W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Gminy Osielsko

 

ul. Szosa Gdańska 55A,

86-031 Osielsko

 

tel. (+48 52) 324 18 00

fax (+48 52) 324 18 03

e-mail: gmina@osielsko.pl

Serwis www: www.osielsko.pl

ePUAP: /4ivyi6y194/skrytka

 

NIP: 554-28-32-610
REGON: 092350688 

 

Kod teryt.: 0403062

Roboty budowlane na terenie Gminy Osielsko

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na Roboty budowlane na terenie Gminy Osielsko
Status zamówienia unieważnione
Zamawiający Urząd Gminy Osielsko
Tryb zamówienia przetarg nieograniczony
Wartość zamówienia powyżej 14 000 euro
Termin składania ofert
unieważnienie
W dniu 9.11.2007 roku o godzinie 9:00 upłynął termin składania ofert w postępowaniu przetargowym na roboty budowlane na terenie Gminy Osielsko. Do przetargu nie przystąpił żaden Wykonawca, nie złożono ofert. W związku z powyższym, Zamawiający unieważnia przetarg na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 13 kwietnia 2007 r. (Dz. U. Nr 82, poz 560)

Osielsko: Roboty budowlane na terenie Gminy Osielsko
Numer ogłoszenia: 196705 - 2007; data zamieszczenia: 17.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Osielsko, ul. Szosa Gdańska 55A, 86-031 Osielsko, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3813120 w. 22, fax 052 3813196.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.osielsko.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty budowlane na terenie Gminy Osielsko.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 1 ROBOTY DEKARSKO - DOCIEPLENIOWE 1. W GOSPODARCE MIESZKANIOWEJ objęte 7% pod. VAT: a) Osielsko ul. Centralna 7 - docieplenie ściany północnej starej części szkoły b) Osielsko ul. Centralna 6 - docieplenie dachu z wymianą pokrycia dachowego na papę termozgrzewalną ok. 173 mb c) Żołędowo ul. Bydgoska 31 - wykonanie wentylacji w mieszkaniach nr 1,2,4,5,6,7,8,9,10. d) Żołędowo ul. Wierzbowa 6 - mieszk. Nr 1 wykonanie wentylacji kuchni 2. W GOSPODARCE KOMUNALNEJ objęte 22% pod. VAT a) Osielsko ul. Centralna 6 - naprawa pokrycia dachowego nad pomieszczeniem Księgowej i garażami ok. 154 m2 - naprawa pokrycia dachowego nad pomieszczeniem kotłowni ok. 221 m2 3. W URZĘDZIE GMINY objęte 22% pod. VAT a) Kotłownia - remont dachu nad kotłownią ok. 83 m2 Zadanie 2 ZADANIE - ROBOTY OGÓLNOBUDOWLANE I ELEKTRYCZNE 1. W GOSPODARCE MIESZKANIOWEJ objęte 7% pod. VAT: a) Żołędowo ul. Bydgoska 26 - remont zasilania elektrycznego budynku mieszkalnego - mieszk. Nr 1 wykonanie wentylacji kuchni, wymiana okien z zachowaniem identycznych podziałów jak w oknach istniejących b) Żołędowo ul. Bydgoska 31 - wymiana podłogi w pokoju mieszkania nr 10 c) Żołędowo ul. Wierzbowa 6 - mieszkanie nr 1 wymiana okien drewnianych na PCV 2. W GOSPODARCE KOMUNALNEJ objęte 22% pod. VAT a) Świetlica Niemcz: - remont tarasu b) Świetlica Jarużyn - zmiana zasilania na 3 - fazowe 3. W URZĘDZIE GMINY objęte 22% pod. VAT a) ul. Szosa Gdańska 55A - remont pokoju nr 15 (osadzenie schodów, malowanie kucie otworów pod drzwi, inst. Elektryczna, osadzenie drzwi)

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 08.12.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Brak wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy: a) spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych b) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych c) złożyli wszystkie wymagane dokumenty. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana: a) według formuły: spełnia - nie spełnia tj. na podstawie analizy załączonych dokumentów potwierdzających spełnianie warunków uczestnictwa w postępowaniu, jako minimum kwalifikujące do udziału w postępowaniu, b) zamawiający wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 Ustawy, lub którzy złożyli dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1 Ustawy, zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania; oświadczenia lub dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu wyznaczonym przez zamawiającego jako termin uzupełnienia oświadczeń lub dokumentów. c) dopuszcza się składanie kserokopii dokumentów poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osoby uprawnione do reprezentacji podmiotu ujawnione w KRS lub w zgłoszeniu do ewidencji działalności gospodarczej.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) oferta sporządzona na formularzu oferty stanowiącym załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2006 r. Nr 164, poz. 1163, Nr 170, poz. 1217 i Nr 227, poz. 1658 oraz z 2007 r. Nr 64, poz. 427 i Nr 82, poz. 560), b) oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2006 r. Nr 164, poz. 1163, Nr 170, poz. 1217 i Nr 227, poz. 1658 oraz z 2007 r. Nr 64, poz. 427 i Nr 82, poz. 560), c) aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, d) aktualnej informacji (data wystawienia nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed terminem składania ofert) z KRK w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt 4-9 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2006 r. Nr 164, poz. 1163, Nr 170, poz. 1217 i Nr 227, poz. 1658 oraz z 2007 r. Nr 64, poz. 427 i Nr 82, poz. 560) zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 07.04.2004 r. w sprawie dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich mogą żądać zamawiający od wykonawców, e) zaświadczenia od właściwego: - naczelnika Urzędu Skarbowego - oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzających, ze oferent nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert, f) wykaz osób odpowiedzialnych za realizacje zamówienia wraz z kserokopiami uprawnień budowlanych, aktualnych zaświadczeń o przynależności do Izby Techników i Inżynierów Budownictwa z posiadanym aktualnym ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej tych osób z podziałem na branże: - w zakresie elektrycznym ( dla zadania 2) - w zakresie konstrukcyjno budowlanym (dla zadania 1 i 2) wykaz sprzętu będącego w dyspozycji lub w posiadaniu Wykonawcy, będącego koniecznym do wykonania zamówienia wykaz robót budowlanych wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat, zbliżonych co do zakresu i wartości objętych zamówieniem, poparty referencjami, g) oświadczenie o akceptowaniu treści projektu umowy h) kosztorys ofertowy i) polisę OC od prowadzonej działalności gospodarczej j) wykaz podwykonawców k) oświadczenie o udzieleniu gwarancji na okres co najmniej 3 lat od dnia odbioru końcowego wykonanych robót. UWAGA: Przedłożone dokumenty mogą być złożone w formie kserokopii potwierdzonej przez wykonawcę za zgodność z oryginałem na każdej ze stron. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub kopii notarialnie poświadczonej dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: https://bip.osielsko.pl/

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Osielsko ul. Szosa Gdańska 55A 86-031 Osielsko.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.11.2007 godzina 09:00, miejsce: Gmina Osielsko ul. Szosa Gdańska 55A 86-031 Osielsko.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 1 ROBOTY DEKARSKO - DOCIEPLENIOWE 1. W GOSPODARCE MIESZKANIOWEJ objęte 7% pod. VAT: a) Osielsko ul. Centralna 7 - docieplenie ściany północnej starej części szkoły b) Osielsko ul. Centralna 6 - docieplenie dachu z wymianą pokrycia dachowego na papę termozgrzewalną ok. 173 mb c) Żołędowo ul. Bydgoska 31 - wykonanie wentylacji w mieszkaniach nr 1,2,4,5,6,7,8,9,10. d) Żołędowo ul. Wierzbowa 6 - mieszk. Nr 1 wykonanie wentylacji kuchni 2. W GOSPODARCE KOMUNALNEJ objęte 22% pod. VAT a) Osielsko ul. Centralna 6 - naprawa pokrycia dachowego nad pomieszczeniem Księgowej i garażami ok. 154 m2 - naprawa pokrycia dachowego nad pomieszczeniem kotłowni ok. 221 m2 3. W URZĘDZIE GMINY objęte 22% pod. VAT a) Kotłownia - remont dachu nad kotłownią ok. 83 m2.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 2 ZADANIE - ROBOTY OGÓLNOBUDOWLANE I ELEKTRYCZNE 1. W GOSPODARCE MIESZKANIOWEJ objęte 7% pod. VAT: a) Żołędowo ul. Bydgoska 26 - remont zasilania elektrycznego budynku mieszkalnego - mieszk. Nr 1 wykonanie wentylacji kuchni, wymiana okien z zachowaniem identycznych podziałów jak w oknach istniejących b) Żołędowo ul. Bydgoska 31 - wymiana podłogi w pokoju mieszkania nr 10 c) Żołędowo ul. Wierzbowa 6 - mieszkanie nr 1 wymiana okien drewnianych na PCV 2. W GOSPODARCE KOMUNALNEJ objęte 22% pod. VAT a) Świetlica Niemcz: - remont tarasu b) Świetlica Jarużyn - zmiana zasilania na 3 - fazowe 3. W URZĘDZIE GMINY objęte 22% pod. VAT a) ul. Szosa Gdańska 55A - remont pokoju nr 15 (osadzenie schodów, malowanie kucie otworów pod drzwi, inst. Elektryczna, osadzenie drzwi).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 08.12.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
przetarg - 341B - 23 - 07 - roboty budowlane na terenie Gminy osielsko.exe
SIWZ.zip

Załączniki

SIWZ.zip zip, 140 kB

Powiadom znajomego