OPRACOWANIE ZMIANY MIEJSCOWEGO PLANU ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO NIEMCZ III
Wersja strony w formacie XMLZamówienie na | OPRACOWANIE ZMIANY MIEJSCOWEGO PLANU ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO NIEMCZ III |
---|---|
Status zamówienia | rozstrzygnięte |
Zamawiający | UG Osielsko |
Tryb zamówienia | przetarg nieograniczony |
Wartość zamówienia | poniżej kwot art 11 ust 8 UZP |
Termin składania ofert |
Osielsko: OPRACOWANIE ZMIANY MIEJSCOWEGO PLANU ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO NIEMCZ III
Numer ogłoszenia: 254952 - 2007; data zamieszczenia: 20.12.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Osielsko, ul. Szosa Gdańska 55A, 86-031 Osielsko, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3813120 w. 22, fax 052 3813196.
- Adres strony internetowej zamawiającego: bip.osielsko.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: OPRACOWANIE ZMIANY MIEJSCOWEGO PLANU ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO NIEMCZ III.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia publicznego jest opracowanie projektu: zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego osiedla mieszkaniowego Niemcz III w Niemczu, uchwalonego Uchwałą Rady Gminy Nr I/1/99 z dnia 25 stycznia 1999 r., opublikowany w Dzienniku Urzędowym Województwa Kujawsko - Pomorskiego Nr 13, poz.69 z dnia 4 marca 1999 r., obejmującego teren o powierzchni 100 ha przeznaczonego w Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy na cele mieszkaniowe - jednostka strukturalna Osielsko-Niemcz 1.6.M
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.25.00.00-6.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.11.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: brak.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy:
a) spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych
i posiadają uprawnienia wymagane przepisami Prawa Budowlanego, b) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych c) złożyli wszystkie wymagane dokumenty określone w pkt 6. 2. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana: a) według formuły: spełnia - nie spełnia tj. na podstawie analizy załączonych dokumentów potwierdzających spełnianie warunków uczestnictwa w postępowaniu, jako minimum kwalifikujące do udziału w postępowaniu, b) niespełnienie chociażby jednego z warunków będzie skutkować wykluczeniem Wykonawcy z postępowania, przy czym Zamawiający wezwie na podstawie art. 26 ust 3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. do uzupełnienia tych dokumentów lub oświadczeń. c) dopuszcza się składanie kserokopii dokumentów poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osoby uprawnione do reprezentacji podmiotu ujawnione w KRS lub w zgłoszeniu do ewidencji działalności gospodarczej. - Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć
wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w
postępowaniu: a) oferta sporządzona na formularzu oferty stanowiącym załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia,
b) oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych
, c) oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych , d) aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, e) aktualnej informacji (data wystawienia nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed terminem składania ofert) z KRK w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt 4-9 ustawy Prawo Zamówień Publicznych zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 07.04.2004 r. w sprawie dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich mogą żądać zamawiający od wykonawców, f) zaświadczenia od właściwego: - naczelnika Urzędu Skarbowego - oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzających, ze oferent nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert, g) dokumenty stwierdzające, że projektant prowadzący ma co najmniej 5-cio letnie doświadczenie w samodzielnym projektowaniu przestrzeni i że osoby, które będą wykonywać zamówienie posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakła¬dają obowiązek posiadania takich uprawnień, a w szczególności aktualne zaświadczenie o przynależności głównego projektanta planu do Izby Urbanistów, wraz z umową dokumentującą jego zatrudnienie w przedsiębiorstwie wykonawcy oraz jego polisą OC w zakresie wykonywanej działalności, h) wykaz prac planistycznych wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat w tym co najmniej jedno opracowanie studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania lub zmiany studium, popartych referencjami z określeniem powierzchni w hektarach oraz ich wartości, i) przykładowy, opracowany przez wykonawcę miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego o powierzchni co najmniej 30 hektarów, j) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, posiadanych przez wykonawcę, z załączeniem kopii posiada¬nych licencji na oprogramowanie, którym wykonawca będzie się posługiwał przy realizacji zamówienia, k) aktualna polisa OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej wykonawcy. l) oświadczenie o akceptowaniu treści projektu umowy, m) wykaz podwykonawców a w razie ich braku oświadczenie o wykonaniu prac siłami własnymi
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.osielsko.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Osielsko ul. Szosa Gdańska 55A 86-031 Osielsko.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.01.2008 godzina 09:00, miejsce: Gmina Osielsko ul. Szosa Gdańska 55A 86-031 Osielsko.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).