W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Gminy Osielsko

 

ul. Szosa Gdańska 55A,

86-031 Osielsko

 

tel. (+48 52) 324 18 00

fax (+48 52) 324 18 03

e-mail: gmina@osielsko.pl

Serwis www: www.osielsko.pl

ePUAP: /4ivyi6y194/skrytka

 

NIP: 554-28-32-610
REGON: 092350688 

 

Kod teryt.: 0403062

Zapytanie ofertowe na świadczenie warsztatów informatyczno – fotograficznych dla uczestników Klubu Seniora



Osielsko, dnia 3 stycznia 2019r.
znak postępowania:PS.271.2.19.2019
 
ZAPYTANIE OFERTOWE
Zapraszamy do udziału w postępowaniu prowadzonym w trybie zapytania ofertowego na: na świadczenie warsztatów informatyczno – fotograficznych dla uczestników zajęć w ramach Klubu Seniora utworzonego w ramach projektu dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko - Pomorskiego na lata 2014 - 2020 Oś Priorytetowa 9 Solidarne społeczeństwo, Działanie 9.1 Włączenie społeczne i rozwój usług społecznych w ramach ZIT, Poddziałania 9.1.2 Rozwój usług opiekuńczych w ramach ZIT
Postępowanie prowadzone na podstawie art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 z późn. zm.) – wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych kwoty 30 000 Euro
1.    Zamawiający:
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Osielsku
ul. Centralna 6a
86-031 Osielsko
2.    Opis przedmiotu zamówienia oraz zakres zamówienia:

Warsztaty informatyczno – fotograficzne – 8 spotkań dla grupy 20 osób w 2019 r.
Warsztat komputerowo-fotograficzny (8 spotkań) składa się z dwóch modułów:
1.  Podstawy obsługi komputer - moduł obejmuje tematykę obsługi komputera i korzystania z sieci Internet, pracy w środowisku Windows (m.in. wyszukiwanie, uruchamianie i obsługę podstawowych aplikacji tego systemu oraz organizację zapisu plików na dysku), podstawy edycji tekstów (zasady i sposoby formatowania tekstu oraz łączenia go z grafiką), jak korzystać z przeglądarek internetowych, założyć pocztę, wysłać maila oraz jak bezpiecznie robić zakupy przez Internet.
Zajęcia dadzą podstawy do dalszego rozwijania umiejętności komputerowych.
2. Podstawy fotografii dla seniorów 2h x 4 spotkań  - uczestnicy poznają podstawowe pojęcia i techniki fotografii, a potem wykorzystają tę wiedzę w praktyczny sposób poprzez robienie zdjęć.  Uczestnicy będą mogli się przekonać, że fotografia jest dla każdego. Dowiedzą się, jak fotografować rodzinę, bliskich, jak sprawić, aby na zdjęciach nie wychodziły czerwone oczy, jak uchwycić biegającego po ogrodzie kota. Poznają proste darmowe programy do obróbki zdjęć (typu Picasa), będą mieli możliwość zachowania i odświeżenia starszych, analogowych materiałów. Umożliwi to poprawienie, często złego stanu m.in. fotografii, podczas obróbki graficznej.
Seniorzy będą mieli okazję zapoznać się z pracą skanerzysty wykorzystując powszechnie użytkowane skanery płaskie. Podczas zajęć zeskanują kilka przyniesionych ze sobą zdjęć i dokonają obróbki graficznej cyfrowych plików posługując się darmowym oprogramowaniem.
Wnioskodawca zatrudni dwóch trenerów posiadających kwalifikacje zawodowe zgodnie z wykonywanymi zajęciami oraz min. 1 rok doświadczenia zawodowego: fotograf i informatyk lub zleci usługę doświadczonym firmom.

3.    Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty wraz z podaniem znaczenia kryteriów i sposobu oceny ofert oraz opis sposobu obliczenia ceny. Przy wyborze ofert Zamawiający będzie stosował następujące kryteria:
Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty spośród ofert niepodlegających odrzuceniu przy zastosowaniu poniższych kryteriów: Najniższa cena - 100%,
4.    Termin i miejsce realizacji zamówienia.
Miejsce: Świetlica, ul. Kościelna 2, 86-021 Maksymilianowo
Termin realizacji zamówienia: 21-01-2019r. – 31.03.2020r.
Rozstrzygnięcie postępowania  i zlecenie realizacji zamówienia:  
Wybór najkorzystniejszej oferty zostanie dokonany niezwłocznie.
Po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi Oferentów, którzy złożyli oferty o wyborze najkorzystniejszej oferty, podając nazwę i adres Oferenta, którego ofertę wybrano. 
Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty zostanie zawarta umowa z Wykonawcą. W przypadku odmowy wykonania umowy przez wyłonionego Wykonawcę, dopuszcza się możliwość zawarcia przez Zamawiającego umowy z oferentem, którego oferta została porównana i oceniona jako kolejna najbardziej korzystna.
Zamawiający ma prawo do wezwań o wyjaśnienia zaoferowanej ceny oraz zamknięcia postępowania bez podawania przyczyny i wybrania którejkolwiek z ofert.
5.                  Sposób przygotowania ofert, miejsce i termin ich składania:
Oferty należy składać w formie pisemnej do dnia 8 stycznia 2019r. do godz. 15.30
w sekretariacie Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Osielsku, ul. Centralna 6a, 86-031 Osielsko.
Dokumenty będą przyjmowane w dni powszednie w godzinach pracy ośrodka.
Zamawiający dopuszcza również składanie ofert faksem lub e-mailem.
nr  fax 52-3813878
e mail  mzychlinska@gops.osielsko.pl
O zachowaniu terminu decyduje data wpływu do siedziby GOPS w Osielsku.
6.      Opis warunków udziału w postępowaniu:
Zamawiający wymaga w stosunku do Wykonawców przedstawienia w ofercie:
- wypełnionego  formularza ofertowego zgodnie z załącznikiem nr 1 pobierz
- oświadczenia załącznik nr 2 pobierz
- oświadczenie załącznik nr 3 pobierz
- aktualnego dokumentu potwierdzającego status Wykonawcy np. statut,
Oferta musi być podpisana przez uprawnionych do reprezentacji przedstawicieli Wykonawców wymienionych w rejestrze firmy lub działających na podstawie pełnomocnictwa.
Termin związania z ofertą: 30 dni od upływu terminu do składania ofert.
Wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty ponosi Wykonawca składający ofertę, niezależnie od wyniku postępowania.
7.    Sposób prowadzenia korespondencji w sprawie niniejszego zamówienia:
a)      pisemnie na adres: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Osielsku, ul. Centralna 6a, 86-031 Osielsko.
b)       faxem 52-3813878
c) e-mailem: mzychlinska@gops.osielsko.pl
d) osoby uprawnione do kontaktu z Oferentami:
-     Marzena Żychlińska, tel. 501347033
8.    Warunki płatności za przedmiot zamówienia: Zapłata wynagrodzenia na rzecz Wykonawcy będzie dokonywana w systemie miesięcznym.
9.    Warunki udziału w postępowaniu:
1. Zamawiający zastrzega, że o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie podmioty ekonomii społecznej. Podmiot ekonomii społecznej” należy rozumieć zgodnie
z definicją zawartą w Wytycznych w zakresie zasad realizacji przedsięwzięć w obszarze włączenia społecznego i zwalczania ubóstwa z wykorzystaniem środków Europejskiego Funduszu Społecznego i Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego na lata 2014-2020, tj.
1) przedsiębiorstwo społeczne, w tym spółdzielnia socjalna, o której mowa w ustawie z dnia 27 kwietnia 2006 r. o spółdzielniach socjalnych (Dz. U. poz. 651, z późn. zm.);
2) podmiot reintegracyjny, realizujący usługi reintegracji społecznej i zawodowej osób zagrożonych wykluczeniem społecznym:
a) CIS i KIS;
b) ZAZ i WTZ, o których mowa w ustawie z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych;
3) organizacja pozarządowa lub podmiot, o którym mowa w art. 3 ust. 3 pkt 1 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (Dz. U. z 2016 r. poz. 239, z późn. zm.);
4) podmiot sfery gospodarczej utworzony w związku z realizacją celu społecznego bądź dla którego leżący we wspólnym interesie cel społeczny jest racją bytu działalności komercyjnej. Grupę tę można podzielić na następujące podgrupy:
a) organizacje pozarządowe, o których mowa w ustawie z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, prowadzące działalność gospodarczą, z której zyski wspierają realizację celów statutowych;
b) spółdzielnie, których celem jest zatrudnienie tj. spółdzielnie pracy, inwalidów i niewidomych, działające w oparciu o ustawę z dnia 16 września 1982 r. - Prawo spółdzielcze (Dz. U. z 2016 r. poz. 21, z późn. zm.);
c) spółki non-profit, o których mowa w ustawie z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, o ile udział sektora publicznego w spółce wynosi nie więcej niż 50%.
Weryfikacja statusu Wykonawcy odbędzie się na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu ( stanowiący Załącznik nr 2) oraz aktualnego dokumentu potwierdzającego status Wykonawcy (np. statutu, odpisu Krajowego Rejestru Sądowego, z którego wynika posiadanie ww. statusu itp.) wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
2. Zamawiający wymaga aby oferent – PES wykazał się posiadanym doświadczeniem
w zakresie świadczenia usług lub dostaw  odpowiadających swoim rodzajem usługom lub dostawom określonych treścią z opisu przedmiotu Zamówienia.
Zamawiający uzna w/w warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca w okresie ostatniego roku przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), należycie wykonał (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje): min. 3 usługi odpowiadające przedmiotowi Zamówienia tj. wykonał usługi polegające na jak w zapytaniu.
10. Unieważnienie postępowania
Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania w przypadku gdy kwota oferty przewyższa wartość zabezpieczonych środków finansowych na realizację zamówienia.
 
 

Załączniki

pobierz docx, 15 kB
pobierz docx, 63 kB
pobierz docx, 35 kB

Powiadom znajomego