W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Gminy Osielsko

 

ul. Szosa Gdańska 55A,

86-031 Osielsko

 

tel. (+48 52) 324 18 00

fax (+48 52) 324 18 03

e-mail: gmina@osielsko.pl

Serwis www: www.osielsko.pl

ePUAP: /4ivyi6y194/skrytka

 

NIP: 554-28-32-610
REGON: 092350688 

 

Kod teryt.: 0403062

Zapytanie ofertowe na świadczenie usługi transportu dla uczestników Klubu Seniora



Osielsko, dnia 3 stycznia 2019r.
znak postępowania:PS.271.2.20.2019
 
ZAPYTANIE OFERTOWE
Zapraszamy do udziału w postępowaniu prowadzonym w trybie zapytania ofertowego na: świadczenie usługi transportu dla uczestników zajęć w ramach Klubu Seniora utworzonego w ramach projektu dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko - Pomorskiego na lata 2014 - 2020 Oś Priorytetowa 9 Solidarne społeczeństwo, Działanie 9.1 Włączenie społeczne i rozwój usług społecznych w ramach ZIT, Poddziałania 9.1.2 Rozwój usług opiekuńczych w ramach ZIT
Postępowanie prowadzone na podstawie art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 z późn. zm.) – wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych kwoty 30 000 Euro
1.    Zamawiający:
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Osielsku
ul. Centralna 6a
86-031 Osielsko
2.    Opis przedmiotu zamówienia oraz zakres zamówienia:
 a) Wynajęcie autobusu/busa- na okres 15 miesięcy od stycznia 2019r. do marca 2020r.
W ramach projektu Wnioskodawca zaplanował wynajęcie autobusu/busa w celu dowożenia 20 uczestników projektu zamieszkałych na terenie gminy Osielsko na zajęcia w Klubie Seniora mieszczącym się w świetlicy w Maksymilianowie  oraz odwożenia do miejsc zamieszkania uczestników - w celu niwelowania bariery związanej z trudnościami w przemieszczaniu się osób starszych oraz bariery finansowej osób wykluczonych społecznie/zagrożonych wykluczeniem. Autobus/bus dostosowany do przewożenia  osób niepełnosprawnych. Zajęcia w Klubie Seniora będę odbywały się średnio 2 razy w tygodniu.  
W 2019r. przewidziano 96 kursów, zaś w 2020r. 24 kursy.

b) Wynajęcie autokaru –  raz w miesiącu w okresie od stycznia 2019r. do marca 2020r.
W ramach zadania Wnioskodawca zaplanował wynajęcie autobusu/busa, aby uczestnicy mogli dojechać  ze świetlicy w Maksymilianowie do Bydgoszczy i uczestniczyć w wydarzeniach kulturalnych (wyjazdy do filharmonii/kina/teatru). Na wycieczki każdy z 20 uczestników Klubu Seniora może zabrać osobę towarzyszącą.
W 2019r. przewidziano 12 kursów, zaś w 2020r. 3 kursy, dla 40 osób plus animator z Klubu Seniora. 
3.    Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty wraz z podaniem znaczenia kryteriów i sposobu oceny ofert oraz opis sposobu obliczenia ceny. Przy wyborze ofert Zamawiający będzie stosował następujące kryteria:
Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty spośród ofert niepodlegających odrzuceniu przy zastosowaniu poniższych kryteriów: Najniższa cena - 100%,
4.    Termin i miejsce realizacji zamówienia.
Miejsce: Świetlica, ul. Kościelna 2, 86-021 Maksymilianowo
Termin realizacji zamówienia: 21-01-2019r. – 31.03.2020r.
Rozstrzygnięcie postępowania  i zlecenie realizacji zamówienia:  
Wybór najkorzystniejszej oferty zostanie dokonany niezwłocznie.
Po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi Oferentów, którzy złożyli oferty o wyborze najkorzystniejszej oferty, podając nazwę i adres Oferenta, którego ofertę wybrano. 
Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty zostanie zawarta umowa z Wykonawcą. W przypadku odmowy wykonania umowy przez wyłonionego Wykonawcę, dopuszcza się możliwość zawarcia przez Zamawiającego umowy z oferentem, którego oferta została porównana i oceniona jako kolejna najbardziej korzystna.
Zamawiający ma prawo do wezwań o wyjaśnienia zaoferowanej ceny oraz zamknięcia postępowania bez podawania przyczyny i wybrania którejkolwiek z ofert.
5.                  Sposób przygotowania ofert, miejsce i termin ich składania:
Oferty należy składać w formie pisemnej do dnia 8 stycznia 2019r. do godz. 15.30
w sekretariacie Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Osielsku, ul. Centralna 6a, 86-031 Osielsko.
Dokumenty będą przyjmowane w dni powszednie w godzinach pracy ośrodka.
Zamawiający dopuszcza również składanie ofert faksem lub e-mailem.
nr  fax 52-3813878
e mail  mzychlinska@gops.osielsko.pl
O zachowaniu terminu decyduje data wpływu do siedziby GOPS w Osielsku.
6.      Opis warunków udziału w postępowaniu:
Zamawiający wymaga w stosunku do Wykonawców przedstawienia w ofercie:
- wypełnionego  formularza ofertowego zgodnie z załącznikiem nr 1 pobierz
- oświadczenia załącznik nr 2 pobierz
- oświadczenie załącznik nr 3 pobierz
- aktualnego dokumentu potwierdzającego status Wykonawcy np. statut,
Oferta musi być podpisana przez uprawnionych do reprezentacji przedstawicieli Wykonawców wymienionych w rejestrze firmy lub działających na podstawie pełnomocnictwa.
Termin związania z ofertą: 30 dni od upływu terminu do składania ofert.
Wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty ponosi Wykonawca składający ofertę, niezależnie od wyniku postępowania.
7.    Sposób prowadzenia korespondencji w sprawie niniejszego zamówienia:
a)      pisemnie na adres: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Osielsku, ul. Centralna 6a, 86-031 Osielsko.
b)       faxem 52-3813878
c) e-mailem: mzychlinska@gops.osielsko.pl
d) osoby uprawnione do kontaktu z Oferentami:
-     Marzena Żychlińska, tel. 501347033
8.    Warunki płatności za przedmiot zamówienia: Zapłata wynagrodzenia na rzecz Wykonawcy będzie dokonywana w systemie miesięcznym.
9.    Warunki udziału w postępowaniu:
1. Zamawiający zastrzega, że o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie podmioty ekonomii społecznej. Podmiot ekonomii społecznej” należy rozumieć zgodnie
z definicją zawartą w Wytycznych w zakresie zasad realizacji przedsięwzięć w obszarze włączenia społecznego i zwalczania ubóstwa z wykorzystaniem środków Europejskiego Funduszu Społecznego i Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego na lata 2014-2020, tj.
1) przedsiębiorstwo społeczne, w tym spółdzielnia socjalna, o której mowa w ustawie z dnia 27 kwietnia 2006 r. o spółdzielniach socjalnych (Dz. U. poz. 651, z późn. zm.);
2) podmiot reintegracyjny, realizujący usługi reintegracji społecznej i zawodowej osób zagrożonych wykluczeniem społecznym:
a) CIS i KIS;
b) ZAZ i WTZ, o których mowa w ustawie z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych;
3) organizacja pozarządowa lub podmiot, o którym mowa w art. 3 ust. 3 pkt 1 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (Dz. U. z 2016 r. poz. 239, z późn. zm.);
4) podmiot sfery gospodarczej utworzony w związku z realizacją celu społecznego bądź dla którego leżący we wspólnym interesie cel społeczny jest racją bytu działalności komercyjnej. Grupę tę można podzielić na następujące podgrupy:
a) organizacje pozarządowe, o których mowa w ustawie z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, prowadzące działalność gospodarczą, z której zyski wspierają realizację celów statutowych;
b) spółdzielnie, których celem jest zatrudnienie tj. spółdzielnie pracy, inwalidów i niewidomych, działające w oparciu o ustawę z dnia 16 września 1982 r. - Prawo spółdzielcze (Dz. U. z 2016 r. poz. 21, z późn. zm.);
c) spółki non-profit, o których mowa w ustawie z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, o ile udział sektora publicznego w spółce wynosi nie więcej niż 50%.
Weryfikacja statusu Wykonawcy odbędzie się na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu ( stanowiący Załącznik nr 2) oraz aktualnego dokumentu potwierdzającego status Wykonawcy (np. statutu, odpisu Krajowego Rejestru Sądowego, z którego wynika posiadanie ww. statusu itp.) wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
2. Zamawiający wymaga aby oferent – PES wykazał się posiadanym doświadczeniem
w zakresie świadczenia usług lub dostaw  odpowiadających swoim rodzajem usługom lub dostawom określonych treścią z opisu przedmiotu Zamówienia.
Zamawiający uzna w/w warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca w okresie ostatniego roku przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), należycie wykonał (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje): min. 3 usługi odpowiadające przedmiotowi Zamówienia tj. wykonał usługi polegające na jak w zapytaniu.
10. Unieważnienie postępowania
Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania w przypadku gdy kwota oferty przewyższa wartość zabezpieczonych środków finansowych na realizację zamówienia.
 
 

Załączniki

pobierz docx, 15 kB
pobierz docx, 63 kB
pobierz docx, 35 kB

Powiadom znajomego