W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Gminy Osielsko

 

ul. Szosa Gdańska 55A,

86-031 Osielsko

 

tel. (+48 52) 324 18 00

fax (+48 52) 324 18 03

e-mail: gmina@osielsko.pl

Serwis www: www.osielsko.pl

ePUAP: /4ivyi6y194/skrytka

 

NIP: 554-28-32-610
REGON: 092350688 

 

Kod teryt.: 0403062

zapytanie ofertowe na artykuły papiernicze i tonery

Osielsko, 10 marca 2021roku
 
 
ZAPYTANIE OFERTOWE DOTYCZĄCE ZAMÓWIEŃ O WARTOŚCI PONIŻEJ 130 000 ZŁ
                                                                                                               
 
 
 
Zamawiający: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Osielsku, ul. Centralna 6a 86-031 Osielsko
 
zaprasza do złożenia oferty na  artykuły papiernicze  i tonery (załącznik nr 1).
 
 
1. Przedmiot zamówienia:  artykuły papiernicze i tonery na potrzeby GOPS w Osielsku zgodnie z załącznikiem nr 1.
 
2. Termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do 31.12.2021r.
 
3. Miejsce i termin złożenia oferty: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Osielsku, ul. Centralna 6a, 86-031 Osielsku (pokój 114) lub na adres e-mail: mzychlinska@gops.osielsko.pl do dnia 19 marca 2021r. do godz. 12.00.
 
Oferty które wpłyną po godz. 12.00 w dniu 19 marca  2021r. nie będą rozpatrywane – zostaną odrzucone.
 
4.      Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami: Marzena Żychlińska telefon 501-347-033, od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.30 do 15.00.
 
Sposób przygotowania oferty: ofertę należy sporządzić w formie pisemnej w języku polskim  zgodnie z podanym wzorem. Ofertę można dostarczyć osobiście, drogą pocztową lub na e-mail, w zamkniętej kopercie z dopiskiem : „Oferta – artykuły biurowe”. Po wyborze dostawcy z wybranym oferentem zostanie sporządzona umowa na dostawę materiałów biurowych.
 
Ofertę cenową prosimy złożyć wg załączonego wzoru (załącznik nr 2) wraz z wykazem artykułów biurowych (załącznik nr 1). Nie dopuszcza się składania ofert częściowych - wszystkie rubryki muszą być wypełnione łącznie. Nie dopuszcza się również widełkowego podawania cen. Wszystkie ceny muszą być określone jednoznacznie. Oferty niekompletnie wypełnione nie będą rozpatrywane.

Załączniki

klauzule doc, 42 kB

Powiadom znajomego