W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Gminy Osielsko

 

ul. Szosa Gdańska 55A,

86-031 Osielsko

 

tel. (+48 52) 324 18 00

fax (+48 52) 324 18 03

e-mail: gmina@osielsko.pl

Serwis www: www.osielsko.pl

ePUAP: /4ivyi6y194/skrytka

 

NIP: 554-28-32-610
REGON: 092350688 

 

Kod teryt.: 0403062

Zawiadomienie o terminie nadzwyczajnej sesji Rady Gminy Osielsko - 12 marca 2024 r.

  Na podstawie art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym   (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 40 ze zm.) oraz § 17 pkt 2 Statutu Gminy zwołuję nadzwyczajną sesję Rady Gminy w Osielsku z proponowanym porządkiem obrad:

1.      Otwarcie sesji,
2.      Stwierdzenie quorum,
3.      Przyjęcie porządku obrad,
4.      Podjęcie uchwały w sprawie  rozpatrzenia wniosku pracownika Urzędu Gminy Osielsko.
5.      Podjęcie uchwały w sprawie rozpatrzenia skargi mieszkanki Bożenkowa. 
6.      Wnioski.

             Sesja Rady Gminy Osielsko odbędzie się dnia 12 marca 2024 r. 
o godz. 15.00 w sali sesyjnej nr 8 Urzędu Gminy Osielsko, ul. Jana Pawła II 28 w Osielsku.

Powiadom znajomego