W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Gminy Osielsko

 

ul. Szosa Gdańska 55A,

86-031 Osielsko

 

tel. (+48 52) 324 18 00

fax (+48 52) 324 18 03

e-mail: gmina@osielsko.pl

Serwis www: www.osielsko.pl

ePUAP: /4ivyi6y194/skrytka

 

NIP: 554-28-32-610
REGON: 092350688 

 

Kod teryt.: 0403062

Zawiadomienie o terminie nadzwyczajnej sesji Rady Gminy Osielsko - 26 listopada 2024 r.

Na podstawie art. 20 ust. 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym  (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 1465 ze zm.) zwołuję nadzwyczajną sesję Rady Gminy w Osielsku z proponowanym porządkiem obrad: 

1. Otwarcie sesji,
2.Stwierdzenie quorum,
3. Przyjęcie porządku obrad,
4.Podjęcie uchwały w sprawie  zmiany budżetu gminy na rok 2024,
5. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej na lata 2024 –2037.
6. Podjęcie uchwały w sprawie w sprawie ustalenia wykazu wydatków, które nie wygasają z upływem roku budżetowego 2024. 
7.Podjęcie uchwały w sprawie uchwalenia rocznego programu współpracy z organizacjami pozarządowymi na 2025 r. 
8.Wnioski.

  Sesja Rady Gminy Osielsko odbędzie się dnia 26 listopada 2024 r. o godz. 16.00 w sali sesyjnej nr 8 Urzędu Gminy Osielsko, ul. Jana Pawła II 28 w Osielsku.

Załączniki

Powiadom znajomego