W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Gminy Osielsko

 

ul. Szosa Gdańska 55A,

86-031 Osielsko

 

tel. (+48 52) 324 18 00

fax (+48 52) 324 18 03

e-mail: gmina@osielsko.pl

Serwis www: www.osielsko.pl

ePUAP: /4ivyi6y194/skrytka

 

NIP: 554-28-32-610
REGON: 092350688 

 

Kod teryt.: 0403062

wykonywanie usług rehabilitacji domowej

Osielsko, 20 maja 2020r. 

 


ZAPYTANIE OFERTOWE 

 


1.Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Osielsku, ul. Centralna 6A, 86-031 Osielsko zaprasza do złożenia oferty cenowej zgodnie z art. 4 pkt. 8 ustawy prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2019r., poz. 1843 ze zm.) na:

 na wykonywanie specjalistycznych usług  w zakresie rehabilitacji ruchowej  w domu pacjenta zgodnie z zaleceniami lekarskimi lub specjalisty z zakresu rehabilitacji ruchowej lub fizjoterapii w łącznym wymiarze około 350 godzin, na terenie gminy Osielsko. 

2.PRZEDMIOT  ZAMÓWIENIA 

 Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na prowadzeniu rehabilitacji ruchowej i fizjoterapii w miejscu zamieszkania osób zakwalifikowanych do tej formy pomocy, zamieszkałych na terenie gminy Osielsko, wskazanych przez Zamawiającego.

Osoba składająca ofertę powinna posiadać: 

-wykształcenie zawodowe w przedmiotowej dziedzinie rehabilitacji, posiadany tytuł magistra rehabilitacji oraz posiadanie uprawnień do wykonywania zabiegów fizykoterapii oraz masaży  (ksero dokumentów należy dołączyć  do oferty zgodnie z ustawą z dnia 25września 2015r.o zawodzie fizjoterapeuty Dz. U. z 2019 poz. 952 ze zm). 

 - znajduje się w sytuacji ekonomicznej, finansowej i organizacyjnej zapewniającej wykonanie zamówienia. Przesłanie oferty na niniejsze zapytanie jest jednoznaczne ze złożeniem oświadczenia, że Wykonawca spełnia powyższe kryteria; 

-zobowiązuje się do prowadzenia kart pracy oraz innych dokumentów, jeśli będą wymagane przez Zleceniodawcę; 

-pokrywa koszty dojazdu do miejsca świadczenia specjalistycznych usług we własnym zakresie; 

-umożliwia kontrolę w/w usług przez Zamawiającego. 

- prowadzić własną działalność gospodarczą (należy dołączyć aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej); 

Postępowanie nie podlega przepisom ustawy  z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych.

 3. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA:  

od dnia podpisania umowy do  28  grudnia 2020r.

4. MIEJSCE I TERMIN ZŁOŻENIA OFERT:

Ofertę należy złożyć do dnia 29 maja 2020r. do godziny 12.00 na adres: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Osielsku, ul. Centralna 6A, 86-031 Osielsko pokój 114 osobiście lub  drogą pocztową lub na e-mail: mzychlinska@gops.osielsko.pl 

Oferty należy złożyć w zamkniętych kopertach, na kopercie umieścić napis  „Oferta na wykonanie specjalistycznych usług - rehabilitacja”. 

Oferty które wpłyną po godz. 12.00 w dniu 29 maja 2020r. nie będą rozpatrywane – zostaną odrzucone. 

5. OSOBA UPOWAŻNIONA DO KONTAKTU Z OFERENTAMI:  Pani Marzena Żychlińska tel. 501347033,e- mail mzychlinska@gops.osielsko.pl

6. Kryteria wyboru oferty

Cena – 100%  (cena zawiera wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia w tym koszty dojazdu za świadczenie 1 godziny = 60 minut usług).

Zamawiający uzna ofertę za najkorzystniejszą, w której cena będzie najniższa za jedną godzinę świadczenia usługi. 

W sytuacji, gdy Zamawiający nie będzie mógł wybrać najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych.

Rozliczenie wykonania usługi odbywać się będzie z faktycznie wydanych świadczeń w danym miesiącu, płatne na podstawie faktury VAT wystawionej przez Wykonawcę za dany miesiąc w terminie 14 dni od jej dostarczenia do siedziby jednostki.

 7. SPOSÓB PRZYGOTOWANIA OFERTY: ofertę należy sporządzić w formie pisemnej w języku polskim zgodnie z podanym wzorem, stanowiącym załącznik do niniejszego zapytania ofertowego.

 Dokumenty jakie należy złożyć:

1.     Wzór oferty

2.     Klauzula o udostępnianiu danych 

3.     Ksero rejestracji w Krajowej Izbie Fizjoterapeutów bądź numer prawa wykonywania zawodu fizjoterapeuty 

4.     Ksero posiadania polisy OC ze względu na wykonywaną działalność gospodarczą

5.     Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej

6.     Ksero uprawnień do wykonywania przedmiotu zapytania ofertowego

Załączniki

klauzule doc, 42 kB

Powiadom znajomego