatowych.
8. Podjęcie uchwał:
1) w sprawie zatwierdzenia sprawozdania z wykonania budżetu Gminy Osielsko za 2010r,
2) w sprawie absolutorium z tytułu wykonania budżetu gminy za rok 2010,
3)w sprawie zmiany budżetu gminy na rok bieżący,
4) w sprawie zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Osielsko na lata 2011-2016,
5) w sprawie zmiany uchwały o zaciągnięciu pożyczki z WFOŚiGW,
6) w sprawie zatwierdzenia rocznego sprawozdania finansowego Gminnej Biblioteki Publicznej w Osielsku,
7) w sprawie zatwierdzenia rocznego sprawozdania finansowego Gminnej Przychodni w
Osielsku,
8) w sprawie zatwierdzenia rocznego sprawozdania Gminnego Ośrodka Kultury w Osielsku,
9) w sprawie powołania Rady Społecznej przy Gminnej Przychodni w Osielsku,
10) w sprawie dopłaty dla taryfowej grupy odbiorców usług odprowadzania ścieków,
11) w sprawie powołania Zespołu do wyboru ławników na lata 2012-2015,
12) w sprawie tygodniowego obowiązkowego wymiaru zajęć niektórych nauczycieli,
13) w sprawie zmiany uchwały Nr VIII/80/10 Rady Gminy Osielsko w sprawie uchwalenia Rocznego programu współpracy z organizacjami pozarządowymi,
14) w sprawie sprzedaży działek położonych w Niemczu,
15) w sprawie sprzedaży działek położonych w Osielsku,
16) w sprawie ustanowienia służebności przesyłu na nieruchomości przy ul. Zatokowej,
17) w sprawie wyrażenia zgody na wydzierżawienie nieruchomości dotychczasowemu dzierżawcy,
18) w sprawie wykupu gruntu, stanowiącego drogę, położonego w Osielsku,
19) w sprawie wykupu gruntów położonych w Osielsku,
20) w sprawie wykupu gruntu położonego w Osielsku,
21) w sprawie przyznania nieruchomości zamiennej.
9. Udzielenie odpowiedzi na złożone interpelacje.
10. Wolne wnioski i zapytania.
1. Otwarcie sesji.
2. Stwierdzenie quorum.
3. Przyjęcie porządku obrad.
4. Przyjęcie protokołu z poprzedniej sesji.
5. Sprawozdanie z pracy Wójta Gminy w okresie między sesjami, w tym z wykonania
uchwał.
6. Składanie interpelacji.
7. Zapytania do radnych powiatowych.
8. Podjęcie uchwał:
1) w sprawie zatwierdzenia sprawozdania z wykonania budżetu Gminy Osielsko za 2010r,
2) w sprawie absolutorium z tytułu wykonania budżetu gminy za rok 2010,
3)w sprawie zmiany budżetu gminy na rok bieżący,
4) w sprawie zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Osielsko na lata 2011-2016,
5) w sprawie zmiany uchwały o zaciągnięciu pożyczki z WFOŚiGW,
6) w sprawie zatwierdzenia rocznego sprawozdania finansowego Gminnej Biblioteki Publicznej w Osielsku,
7) w sprawie zatwierdzenia rocznego sprawozdania finansowego Gminnej Przychodni w
Osielsku,
8) w sprawie zatwierdzenia rocznego sprawozdania Gminnego Ośrodka Kultury w Osielsku,
9) w sprawie powołania Rady Społecznej przy Gminnej Przychodni w Osielsku,
10) w sprawie dopłaty dla taryfowej grupy odbiorców usług odprowadzania ścieków,
11) w sprawie powołania Zespołu do wyboru ławników na lata 2012-2015,
12) w sprawie tygodniowego obowiązkowego wymiaru zajęć niektórych nauczycieli,
13) w sprawie zmiany uchwały Nr VIII/80/10 Rady Gminy Osielsko w sprawie uchwalenia Rocznego programu współpracy z organizacjami pozarządowymi,
14) w sprawie sprzedaży działek położonych w Niemczu,
15) w sprawie sprzedaży działek położonych w Osielsku,
16) w sprawie ustanowienia służebności przesyłu na nieruchomości przy ul. Zatokowej,
17) w sprawie wyrażenia zgody na wydzierżawienie nieruchomości dotychczasowemu dzierżawcy,
18) w sprawie wykupu gruntu, stanowiącego drogę, położonego w Osielsku,
19) w sprawie wykupu gruntów położonych w Osielsku,
20) w sprawie wykupu gruntu położonego w Osielsku,
21) w sprawie przyznania nieruchomości zamiennej.
9. Udzielenie odpowiedzi na złożone interpelacje.
10. Wolne wnioski i zapytania.