Zbieranie, transport i unieszkodliwianie zwłok bezdomnych zwierząt lub ich części z terenu Gminy Osielsko w 2017 roku.
Osielsko, 23.11.2016 r.
Urząd Gminy Osielsko zaprasza do złożenia oferty zgodnie z art. 4 pkt. 8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku (t.j. Dz. U. z 2015 r., poz. 2164) o wartości poniżej 30 tys. euro, na świadczenie usług z zakresu zbierania, transportu i unieszkodliwiania zwłok bezdomnych zwierząt lub ich części z terenu Gminy Osielsko.
Wymagania wobec przedsiębiorcy:
- sprzęt i środki transportu do wykonywania usługi,
- aktualne zezwolenie na zbieranie, transport i unieszkodliwianie zwłok bezdomnych zwierząt lub ich części lub aktualną umowę z firmą prowadzącą działalność w zakresie unieszkodliwiania padłych zwierząt.
W 2008 roku usunięto padlinę bezdomnych zwierząt 30 razy.
W 2009 roku usunięto padlinę bezdomnych zwierząt 34 razy.
W 2010 roku usunięto padlinę bezdomnych zwierząt 37 razy.
W 2011 roku usunięto padlinę bezdomnych zwierząt 21 razy.
W 2012 roku usunięto padlinę bezdomnych zwierząt 47 razy.
W 2013 roku usunięto padlinę bezdomnych zwierząt 37 razy.
W 2014 roku usunięto padlinę bezdomnych zwierząt 51 razy
W 2015 roku usunięto padlinę bezdomnych zwierząt 28 razy.
W okresie od 1 stycznia do 31 października 2016 roku usługę w tym zakresie wykonano 40 razy.
Prosimy o składanie ofert na koszt wykonania jednorazowej usługi zbierania, transportu i unieszkodliwiania zwłok bezdomnych zwierząt lub ich części z terenu Gminy Osielsko. Oferta winna zawierać ceny netto i brutto. Umowa zawarta zostanie na okres od 1 stycznia 2017 r. do 31 grudnia 2017 r. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
Oferty należy złożyć lub przesłać pocztą do dnia 5 grudnia 2016 r. do godz. 15:00 do Urzędu Gminy Osielsko, przesłać faksem na nr 52/324 18 03 lub drogą mailową na adres kasial@osielsko.pl