Informacja

W tym katalogu znajdują się informacje, jak załatwić sprawy w Urzędzie Gminy Osielsko. Poszczególne kategorie spraw zostały pogrupowane w oddzielnych podkatalogach. Opis załatwienia danej sprawy jest nazwany KARTĄ USŁUGI.  Aby zapoznać się ze szczegółowym opisem załatwienia sprawy należy kliknąć na odpowieni podkatalog: Podatki, Ewidencja działaności gospodarczej, USC i dowody osobiste, Nieruchomości i zagospodarowanie przestrzenne, Ochrona środowiska, Dodatki mieszkaniowe, Sprzedaż i podawanie napojów alkoholowych, Ewidencja ludności - obowiązek meldunkowy, Organizacje pozarządowe, Dostęp do informacji nieudostępnionej w BIP, Składanie wniosków, petycji, skarg.
Dokumenty zamieszczone w bip w postaci plików można otworzyć za pomocą darmowego pakietu oprogramowania biurowego open office który dostępny jest na stronach:
http://download.openoffice.org/index.html

Uwaga:
Aby można było złożyć wniosek do Urzędu w formie elektronicznej, konieczne jest :
•    posiadanie elektronicznego podpisu kwalifikowanego w celu elektronicznego podpisania przesyłanych dokumentów.
•    założenie indywidualnego konta na platformie ePUAP (konto jest bezpłatne).
ELEKTRONICZNA SKRZYNKA PODAWCZA Urzędu Gminy Osielsko jest dostępna na portalu ePUAP ( Elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej) http://epuap.gov.pl

Metody dostarczania dokumentów elektronicznych do Urzędu:
1.    Przekazanie dokumentu poprzez wypełnienie formularza bądź dołączenie podpisanego dokumentu on-line poprzez ePUAP - w każdym czasie;
2.    Dostarczenie dokumentów w formie elektronicznej w godzinach pracy Urzędu (tj. poniedziałek - piątek: 7:30 – 15:30 do Punktu Informacyjnego pełniącego jednocześnie rolę punktu podawczego mieszczącego się na parterze Urzędu Gminy Osielsko na następujących nośnikach danych:
•    Pamięć masowa USB 1.1 lub 2.0
•    Płyta CD-RW
Wymienione nośniki muszą mieć możliwość zapisu Urzędowego Poświadczenia Odbioru.
Wymagania dla dokumentów elektronicznych dostarczanych do Urzędu:
1.    Dokumenty elektroniczne muszą być podpisane ważnym, kwalifikowanym podpisem cyfrowym w formacie Xades-Bes
2.    Akceptowalne formaty załączników to:
  •    ODT, DOC, RTF,
  •    ODS, XLS,
  •    CSV
  •    TXT
  •    GIF, BMP, JPG, PNG
  •    PDF
  •    ZIP, RAR (archiwa muszą być w postaci „otwartej” niezabezpieczonej hasłem, mogą zawierać wyłącznie akceptowalne formaty załączników)
3.    Wielkość wszystkich załączników dołączonych do jednego formularza (dokumentu elektronicznego) nie może przekroczyć 3MB.
4.    dokumenty lub nośniki zawierające oprogramowanie złośliwe będą automatycznie odrzucane i nie zostaną rozpatrzone.


Informacja ogólna o opłatach 1 (95kB) plik

Wytworzył: Domańska Maria (1 października 2007)
Opublikował: Klimek Wiesława (1 października 2007, 14:51:05)

Ostatnia zmiana: Klimek Wiesława (29 października 2008, 15:11:16)
Zmieniono: korekta rodzaju linku

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 32490

wersja do zapisu wersja do druku

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

Zamknij