W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Gminy Osielsko

 

ul. Szosa Gdańska 55A,

86-031 Osielsko

 

tel. (+48 52) 324 18 00

fax (+48 52) 324 18 03

e-mail: gmina@osielsko.pl

Serwis www: www.osielsko.pl

ePUAP: /4ivyi6y194/skrytka

 

NIP: 554-28-32-610
REGON: 092350688 

 

Kod teryt.: 0403062

Demontaż, transport i unieszkodliwianie wyrobów zawierających azbest z terenu gminy Osielsko w 2017 roku.


OŚ. 605.1.2017                                                                            Osielsko, 16.05.2017 r.


Zaproszenie

Urząd Gminy Osielsko zaprasza do złożenia ofert zgodnie z  art. 4 pkt. 8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku (t.j. Dz. U. z 2015 r., poz. 2164 ze zm.) o wartości  poniżej 30 tys. euro.
Przedmiot zamówienia:
Demontaż, transport i unieszkodliwianie wyrobów zawierających azbest z terenu gminy Osielsko w 2017 roku.
Zakres rzeczowy w/w zadania:
- zapewnić usługę w zakresie demontażu transportu i unieszkodliwienia wyrobów zawierających azbest z  terenu Gminy Osielsko z 28 nieruchomości ( w tym demontaż transport i unieszkodliwienie dotyczy 12 nieruchomości a transport i unieszkodliwienie 16 nieruchomości) w ilości ok. 101,325 Mg (w tym demontaż transport i unieszkodliwienie dotyczy 64,650 Mg wyrobów azbestowych a transport i unieszkodliwienie 36,675 Mg, szczegółowa informacja w załączniku nr 1),
- zapewnić deponowanie odpadów na składowisku uprawnionym do przyjęcia odpadów zawierających azbest na stałe,
- opracować szczegółowy harmonogram prac,
- dokonać zgłoszenia przystąpienia do prac polegających na zabezpieczaniu lub usunięciu wyrobów zawierających azbest właściwemu organowi nadzoru budowlanego, właściwemu okręgowemu inspektorowi pracy oraz właściwemu państwowemu inspektorowi sanitarnemu zgodnie z § 6 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 2 kwietnia 2004 r. w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest (Dz.U. z 2004 r., Nr 71, poz. 649 ze zm.),
-wystawić kartę przekazania odpadu (Wzór 1) dla każdego posiadacza odpadów – na dzień 15.05.2017 r. jest to Załącznik nr 1 do Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 12 grudnia 2014 r. w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów (Dz.U. z 2014 r., poz. 1973),
- sporządzić protokół odbioru (Wzór 2) z każdym właścicielem nieruchomości,
- wystawić fakturę na Gminę Osielsko z trzydziestodniowym terminem płatności liczonym od dnia wpływu faktury do Urzędu Gminy Osielsko,
- wykonać protokół odbioru końcowego jako załącznik do faktury w którym winne być następujące dane : imię i nazwisko właściciela nieruchomości, adres nieruchomości z której został usunięty azbest, rzeczywiście unieszkodliwiona ilość azbestu i koszt jednostkowy netto i brutto.
Wymagania wobec przedsiębiorcy:
- prowadzi działalność związaną z usuwaniem i unieszkodliwianiem azbestu,
- dysponuje przeszkolonymi pracownikami oraz odpowiednim sprzętem do demontażu, transportu i unieszkodliwiania wyrobów zawierających azbest,
- posiada aktualną umowę z podmiotem uprawnionym do przyjęcia na składowisko wyrobów zawierających azbest,
- spełnia oraz stosuje przy wykonywaniu swojej działalności obowiązujące przepisy prawa w szczególności:
Ustawa z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 1987 ze zm.),
Ustawa z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (t.j. Dz. U. z 2017 r., poz. 519 ze zm.),
Ustawa z dnia 19 czerwca 1997 r. o zakazie stosowania wyrobów zawierających azbest (t.j. Dz. U. z 2004 r., Nr 3, poz. 20 ze zm.),
Ustawa z dnia 19 sierpnia 2011 r. o przewozie towarów niebezpiecznych (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 1834 ze zm.),
Rozporządzenie Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 14 października 2005 r. w sprawie zasad bezpieczeństwa i higieny pracy przy zabezpieczaniu i usuwaniu wyrobów zawierających azbest oraz programu szkolenia w zakresie bezpiecznego użytkowania takich wyrobów (Dz. U. z 2005 r., Nr 216, poz. 1824),
Rozporządzenie Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 2 kwietnia 2004 r. w sprawie sposobu i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest (Dz. U. z 2004 r., Nr 71, poz. 649 ze zm.)
Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 13 grudnia 2010 r. w sprawie wymagań w zakresie wyrobów zawierających azbest oraz wykorzystywania i oczyszczania instalacji lub urządzeń, w których były lub są wykorzystywane wyroby zawierające azbest (Dz. U. z 2011 r., Nr 8, poz. 31),
Rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 12 grudnia 2014 r. w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów (Dz. U. z 2014 r., poz. 1973).
 
Termin realizacji umowy do 31 sierpnia 2017 r.
Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
   
Oferty należy złożyć lub przesłać pocztą do dnia 26 maja 2017 r. do godz. 12:00 do sekretariatu Urzędu Gminy Osielsko na załączonym formularzu ofertowym.
Do ofert należy dołączyć:
1. Wypełniony Załącznik 1 z podaniem ceny netto i brutto dla każdej posesji oraz ceny łączne za transport i unieszkodliwienie wyrobów zawierających azbest, a także za demontaż, transport i unieszkodliwienie wyrobów zawierających azbest.
2. Kserokopię decyzji zezwalającej na prowadzenie działalności w zakresie demontażu transportu i unieszkodliwiania odpadów zawierających azbest oraz decyzji zezwalającej na transport w/w odpadów niebezpiecznych,
3. Kserokopie aktualnej umowy ze składowiskiem posiadającym odpowiednie zezwolenie na unieszkodliwianie odpadów zawierających azbest,
4. Oświadczenie o przeszkoleniu pracowników, którzy będą realizowali zadanie w zakresie BHP zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 14 października 2005 r. w sprawie zasad bezpieczeństwa i higieny pracy przy zabezpieczaniu i usuwaniu wyrobów zawierających azbest oraz programu szkolenia w zakresie bezpiecznego użytkowania takich wyrobów (Dz. U. z 2005 r., Nr 216, poz. 1824),
5. Kopie aktualnego odpisu z właściwego rejestru przedsiębiorców, w którym wskazany jest rodzaj działalności wykonywanej przez oferenta oraz osoby uprawnione do jego reprezentacji – wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
6. Kserokopię opłaconej polisy lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Brak któregokolwiek z wymienionych załączników skutkować będzie odrzuceniem. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
 
Po wyborze Wykonawcy z wybranym oferentem zostanie podpisana umowa.
Osoba do kontaktu:
Katarzyna Leszcz-Ziółkowska
Tel. 52/324 18 67

formularz ofertowy
Wzór 1.doc
wzór 2.doc
Zestawienie nieruchomości.xlsx
protokól z wyboru najkorzystniejszej oferty

Załączniki

Wzór 1.doc doc, 58 kB
wzór 2.doc doc, 26 kB

Powiadom znajomego