W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Gminy Osielsko

 

ul. Szosa Gdańska 55A,

86-031 Osielsko

 

tel. (+48 52) 324 18 00

fax (+48 52) 324 18 03

e-mail: gmina@osielsko.pl

Serwis www: www.osielsko.pl

ePUAP: /4ivyi6y194/skrytka

 

NIP: 554-28-32-610
REGON: 092350688 

 

Kod teryt.: 0403062

Zapytanie ofertowe na świadczenie usługi cateringowej polegającej na przygotowaniu obiadów oraz przerwy kawowej dla uczestników zajęć w ramach Klubu Seniora

Osielsko, dnia 27 grudnia 2018r.
znak postępowania:PS.271.2.6.2108
 
ZAPYTANIE OFERTOWE
Zapraszamy do udziału w postępowaniu prowadzonym w trybie zapytania ofertowego na:
Świadczenie usługi cateringowej polegającej na przygotowaniu obiadów oraz przerwy kawowej dla uczestników zajęć w ramach Klubu Seniora utworzonego w ramach projektu
Dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko - Pomorskiego na lata 2014 - 2020 Oś Priorytetowa 9 Solidarne społeczeństwo, Działanie 9.1 Włączenie społeczne i rozwój usług społecznych w ramach ZIT, Poddziałania 9.1.2 Rozwój usług opiekuńczych w ramach ZIT
Postępowanie prowadzone na podstawie art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 z późn. zm.)– wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych kwoty 30 000 Euro
1.    Zamawiający:
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Osielsku
ul. Centralna 6a
86-031 Osielsko
2.    Opis przedmiotu zamówienia oraz zakres zamówienia:
55520000-1  Usługa dostarczania posiłków
55520000-6  Usługa przygotowania posiłków
Przedmiotem zamówienia jest:
Świadczenie usługi cateringowej podczas trwania zajęć w Klubie Seniora tzn. przygotowanie, dostawa przerwy kawowej i obiadów dla 20 osób - uczestników Klubu Seniora. Spotkania będą odbywały się na świetlicy w Maksymilianowie ul. Kościelna 2.
Zamówienie obejmuje świadczenie usługi od dnia podpisania umowy  do 31.03.2020 r. dla maksymalnie 20 osób w 2 dni robocze w tygodniu. Ostateczna wartość zamówienia i ilość zamówionych posiłków może ulec zmianie i uzależniona jest od wyników rekrutacji oraz frekwencji uczestników projektu w Klubu Seniora.
W ramach oferowanej usługi wykonawca zobowiązuje się do przygotowania, zapakowania w termosy i dostarczenie obiadu oraz przerwy kawowej dla uczestników projektu do świetlicy w Maksymilianowie.
 Obiad obejmuje: zupę, drugie danie, deser i napój (sok, woda, kompot). Szacuje się iż do końca trwania projektu tj. do dnia 31 marca 2020r. będzie zapotrzebowanie na 2160 obiadów.
Przerwa kawowa obejmuje przygotowanie: gorących napojów ( kawa, herbata czarna, herbata smakowa) z dodatkami ( mleko, cukier, cytryna), wody mineralnej, serwetek, drobnych przekąsek  ( typu: drożdżówki, ciasto, pączki, owoce, kanapki koktajlowe).
Szacuje się iż do końca trwania projektu tj. do dnie 31 marca 2020r. będzie zapotrzebowanie łącznie na 2160 przerw kawowych.
Opis przedmiotu zamówienia:
Zapewnienie obiadu wraz z napojem i deserem dla uczestników według poniższej gramatury:
·         Zupa – 300 ml
·         Mięso/ryba – 200 gr
·         Surówki 200 gr
·         Dodatki skrobiowe ( np. ziemniaki, frytki, ryż ) 150 gr
·         Napój – 200 ml ( np. sok, woda gazowana, niegazowana kompot)
·         Deser 100 gr ( np. budyń, kisiel, pana cota, galaretka).
Wartość kaloryczna posiłku nie może być niższa niż 800 kcal. dostarczane posiłki muszą posiadać odpowiednią temperaturę, nie niższą niż:
a) gorące zupy -75 °C,
b) gorące drugie dania - 70 °C,
c) sałatki i surówki - 4 °C
Zapewnienie serwisu kawowego dla uczestników projektu:
·  Kawa, herbata czarna, owocowa, mleko, cukier, cytryna – bez ograniczeń
·      Woda mineralna niegazowana/gazowana minimum po 1/2l na osobę
·      Rotacyjnie ( tzn. jeden z wymienionych poniżej produktów) na spotkanie zapewnienie na 1 osobę:
-        Drożdżówkę minimum 100 gr
-        Pączek minimum 100 gr
-        Owoce ( minimum po 2 sztuki np. banan lub 150 gr np. winogrono)
-        Ciasto ( minimum po 2 kawałki – 150 gr)
-        Kanapki koktajlowe mix ( minimum po 3 szt. na osobę składające się z pieczywa oraz np. wędlina, ser, pasty, łosoś, pomidor, ogórek świeży, papryka, kiełki, rzodkiewka).
Godzina dostawy posiłków:
- przerwa kawowa godz. 9.30
- obiad godz. 13.00
Wykonawca w ramach ceny posiłku określonej w ofercie oprócz dodatków zastosuje zamienniki dla osób, które nie jedzą ryby, jajek, sera żółtego, wędliny, drobiu, itp. Po uprzednim uzgodnieniu z Zamawiającym. Dodatkowo po zgłoszeniu przez Zamawiającego Wykonawca jest zobowiązany do dostosowania posiłków do niezbędnych wymagań dietetycznych takich jak np.:
• Dieta lekkostrawna
• Dieta cukrzycowa
• Dieta wątrobowa
• Dieta indywidualna zgodnie z zaleceniami lekarza/dietetyka.
Wykonawca zobowiązuje się przygotować posiłki z produktów zakupionych we własnym zakresie, wysokiej jakości bez dodatków preparatów zastępczych, preparatów zwiększających objętość i innych wpływających na zmianę smaku, zapachu, konsystencji potraw itp.
Wykonawca ma obowiązek przestrzegania zasad higieny przy sporządzaniu i dystrybucji posiłków i utrzymanie odpowiedniej temperatury posiłków oraz przewozu w przystosowanych do tego celu termosach oraz pojazdem dostosowanym do przewozu żywności.
Ponadto w związku ze świadczeniem usług cateringu Wykonawca jest zobowiązany do:
- używania wyłącznie produktów spełniający normy jakościowe produktów spożywczych,
- przechowywania i przygotowywania artykułów spożywczych zgodnie z ustawą z dnia 25 sierpnia 2016 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz.U.2010 nr 136 poz.914 ze zm.),
- dbania o to, by wszystkie posiłki były bezwzględnie świeże oraz charakteryzowały się wysoką jakością w odniesieniu do użytych składników,
- kontroli aktualnych badań sanitarno - epidemiologicznych pracowników mających kontakt z przygotowaniem, wydawaniem i transportem posiłków,
- zapewnienia transportu cateringu oraz podanie go zgodnie z wymaganiami sanitarnymi dotyczącymi żywności. Zamawiający zastrzega sobie w trakcie realizacji umowy prawo dostępu do wszystkich atestów na surowce, urządzenia, sprzęt, naczynia, opakowania transportowe wykorzystywane w procesie przygotowania i transportu posiłków oraz wyrywkowej kontroli gramatury potraw.
Do obowiązków Zamawiającego realizowanych przez personel własny należeć będzie mycie naczyń, sprzątanie pomieszczeń, w których spożywane będą posiłki, ponoszenie kosztów środków czyszczących i higienicznych zużywanych do sprzątania oraz zapewnienie zastawy stołowej tj. talerzy, filiżanek, szklanek, sztućców.
Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie  dostarczenie serwetek jednorazowych orazporcjowanie i wydawanie posiłków z termosów czy podgrzewaczy.
3.    Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty wraz z podaniem znaczenia kryteriów i sposobu oceny ofert oraz opis sposobu obliczenia ceny.Przy wyborze ofert Zamawiający będzie stosował następujące kryteria:
Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty spośród ofert niepodlegających odrzuceniu przy zastosowaniu poniższych kryteriów:Najniższa cena- 100%,
4.    Termin i miejsce realizacji zamówienia.

Miejsce:Świetlica, ul. Kościelna 2, 86-021 Maksymilianowo
Termin realizacji zamówienia:21-01-2019r. – 31.03.2020r.
Rozstrzygnięcie postępowania  i zlecenie realizacji zamówienia:  
Wybór najkorzystniejszej oferty zostanie dokonany niezwłocznie.
Po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi Oferentów, którzy złożyli oferty o wyborze najkorzystniejszej oferty, podając nazwę i adres Oferenta, którego ofertę wybrano. 
Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty zostanie zawarta umowa z Wykonawcą. W przypadku odmowy wykonania umowy przez wyłonionego Wykonawcę, dopuszcza się możliwość zawarcia przez Zamawiającego umowy z oferentem, którego oferta została porównana i oceniona jako kolejna najbardziej korzystna.
Zamawiający ma prawo do wezwań o wyjaśnienia zaoferowanej ceny oraz zamknięcia postępowania bez podawania przyczyny i wybrania którejkolwiek z ofert.
5.   Sposób przygotowania ofert, miejsce i termin ich składania:
Oferty należy składać w formie pisemnej do dnia 2 stycznia 2019r. do godz. 15.30
w sekretariacie Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Osielsku, ul. Centralna 6a, 86-031 Osielsko.
Dokumenty będą przyjmowane w dni powszednie w godzinach pracy ośrodka.
Zamawiający dopuszcza również składanie ofert faksem lub e-mailem.
nr fax 52-3813878
e mail  mzychlinska@gops.osielsko.pl
6.      Opis warunków udziału w postępowaniu:
Zamawiający wymaga w stosunku do Wykonawców przedstawienia w ofercie:
- wypełnionego  formularza ofertowego zgodnie z załącznikiem nr 1 >>pobierz
- oświadczenia załącznik nr 2 >>pobierz
- oświadczenie załącznik nr 3 >>pobierz
- aktualnego dokumentu potwierdzającego status Wykonawcy np. statut,
Oferta musi być podpisana przez uprawnionych do reprezentacji przedstawicieli Wykonawców wymienionych w rejestrze firmy lub działających na podstawie pełnomocnictwa.
Termin związania z ofertą: 30 dni od upływu terminu do składania ofert.
Wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty ponosi Wykonawca składający ofertę, niezależnie od wyniku postępowania.
7.    Sposób prowadzenia korespondencji w sprawie niniejszego zamówienia:
a)      pisemnie na adres: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Osielsku, ul. Centralna 6a, 86-031 Osielsko.
b)       faxem 52-3813878
c) e-mailem: mzychlinska@gops.osielsko.pl
d) osoby uprawnione do kontaktu z Oferentami:
-     Marzena Żychlińska, tel. 501347033
8.    Warunki płatności za przedmiot zamówienia: Zapłata wynagrodzenia na rzecz Wykonawcy będzie dokonywana w systemie miesięcznym.
9.    Warunki udziału w postępowaniu:

1. Zamawiający zastrzega, że o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie podmioty ekonomii społecznej. Podmiot ekonomii społecznej” należy rozumieć zgodnie
z definicją zawartą w Wytycznych w zakresie zasad realizacji przedsięwzięć w obszarze włączenia społecznego i zwalczania ubóstwa z wykorzystaniem środków Europejskiego Funduszu Społecznego i Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego na lata 2014-2020, tj.
1) przedsiębiorstwo społeczne, w tym spółdzielnia socjalna, o której mowa w ustawie z dnia 27 kwietnia 2006 r. o spółdzielniach socjalnych (Dz. U. poz. 651,z późn. zm.);
2) podmiot reintegracyjny, realizujący usługi reintegracji społecznej i zawodowej osób zagrożonych wykluczeniem społecznym:
a) CIS i KIS;
b) ZAZ i WTZ, o których mowa w ustawie z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych;
3) organizacja pozarządowa lub podmiot, o którym mowa w art. 3 ust. 3 pkt 1 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (Dz. U. z 2016 r. poz. 239, z późn. zm.);
4) podmiot sfery gospodarczej utworzony w związku z realizacją celu społecznego bądź dla którego leżący we wspólnym interesie cel społeczny jest racją bytu działalności komercyjnej. Grupę tę można podzielić na następujące podgrupy:
a) organizacje pozarządowe, o których mowa w ustawie z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, prowadzące działalność gospodarczą, z której zyski wspierają realizację celów statutowych;
b) spółdzielnie, których celem jest zatrudnienie tj. spółdzielnie pracy, inwalidów i niewidomych, działające w oparciu o ustawę z dnia 16 września 1982 r. - Prawo spółdzielcze (Dz. U. z 2016 r. poz. 21, z późn. zm.);
c) spółki non-profit, o których mowa w ustawie z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, o ile udział sektora publicznego w spółce wynosi nie więcej niż 50%.
Weryfikacja statusu Wykonawcy odbędzie się na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu ( stanowiący Załącznik nr 2) oraz aktualnego dokumentu potwierdzającego status Wykonawcy (np. statutu, odpisu Krajowego Rejestru Sądowego, z którego wynika posiadanie ww. statusu itp.) wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
2. Zamawiający wymaga aby oferent – PES wykazał się posiadanym doświadczeniem
w zakresie świadczenia usług lub dostaw  odpowiadających swoim rodzajem usługom lub dostawom określonych treścią z opisu przedmiotu Zamówienia.
Zamawiający uzna w/w warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca w okresie ostatniego roku przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), należycie wykonał (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje): min. 3 usługi odpowiadające przedmiotowi Zamówienia tj. wykonał usługi polegające na jak w zapytaniu.
10. Unieważnienie postępowania
Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania w przypadku gdy kwota oferty przewyższa wartość zabezpieczonych środków finansowych na realizację zamówienia.

Załączniki

>>pobierz doc, 31 kB
>>pobierz docx, 63 kB
>>pobierz docx, 35 kB

Powiadom znajomego