W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Gminy Osielsko

 

ul. Szosa Gdańska 55A,

86-031 Osielsko

 

tel. (+48 52) 324 18 00

fax (+48 52) 324 18 03

e-mail: gmina@osielsko.pl

Serwis www: www.osielsko.pl

ePUAP: /4ivyi6y194/skrytka

 

NIP: 554-28-32-610
REGON: 092350688 

 

Kod teryt.: 0403062

Zawiadomienie o terminie sesji Rady Gminy Osielsko - 1 grudnia 2015 r.

Sesja Rady Gminy odbędzie się dnia  1 grudnia 2015 r.  o godz. 14.00
w sali Nr 8 Urzędu Gminy Osielsko ( USC)



1. Otwarcie sesji.                                                                                                   
2. Stwierdzenie quorum.
3. Przyjęcie porządku obrad.
4.  Przyjęcie protokołów z poprzednich sesji.
5. Sprawozdanie z pracy Wójta Gminy w okresie między sesjami, w tym z wykonania  uchwał.
6. Składanie interpelacji.
7. Zapytania do radnych powiatowych.
8. Podjęcie uchwał:   
   1) w sprawie zmiany budżetu gminy na rok bieżący,
   2) w sprawie zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Osielsko,
   3) w sprawie współdziałania z gm. Dobrcz w zakresie ochrony p-poż, >>pobierz
   4)  w sprawie określenia wysokości stawek podatku od nieruchomości>>pobierz
   5)  w sprawie opłaty targowej, >>pobierz
   6)  w sprawie określenia wysokości stawek podatku od środków transportowych,
        >>pobierz załączniki
   7) w sprawie zarządzenia poboru podatków, wyznaczenia inkasentów i określenie
       wysokości wynagrodzenia za inkaso >>pobierz
    8) w  sprawie ustalenia wzorów formularzy informacji i deklaracji podatkowych (DL-1, DN1,  
      DR-1, IN-1, D-1A, D-1B, IN-1A), >>pobierz
    9)  w sprawie uchwalenia Rocznego programu współpracy z organizacjami pozarządowymi
       na 2016 r., >>pobierz
   10)   w sprawie trybu udzielania i rozliczania dotacji dla niepublicznych przedszkoli
       oraz trybu kontroli ich wykorzystania, >>pobierz
   11)   w sprawie zmiany uchwały ustalającej zasady udzielania dotacji na prace
         konserwatorskie, >>pobierz
   12)    w sprawie  wykupu gruntu w Jarużynie pod drogę, >>pobierz
   13) w sprawie wykupu i darowizny gruntu stanowiącego drogę, położonego
       w Jarużynie, >>pobierz
   14) w sprawie wykupu gruntów w Żołędowie pod drogę, >>pobierz
   15)  w sprawie wyrażenia zgody na sprzedaż użytkownikowi wieczystemu nieruchomości
         gruntowej w  Bożenkowie, >>pobierz
   16) w sprawie wyrażenia zgody na sprzedaż użytkownikowi wieczystemu nieruchomości 
        gruntowej w  Żołędowie. >>pobierz
 9. Udzielenie odpowiedzi na złożone interpelacje.
10. Wolne wnioski i zapytania.
 

Załączniki

>>pobierz docx, 14 kB
>>pobierz doc, 56 kB
>>pobierz doc, 42 kB
>>pobierz doc, 37 kB
>>pobierz doc, 38 kB
>>pobierz doc, 90 kB
>>pobierz docx, 71 kB
>>pobierz doc, 26 kB
>>pobierz doc, 27 kB
>>pobierz doc, 30 kB
>>pobierz doc, 29 kB
>>pobierz doc, 38 kB
>>pobierz doc, 37 kB
>>pobierz doc, 41 kB
załączniki xlsx, 34 kB

Powiadom znajomego