W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Gminy Osielsko

 

ul. Szosa Gdańska 55A,

86-031 Osielsko

 

tel. (+48 52) 324 18 00

fax (+48 52) 324 18 03

e-mail: gmina@osielsko.pl

Serwis www: www.osielsko.pl

ePUAP: /4ivyi6y194/skrytka

 

NIP: 554-28-32-610
REGON: 092350688 

 

Kod teryt.: 0403062

Osielsko: Budowa sieci drogowej Numer ogłoszenia: 20079 - 2008; data zamieszczenia: 30.01.2008 OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane 341B/3/07

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na Osielsko: Budowa sieci drogowej Numer ogłoszenia: 20079 - 2008; data zamieszczenia: 30.01.2008 OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane 341B/3/07
Status zamówienia rozstrzygnięte
Zamawiający UG Osielsko
Tryb zamówienia przetarg nieograniczony
Wartość zamówienia powyżej 14000 euro
Termin składania ofert
rozstrzygnięcie
rozstrzygniecie w pliku
Osielsko: Budowa sieci drogowej
Numer ogłoszenia: 20079 - 2008; data zamieszczenia: 30.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane


Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe. Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Osielsko, ul. Szosa Gdańska 55A, 86-031 Osielsko, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3813120 w. 22, fax 052 3813196. Adres strony internetowej zamawiającego: www.osielsko.pl www.bip.osielsko.pl I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa sieci drogowej. II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje. II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: CPV: 45000000-7 Roboty budowlane
Budowa sieci drogowej Zakres: Część 1 Zadanie 1 Budowa drogi w kierunku na Jarużyn Kolonię na odcinku 350 mb (od km 0+400 do km 0+750) Zadanie 2 Budowa ulicy Nobla w Niemczu na odcinku 200 mb (od km 0+200 do km 0+400) Zadanie 3 Modernizacja ulicy Rekreacyjnej na odcinku 320 mb Część 2 Zadanie 1 Budowa ulicy Krótkiej w Osielsku na odcinku 248 mb Zadanie 2 Budowa ulicy Botanicznej w Osielsku na odcinku 400 mb (od km 0+00 do km 0+400) II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7. II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2. II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 20.06.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA Informacja na temat wadium: Część 1: 9966.00 PLN Część 2: 21 751,83 PLN Formy wnoszenia wadium reguluje art. 45 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych oraz spełniający warunki określone w art. 22 ww. ustawy. Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożą oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub, którzy złożyli dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1 ww. ustawy zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana w oparciu o kompletność i prawidłowość złożonych wraz z formularzem oferty oświadczeń i dokumentów, jakich żąda Zamawiający i zostanie dokonana według formuły - spełnia - nie spełnia.Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Warunki ogólne 1) Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 i 24 ustawy Prawo zamówień publicznych stanowiący zał. Nr 1 do formularza oferty. Na potwierdzenie, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych: 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 3) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu przetargowym. 4) aktualnej informacji z KRK w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt 4-9 ustawy Prawo Zamówień Publicznych Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów wymienionych w pkt 2, 3, 4 - składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty te winny być wystawione w terminach analogicznych do odpowiadających im dokumentów wymienionych w pkt 2 i 3 oraz 4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w celu potwierdzenia spełnienia powyższych warunków, dokumenty wymienione powyżej winny być przedłożone przez każdego Wykonawcę. Dodatkowo, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zwarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia oraz załączyć pełnomocnictwo do oferty. 6.2. Warunki szczegółowe Na potwierdzenie, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 1) informacja o osobach, które będą wykonywać zamówienie - wykaz osób na formularzu zgodnym z treścią zał. Nr 4 do formularza oferty- Potencjał kadrowy. Informacja musi zawierać dane na temat kwalifikacji tej osoby. Do wykazu powinny być dołączone aktualne dokumenty stwierdzające, iż wskazana przez Wykonawcę osoba posiada wymagane uprawnienia budowlane oraz Przynależność do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa wraz z aktualną polisą oc w podziale na branże: - uprawnienia budowlane w specjalności drogowej bez ograniczeń 2) wykaz wykonanych, robót budowanych, w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia - na formularzu stanowiącym zał. Nr 3 do formularza oferty - a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania oraz odbiorców. Do wykazu należy załączyć dodatkowo dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (np. referencje, rekomendacje, listy polecające podpisane przez odbiorcę) UWAGA: Przedłożone dokumenty mogą być złożone w formie kserokopii potwierdzonej przez wykonawcę za zgodność z oryginałem na każdej ze stron. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub kopii notarialnie poświadczonej dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 6.3. Oprócz ww. dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu oferta powinna zawierać także: 1) Wypełniony Formularz Oferta 2) Pełnomocnictwo do podpisania oferty względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych Zamawiającemu w trakcie niniejszego postępowania. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie wskazywać czynności, do wykonywania, których pełnomocnik jest upoważniony. 3) Listę podwykonawców na zał. Nr 2 do formularza oferty - w przypadku gdy zamówienie będzie realizowane z udziałem podwykonawców. 4) oświadczenie o akceptowaniu treści projektu umowy 5) kosztorys ofertowy 6) aktualna polisa OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej 7) oświadczenie o udzieleniu gwarancji na wykonane roboty budowlane 8) potwierdzenie wniesienia wadium (polecenie przelewu bądź inny dokument)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.osielsko.pl Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Osielsko ul. Szosa Gdańska 55A 86-031 Osielsko. IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.02.2008 godzina 09:00, miejsce: Gmina Osielsko ul. Szosa Gdańska 55A 86-031 Osielsko. IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część 1. 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 1 Zadanie 1 Budowa drogi w kierunku na Jarużyn Kolonię na odcinku 350 mb (od km 0+400 do km 0+750) Zadanie 2 Budowa ulicy Nobla w Niemczu na odcinku 200 mb (od km 0+200 do km 0+400) Zadanie 3 Modernizacja ulicy Rekreacyjnej na odcinku 320 mb.2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7.3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 23.05.2008.4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część 2. 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 2 Zadanie 1 Budowa ulicy Krótkiej w Osielsku na odcinku 248 mb Zadanie 2 Budowa ulicy Botanicznej w Osielsku na odcinku 400 mb (od km 0+00 do km 0+400).2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7.3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.06.2008.4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
drogi w osielsku.part01.exe
drogi w osielsku.part02.rar
drogi w osielsku.part03.rar
drogi w osielsku.part04.rar
drogi w osielsku.part05.rar
drogi w osielsku.part06.rar
drogi w osielsku.part07.rar
drogi w osielsku.part08.rar
drogi w osielsku.part09.rar
drogi w osielsku.part10.rar
drogi w osielsku.part11.rar
drogi w osielsku.part12.rar
drogi w osielsku.part13.rar
drogi w osielsku.part14.rar
drogi w osielsku.part15.rar
drogi w osielsku.part16.rar
drogi w osielsku.part17.rar
drogi w osielsku.part18.rar
drogi w osielsku.part19.rar
drogi w osielsku.part20.rar
drogi w osielsku.part21.rar
drogi w osielsku.part22.rar
drogi w osielsku.part23.rar
drogi w osielsku.part24.rar
drogi w osielsku.part25.rar
drogi w osielsku.part26.rar
drogi w osielsku.part27.rar
drogi w osielsku.part28.rar

Dotyczy: Przetarg 341B/3/07 - Budowa sieci drogowej, zapytanie do SIWZ.



W toku postępowania jeden z Wykonawców złożył zapytanie ofertowe w brzmieniu:

„ Co zamawiający rozumie przez robotę budowlaną. Proszę podać rodzaj robót. Proszę również o podanie minimalnej ilości referencji jaką trzeba zamieścić w wykazie wykonanych robót.”

Zamawiający odpowiada:

Przez robotę budowlaną zgodnie art. 3 punkt 7 Ustawy Prawo budowlane przez robotę budowlaną należy rozumieć budowę, a także prace polegające na przebudowie, montażu, remoncie lub rozbiórce obiektu budowlanego. Przez rodzaj robót budowlanych Zamawiający rozumie roboty związane z budową dróg, natomiast nie wymaga by referencje dotyczyły konkretnie dróg wykonanych w technologii kostki betonowej lub nawierzchni asfaltowej.
Dokonując wykładni językowej Zamawiający wymaga minimalnie 2 referencji.

Jednocześnie Zamawiający dokonuje korekty brzmienia specyfikacji istotnych warunków zamówienia w punktach:

Było:
7.2. Oferta musi obejmować całość zamówienia - Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

Powinno być:
7.2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych to znaczy ofert na część 1 (zakres 3 zadania) osobno, część 2 (zakres 2 zadania) osobno, lub łącznie na obie,


Było:
2) wykaz wykonanych, robót budowanych, w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia – na formularzu stanowiącym zał. Nr 3 do formularza oferty - a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania oraz odbiorców. Do wykazu należy załączyć dodatkowo dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (np. referencje, rekomendacje, listy polecające podpisane przez odbiorcę)

(Zmiana) Powinno być:
2) wykaz wykonanych, robót budowanych, w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia – na formularzu stanowiącym zał. Nr 3 do formularza oferty - a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania oraz odbiorców. Do wykazu należy załączyć dodatkowo dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (np. referencje, rekomendacje, listy polecające podpisane przez odbiorcę)

Modyfikacja Siwz 2
Jest:

6.3. Oprócz ww. dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału
w postępowaniu oferta powinna zawierać także:
1) Wypełniony Formularz „Oferta”
2) Pełnomocnictwo do podpisania oferty względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych Zamawiającemu w trakcie niniejszego postępowania. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie wskazywać czynności, do wykonywania, których pełnomocnik jest upoważniony.
3) Listę podwykonawców na zał. Nr 2 do formularza oferty – w przypadku gdy zamówienie będzie realizowane z udziałem podwykonawców.
4) oświadczenie o akceptowaniu treści projektu umowy
5) kosztorys ofertowy
6) aktualna polisa OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej
7) oświadczenie o udzieleniu gwarancji na wykonane roboty budowlane
8) potwierdzenie wniesienia wadium/ polecenie przelewu bądź inny dokument/(Zmiana) Powinno być:

6.3. Oprócz ww. dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału
w postępowaniu oferta powinna zawierać także:
1) Wypełniony Formularz „Oferta”
2) Pełnomocnictwo do podpisania oferty względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych Zamawiającemu w trakcie niniejszego postępowania. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie wskazywać czynności, do wykonywania, których pełnomocnik jest upoważniony.
3) Listę podwykonawców na zał. Nr 2 do formularza oferty – w przypadku gdy zamówienie będzie realizowane z udziałem podwykonawców.
4) oświadczenie o akceptowaniu treści projektu umowy
5) kosztorys ofertowy
6) aktualna polisa OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej
7) oświadczenie o udzieleniu 3 letniej gwarancji na wykonane roboty budowlane
8) potwierdzenie wniesienia wadium/ polecenie przelewu bądź inny dokument/

Zmiana numeru postepowania z 341B/3/07 na 341B/3/08

Dotyczy: Budowa sieci drogowej, zapytanie do SIWZ nr 2 i 3.

W toku postępowania Wykonawcy złożyli zapytania ofertowe w brzmieniu:

1) „Zamawiający w pkt. 6.3.7) wymaga złożenia oświadczenia o udzieleniu gwarancji ma wykonane roboty budowlane, nie określając jednocześnie w żadnym dokumencie przetargowym na jaki okres ma zostać udzielona w/w gwarancja. W związku z powyższym proszę o modyfikacje specyfikacji istotnych warunków zamówienia poprzez wskazanie okresu gwarancji na wykonane roboty budowlane”
Zamawiający odpowiada:
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia została uszczegółowiona w zakresie zapytania.
2) „ W przedmiarze robót na ul. Krótka jest wykonanie warstwy wiążącej gr. 6 cm natomiast w Szczególe „A” – konstrukcja nawierzchni podana jest grubość warstwy wiążącej 7 cm – która wartość jest poprawna.
Zamawiający odpowiada:
Należy wykonać warstwę wiążącą zgodnie z przedmiarem.
3) „Jaki rodzaj masy bitumicznej jest wymagany na warstwę ścieralną na poszczególnych ulicach. (SMA czy beton asfaltowy) – brak szczegółów konstrukcyjnych na ul. Rekreacyjną i droga na Jarużyn.
Zamawiający odpowiada:
Wymaganym rodzajem masy bitumicznej na warstwę ścieralną jest beton asfaltowy.
Roboty na ulicy Rekreacyjnej realizowane są na podstawie zgłoszenia, Zamawiający nie posiada dokumentacji technicznej, a co za tym idzie szczegółów konstrukcyjnych.
W przypadku drogi na Jarużyn Kolonię dokumentacja techniczna nie zawiera szczegółu konstrukcyjnego.
4) „Jakie obrzeża betonowe maja być wybudowane na poszczególnych ulicach – przedmiar zakłada 6x20, szczegóły konstrukcyjne ul. Krótkiej i Botanicznej 8x25, ul. Nobla 8x20, natomiast brak szczegółów konstrukcyjnych na drogę na Jarużyn.
Zamawiający odpowiada:
Należy użyć obrzeży betonowych zgodnych z przedmiarem.
W przypadku drogi na Jarużyn Kolonię dokumentacja techniczna nie zawiera szczegółu konstrukcyjnego.
5) Czy miejsce wywozu ziemi zostanie wskazane przez Zamawiającego czy też określić trzeba je samemu.
Zamawiający odpowiada:
Zamawiający wskaże miejsce wywozu ziemi.

Rozstrzygnięcie:
rozstrzygniecie.doc

Załączniki

Powiadom znajomego