Urząd Gminy Osielsko


ul. Szosa Gdańska 55A,

86-031 Osielsko


tel. (+48 52) 324 18 00

fax (+48 52) 324 18 03

e-mail: gmina@osielsko.pl

Serwis www: www.osielsko.pl


NIP: 554-28-32-610
REGON: 092350688 


Kod teryt.: 0403062

Zarządzenie nr 41/2020

XML A pomniejsz czcionkę A standardowy rozmiar A powiększ czcionkę

Szczegóły

wydane przez Wójta Gminy

z dnia

w sprawie upoważnienia pracownika Urzędu Gminy Osielsko do sporządzania aktów pełnomocnictwa do głosowania w wyborach Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej zarządzonych na dzień 28 czerwca 2020 r.

Status Obowiązujące

Treść

Na podstawie art.56 § 1  ustawy z dnia 5 stycznia 2011 r. Kodeks wyborczy (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 684 i 1504 oraz z 2020 r. poz. 568.)  w związku z § 8 i 9 rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 28 lipca 2011 r. w sprawie sporządzania aktu pełnomocnictwa do głosowania w wyborach : do Sejmu Rzeczypospolitej Polskiej i do Senatu Rzeczypospolitej Polskiej, Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej, do Parlamentu Europejskiego w Rzeczypospolitej Polskiej, do organów stanowiących jednostek samorządu terytorialnego oraz wójtów, burmistrzów i prezydentów miast (Dz. U. z 2015 r. poz. 1724 z póź. zm.)  zarządzam co następuje:

§ 1.1. Upoważniam Panią Violettę Dąbrowską, Kierownika Referatu Spraw Obywatelskich do prowadzenia czynności związanych ze sporządzeniem aktów pełnomocnictw do głosowania przez wyborców:
1) niepełnosprawnych o znacznym lub umiarkowanym stopniu niepełnosprawności w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych,
2) którzy najpóźniej w dniu głosowania ukończą 60 lat – wpisanych do rejestru wyborców Gminy Osielsko lub posiadających zaświadczenie o prawie do głosowania w wyborach Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej, zarządzonych na dzień 28 czerwca 2020r. 
  2. Zakres upoważnienia, o którym mowa w ust. 1 upoważnia do:
1) przyjmowania wniosków o sporządzenie aktu pełnomocnictwa do głosowania,
2) sprawdzania, na podstawie dostępnych urzędowo dokumentów, czy wniosek, o którym mowa w pkt. 1 nie posiada wad i czy został złożony w terminie,
3) występowania do wyborcy z wezwaniem usunięcia wad we wniosku, 
4) sporządzenia aktu pełnomocnictwa do głosowania lub odmowy sporządzenia aktu pełnomocnictwa,
5) przyjmowania oświadczeń o cofnięciu pełnomocnictwa i sporządzenia protokołu potwierdzającego cofnięcie pełnomocnictwa,
6) prowadzenia wykazu sporządzonych pełnomocnictw.

§ 2. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

 

Powiadom znajomego

Powiadom znajomego

* Pole wymagane

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Zamknij